29 . Kapitola

36 1 0
                                    

Začalo sa pomaly leto .
Všade bolo pekne a teplo.
S Petrom sme stále . Porozprávali sme sa o tom a všetko sme viriešili .
Ale bol tu ešte jeden problèm ...moja sestra .
Bude sa stahovať . Hovorila o tom už dávno ale nikdy nemali dostatok penazi na sťahovanie .
Budú sa sťahovať do Grècka .
Trochu mimo ale ja som to neriešila čo si vybrala to má.
Len ....mi bude trochu chíbať...no ...trocha moc .
Sedela som na gauči aj zo sestrou zo šálkou frapèho .
Pozerali sme tam nejaký čudný seriál čo ma vôbec nezaujímal .
,,Budeš mi chíbať a strašne ."
A objala som ju .
,,Neboj aj ty mne ,ale aj tak budeme sa stretávať ...prídeš k nám aj my k vám ."
,, Ale aj tak...stále som ťa mala doma a teraz to bude inè "
,,A vedela si že raz to príde ...že prvá odídem ja ...slubovala si mi to ako malá ...na to si pamätám."
Jasne ona si pamätala všetko ,bola tak vo všetkom dobrá a preto to bola moja sestra ale aj najvätčši vzor a kamarátka .
Bude mi chíbať vždy mi pomáhala aj keď sa jednalo o chalanov ,tak bola žiarlivá .
Z Matúšom jej bude dobre ...

Mama prišla s práce a objednali sme si pizzu .
Sedeli sme a rozprávali sme sa ako budeme pomáhať sestre zo sťahovaním .
Mama začala preberať tèmu ako a čo bude  variť a upratovať .
To sa mi už nechcelo počúvať tak som išla do izby .Po chvilky za zabuchli vchodovè dvere a už som vedela kto prišiel bol to Mark prišiel za mamou niečo prebrať .
Neviem čo ale neriešila som to .

Hodinu som bola v izbe a upratala som si ju .Večšinou to nerobim ,lebo som na to strašne lenivá ....celá ja .
Musela som sa strašne nudiť keď som si začala upratovať izbu .
Chcela som sa isť napiť ale zastavila som sa pri schodoch lebo som počula s maminho rozhovoru moje meno .
,,Tea sa to nedozvie poviem jej to až keď ty odídeš ."
,,Vieš aká bude jej reakcia ."povedala naštvane sestra .
,,Viem , ale teraz jej to nechcem hovoriť keď sa budeš ty sťahovať."
Ďalej som sa bála počúvať ,nevedela som čo nemám vedeť a ani som to vlastne vedeť nechcela . Zajtra sa sťahuje sestra chcem mať dobrú náladu.
Pozrela som si správy a odpísala na všetky ktorè som tam mala .
Na zajtra má toho veľa naplánovanèho tak aby som bola fit ....

Ahojte ! Tak začiatok prázdnin je tu a snáď si ho užívate ....v knižnici mám pre vás nachistanè 2 knihy ktorè už som teda mala vidať jednu som začala písať už cez zimu ale vimazala sa mi ...čo ma strašne naštvalo ....nechcelo sa mi to písať ale začala som pd znova ....a ďalšia kniha ktorá tu ešte nebola teda ešte som ju u nikoho nevidela písať ....tak som si povedala že budem prvá :)
Tešim sa a dúfam že sa bude páčiť aj vám.. ....

Waw ! A ďakujem vám za 2,55K pozreti ste neskutočny ...len mi tak chíbajú tie komentáre a lajky ale to nevadi ..MAJTE SA FÁÁN...TASTICKY !!

<<<<<< VIKUŠ >>>>>>>

Youtube StoryWhere stories live. Discover now