-Yeter baba yeter neden beni anlamak istemiyorsun ben evlenmem daha 20 yaşındayım ve okumak istiyorum.
Evet ilk defa babama okumak hakkında düşüncelerimi söylemiştim.Tepkisi ne olacak az çok tahmin edebiliyorum ama ne olursa olsun okuyacağım babamın eline ve ya kocamın eline bakamam değil mi? neyse babam mora dönmeden anlatayım herşeyi.
-Bak baba beni tanımadığım bir insanla nasıl evlendi-
-Tanımadığın birisi değil Demir Saygın'ın oğlu Ege Saygın.
Ege mi? Ne Egesi ya o benim arkadaşım ne evlenmesi o benim kardeşim sayılır nasıl olur? bu adam beni Saygınlara mı satıyor?
-Baba ben ev-len-mi-ye-ce-ğim Ege benim arkadaşım hatta kardeşim sayılır böyle birşey asla olmayacak bu arada senden gizli üniversite sınavlarına girdim,kazandım.Ben oku-
-bu konu burada kapatıldı.Evleneceksin itiraz yok evlendikten sonra kocan isterse okursun .
-Ne kocası ev-len-mi-ye-ce-ğim.
Ve bir tokat yedim.Babam beni odama kapattırdı.Egeyle konuşsam o beni İstanbul'a kaçmama yardımcı olabilir.Evet kaçıcağım yoksa beni evlendirecekler.Sahi Ege neden karşı çıkmıyor yoksa o da mı istiyor?
bir Asi babam bu ismi bilerek mi koymuş bilmiyorum.Çünkü adım gibiyim Asi,hırçın,kızınca gözüm hiçbirşeyi görmez herşeyi yaparım ama kimseye zarar vermem benim zararım kendime olur genellikle.Okumak istiyorum ben neymiş efendim evlenecekmişim"mafya kızı olamk çok zor" diye düşünürken Egeden mesaj geldi:
-Asi konuşmamız gerek
-evet Ege bu saçmalığa son vermeliyiz
-15 dakikaya kapıda olurum,bekle
-Babam beni odaya kapattı,nasıl çıkacağım?
-Asi şu anda müstakbel damat sayılırım
-Ege benim sinirlerimi bozma gel şuraya şu işe bir son vericez.
-1 SAAT SONRA-
Ya bir saat oldu nerede bu çocuk? Odamdan çıktım ve bingo!Kiminle çarpıştığımı az çok biliyorsunuzdur.Müstakbel kocam Ege(!)ne komik ama neyse ki babam izin verdi.Sahile gittik konuşmaya başladık:
-Ege
-Efendim
-Ege bu evlilik meselesini ne yapacağız?
-bilmiyorum Asi bilmiyorum babama o benim kardeşim olmaz böyle birşey desemde birşey değişmiyor.
-Ege benim bir fikrim var ama seninde yardımcı olman gerek.Siz yarın beni istemeye gelin-
-Kızım sen daha demin evlenmiyeceğim diyordun ya?
-Ege sana 12 yıldır dinlemeyi öğretemedim bir dinle öğren ya
-Tamam be.
-Ben bu babamın hayatından kurtulmak için uzun zamandır para biriktiriyordum rahat 10 yıl gidecek kadar param var arabamda var babam ben kaçınca kartları iptal ettirir,hatırlıyor musun İstanbul'u kazanmıştım üniversite sınavında ama babam izin vermez diye okulu dondurmuştuk gidip,yarın akşam İstanbul'a kaçacağım sende bana yardım edeceksin.
-Peki,tamam herşeyi anladım da neden istemeye gidiyoruz?
-Aptal arkadaşım biraz inandırıcı olalım da rahat kaçabilelim bu arada ben kaçınca senin başın belaya girmesin kaçırdılar dersin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi Rüzgar
Genç KurguBir lise aşkı olmasa da büyük aşktı onların ki... Adam kadını tanıdıkça aşka inandı, Kadın ise o güldükçe gülmeyi sevdi. Kadın adı gibiydi "Asi" Adam adı gibi korkutucuydu "Rüzgar" Mafya kızı ve mafya! Nasıl anlaşırlar?Sizcede imkansız değil mi? Ama...