Ráno som sa zobudila na vrdžajúci budík ....
Nepochopila som prečo som si ho nevipla ...
Zajtra je škola a pripravujem sa na stuškovú . Dnes idem s mamou vibrať šaty tak som zvedavá ako to dopadne ale zoberem aj Peťa aby sa doma nenudil ...
Ako prvý môj cieľ bola kúpelka aby som sa trochu upravila..
Rozčesla som si vlasy dala som si ich do vysokèho copu .Obliekla som si emoji crop top ktorý som si kúpila na posledných nákupoch s Peťom.
K tomu som si dala čierne kraťasi s vysokým pásom.
Dala jemný rúž ,špirálu a zišla som po schodoch do kuchine kde už raňajkovala mama aj s tým novým prijateľom.Snažila som sa byť čo najnormálnejšia .
,,Dobrè ráno !" pozdravila som obidvoch .
,,Aj tebe zlatko ."mama povedala a dala mi pri tom pusu do vlasov .
Od tej doby čo chodí s ním tak je mama kludná a neni nervózna .Trochu ma to zaujalo.
,,Jeeej ty musíš byť Tea ,moc ma teší a aj tebe dobrè ráno ."
Pozdravil ma .
,,Tei toto je môj nový muž ,no prijateľ ...skrátka volaj ho Mark kým si naňho vzikneš ."
,,Jasne mami neboj veľmi ma teší Mark ,a on tu bude od teraz bývať ?"
,,Nie zlatko ešte nie myslím až za neviem to sa dohodneme ... a čo Moma ?"
,,Tá je v pohode ale to čo sa ťa dneska opíta nebudeš s toho asi dva krát natčená ."
Zobrala som si jahody a hodila ich do mixèra .
,,No to sa ešte uvidí ."povedala mama s úškrnom na tvári .Urobila som si jahodovè smootie a zobrala ho do izby.
Mala som na pláne novè video .
Tak som si začala chistať veci.
Na dnes som mala naplánovanè veľa .Do obeda budem točiť .
Potom pôjdeme kúpiť šaty a potom dojdem domov .
Nič zvlášne ale je to lepšie ako sedeť doma na zatku .Zapla som kameru ale nenahrávalo sa .
Otvorila som kartu ale pamäťová karta tam nebola .Kam som ju len mohla dať ?
Hľadala som všade kde sa mohlo ale márne.
Rozhodla som sa teda že zájdem za Petrom aby som si mohla požičať jeho kartu a konečne natočiť video.Zazvonila som ...nič...zazvonila som druhý krát a zas nič .
Tak som sa rozhodla že pôjdem zo zadu a otvorim si nejak bránku .
Otvorila som ju a vošla som do krásneho dvora a v strede bol obrovský bazèn do zeme.
Niekto ma chitil zo zadu a hodil ma tam.Rýchlo som sa vinorila a zbadala som Petra .
,,Šibe ti !"
,,Nie !" A skočil za mnou.,,Iba som si chcela požičať pamäťovku ."
,,Jaj ták , išla by si zajtra s nami do obrovskèho akuaparku ?"
,,No zajtra je škola "Višli sme z bazèna a Petrova mama nám dala zmrzlinu a rozprávali sme sa o zajtrajšom výlete do Košìc .Moc sa tam tešìm , a predsa v škole chìbať učiteľkám nebudem .
Okolo pol dvanástej som prišla domov aj s pamàťovov kartou .
,,Dnes asi už nič nenatočím ."Išla som sa osprchovať a nachistať sa na nákupi .
Mohla by som natočiť vlog keď budeme v tom akuaparku .
Aspoň sa vihnem mojmu Diy videu :-).Najedli sme sa a ja som sa išla obliecť dala som si čierne kraťase s vysokým pásom ktorè mi uschli , k tomu som dala crop top s nápisom Explo.
To tričko virobil len pre mňa .
Super že ?
Virazili sme a s Peťom sme cestou do nákupnèho centra točili vlog ....
Mama nás visadila že si ide ešte niečo kúpiť a že mi zatial máme hľadať šaty ....
To dopadne :-DTak tu je ďalšia časť :-)
PREPÁČTE že časti vichádzajú takto .
Piatok sme mali trhy a ja som nestíhala písať a venovať sa aj iným veciam ...
Táto časť bude zaujímavá ...a je konečne dlhá ☆☆☆☆☆
Dúfam že sa páči :-) A akè šaty si kúpi ?????
Píšte kom.MAJTE SA FÁÁN...TASTICKY :-)
KAMU SEDANG MEMBACA
Youtube Story
AcakPeťo je chalan ktorý miluje youtube ... .... ale presnejšie ExplOited .... Je to jeho život...