19.Kapitola

97 9 0
                                    

Mama sa tam s niekym bozkávala .Neverila som .Takto podvádzať Otca v nebi .
Zišla som ku dverám a silno som ich otvorila .
,,Čo má toto znamenať ?!"
,,Tea ja ti to visvetlím !"

Iba som sa na ňu pozrela vražebním pohladom a išla som za Petrom .Ten ma už čakal v parku ,kde sme sa dohodli že sa stretneme .
Mala som v očiach slzy ale ja so. bola silná .Čo sa to s mojou mamou deje .Oklamala ma !
Aby išla do práce tak išla za tým hajzlom !

S Peťom sme išly do Eurovei .Asi dal nejaký status na fb či čo ?Bolo tam toľko detí ...neverila som .Rozdala som aj ja pár podpisou a fotiek .
Nestíhali sme si objednať ani obed .Kúpila som si toho veľa .
Za to vďačím mojej lásočke .

Po nakupovaní som išla k nemu ,mamu som nechcela ani vidieť .
Dali sme si menšiu selfie pred zrkaflom a potom sme si išly pozreť film .

,,Príde zachvíľku Matúš aj s tou jeho novou frajerkou ,nevadí ?",,Jasne že nevadí , a ty nevieš kto to je ?"opítala som sa ho z malým úškrnom na tvári

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,Príde zachvíľku Matúš aj s tou jeho novou frajerkou ,nevadí ?"
,,Jasne že nevadí , a ty nevieš kto to je ?"opítala som sa ho z malým úškrnom na tvári .
,,Snáď nie ty !"
,,Hráblo ti ! "
,,Okay ,okay tak kto to je ?"
,,Moja sestra ."
Začal sa len eak z ničoho smaiť .
Ja som iba podvihla obočie .
,,To vážne ?"
,,Jasne že hej keď Matúš príde opítaj sa ho s kým chodí ."

Zazvonil zvonček pri dverách ...
Išla som otvoriť dvere ale tam nestál Matúš ani moja sestra ale mama .Rýchlo som zabuchla dvere .Ulavilo sa mi .
Peter sa zo sedačky iba usmieval.
Zazvonil zvonček druhý krát a mňa niečo napadlo .Zobrala som pohár a naplnila ho vodou .
Rýchlo som otvorila dvere a pohár s vodou som na niekoho obliala .Myslela som si že som obliala mamu ale asi som si ju splietla z Matúšom .
,,Jujky "
,,To je začo ?"spítal sa mokrý Matúš .
,,Nechcela som ."
Peter sa tam smial jak keby mal záchvaty ale mne to nepripadalo smiešne .Rozosmialy sme sa po chvíľke všetci .
Pozreli sme si ďalší film .Moja sestra asi nevie o mame a o jej novom priateĺovi .Potom jej to poviem .Nechcem jej kaziť náladu .....

Tak tu je ďalšia kapitola !
Je trochu zaujímavejšia ...chcela som to trochu oživiť lebo skoro všetky moje kapitoly sú tak trochu oničom :-)
A chcem vám niečo oznámiť !
Už sa blížime ku koncu knihy!
Určite si teraz poviete čo ?Hrabe jej ?
Táto kniha bude mať okolo 40 -50 kapitol .
A to je zachvíľku .
Teraz tu je mamin nový priateľ a čo na to povie Teina sestra ? Ako si myslíte jak to dopadne ?
A ďakujem za všetky reads a votes ...dosť ..no strašne ale strááášne si to cenním ...
Papa :)

MAJTE SA FÁÁN .....TASTICKÝ :-)

Youtube StoryWhere stories live. Discover now