Nepríjemne stretnutie

97 11 0
                                    

Explo :
Matúš ?!
,,Vipadni !"zakričal som naňo .Kto by naňho nekričal ?
Je to debil !
Bozkaval sa s mojím dievčatom ...no v tedy to ešte nebolo moje dievča ale aj tak .!
Pripadá mi ako nejaký alkoholik.
Tea sa skovala za gauč a ticho tam sedela .Matúš došiel do vnútra a zavrel za sebou dvere .
,,Jak sa opovažuješ vstúpiť do mojho domu ?" zakričal som rošťúlene .
,,Prepáč nevedel som sa ovládať"
povedal mi uplakaným hlasom .
On plače ?
Bolo mi ho trochu ľúto ald v tom s poza gauča višla Tea a iba v podprsenke ....
,,Chalani ja Matúšovi odpúšťam veď sa ani také nič zlé nestalo ,už sme si to s Peťom visvetlili a Matúš ty by si si mal dávať pozor na takéto akcie " povedala a Matúš sa uškrnul .
To bola rozumná veta .Matúš je môj naj kamarát neviem s kým by som bol na intráku ,a sedel v lavici v škole a ským by som chodil von a iné veci ktoré sa robia s naj kamarátmi .
Objal som ho .....
,,Odpúšťam ti "on sa iba usmial a Tea iba nečina stála.Vedeľ som ako sa Matúš na ňu pozeral.
Moje dievča !
,,Mohla by si sa isť obliecť prosím ťa ?" opítal som sa jej .
,,Jasneee "a odišla do mojej izby.
Matúš u mňa prespal .Aj Tea .
Bola s nimi sranda .Natáčal som denný pog .Aj zajtra budem museť .Matúš spal v obývačke a Tea somnou v mojej izbe .
Takže .....?
Vošiel som do izby , ona sedela na mobile a s niekym si písala .
,,Čo frajer píše ?"
,,Práve stojí predomnou ty bulo moje ." povedala a začala ma bozkávať .Zase ?
Začala mi dávať dole tričko .Ja to istè .
,,Mohlo by to isť aj trochu hlasnejšie?!" zakričal Matúš s kuchyne .
Trapás .....
Kto nás ešte viruši ?
Dúfam že nám to dnes vijde .....

Fúha !
Čafko !
Tak tu je ďaľšia časť ...Sorry že nepridávam pravideľne kapitoly snáť to nevadi :D
Komu mám ďalšiu kapitolu venovať ?Napíšte do kom.

OMG !Ďakujem vám za 373 videnì ,48 komentárov a 94 votes .Mylujem vás ♡ <3

MAJTE SA FÁÁN...TASTICKY !!!

Youtube StoryTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang