Deel 29

3.9K 152 23
                                    

Ik liep naar mijn autootje en reed richting mijn ouders. Pff wat doet deze sukkel weer. Een jongen die met zijn vrienden in de auto zat, muziek hard je weet het wel en aandacht zoeken van meisjes. Hij keek me aan en deed zijn handen op zijn oren als gebaar van mag ik je nummer. No way. Ik lachtte hem uit en liet mijn trouwring zien.

Aangekomen bij mijn ouders parkeerde ik mijn auto voor de garage, pakte mijn tas en stapte uit. Ik zette mijn hoofddoek recht en belde aan. "Mamaaaa." Riep ik blij. Ik knuffelde mijn moeder en Mimouna. Ik liep naar de woonkamer en zag dat Nisrine en Zayd al klaarzaten. "Hahahaaa, Zayd heeft een kleine gucci pet op." Zei ik lachend. "Van Sabir gekregen." Zei mijn vader met een lach.

"Pappiieeee!" Riep ik blij. Ik draaide me om en knuffelde hem. "Het is zo leeg thuis zonder jou." Zei hij zielig. "Ewa saffie, Nisrine en Zayd zijn er toch." Zei ik. De bel ging. "Ik gaaaa." Riep ik terwijl ik naar de deur rende. "Youssraaaa." Zei ik blij. Ik knuffelde haar en zag dat ze haar tassen bij haar had. Tassen? Eerder koffers haha. Ik deed de koffers van Youssra in de achterbak en deed gelijk de kinderwagens en kleren van de kinderen erin.

Ik deed Nisrine in de maxi-cosi en Youssra deed hetzelfde bij Zayd. We namen nog snel afscheid van mijn ouders en Mimouna en reden weg. "Gaan we eerst nog boodschappen doen?" Vroeg ik terwijl ik richting de Albert Heijn reed. Ik zag via mijn ooghoeken dat ze knikte.

Ik parkeerde snel en deed Nisrine in haar kinderwagen. Youssra deed hetzelfde bij zayd. We liepen naar binnen en paktte allerlei ongezonde dingen. "Een baby, staat je wel goed." Zei een zware stem. Ik draaide me om en zag niemand anders dan Yassin.

Sabir, Mohamed Younes etc stonden bij de chipsafdeling. Ilyas was bij Youssra en Zayd.

"Nisrineeeee" zei Yassin terwijl hij haar een kus gaf. 'Ze is even knap als jou lekkerding." Zei Yassin tegen me. Ik begon zoals altijd zo rood te worden als een tomaat. "Niet schamen hmara." Zei hij. Ik begon te huilen. "Yassin ik ga je missen." Zei ik zacht.

Yassin's perspectief:

Ik was met de jongens even naar de AH gegaan om eten te halen voor in het vliegtuig. "Eey is dat Sanae?" Vroeg Mo. Ik draaide me om en zag inderdaad de kont van mijn prinses. Mijn hart begon sneller te kloppen. Ik liep naar haar toe en hield haar vast van haar heupen. "Een baby staat je wel goed." Zei ik.

Ze draaide me om en keek me aan met een blik. Een blik vol vreugde, verliefdheid en bangheid.

Toen ze begon te huilen brak mijn hart. En al helemaal toen ze zei dat ze me ging missen. "Kom je mee naar Schiphol?" Vroeg ik haar zacht. Ze dacht even na maar knikte toen.

"Youssra." Zei ze terwijl ze naar Youssra liep. Ik pakte de kinderwagen en liep richting de jongens. "Laat me m'n nichtje bewonderen." Zei Mo. Ik pakte Nisrine uit de kinderwagen en gaf hem aan Mo.

"WHAHAHAHAHAHAHAHAH!" hoorde ik ergens. Ik draaide me om en zag dat Ilyass zat te lachen om zayd. "Hij heeft een guccipet op!" Riep Ilyas hard.

Alle jongens begonnen te lachen. Yassin nam de kinderwagen waar Nisrine in zat van me over en Ilyass dat van Zayd. Ze reden naar de kassa en betaalden onze boodschappen.

"Wie gaat met mij in de auto?" Vroeg Mohamed. "Ikkee!" Riep ik zonder na te denken. "Sanae gaat met mij." Zei Yassin zonder emotie. Zayd, Nisrine, Ilyass, Youssra en Younes gingen bij Mohamed in de auto.

Ik en Yassin gingen alleen.

"Sanae ben je nog boos?" Vroeg hij zielig terwijl hij zat te rijden. "Waarom mag ik niet mee? We zijn pas getrouwd Yassin. Ik heb een miskraam gehad en ben ziek, en jij laat me alleen." Zei ik.

"Sanae ik bedoel het goed. Na deze vakantie zul je zien dat ik heel veel van je hou." Zei hij zacht. Ik dacht aan zijn woorden.

Ik parkeerde snel en deed Nisrine in haar kinderwagen. Youssra deed hetzelfde bij zayd. We liepen naar binnen en paktte allerlei ongezonde dingen. "Een baby, staat je wel goed." Zei een zware stem. Ik draaide me om en zag niemand anders dan Yassin.

'Een baby staat je wel goed.."

Ik wil graag een baby met hem, maar ben simpelweg te jong.

"Waar denk je aan?" Zei Yassin. "Aan een baby.." zei ik zacht. "Wil je een baby?" Zei hij blij. 'Ehm nee, ben nog te jong.' 'Sanae ik wil jong papa worden.." zei hij zacht. "Dan maak je toch een kind met een hoer." Zei ik boos. "Nee ik wil alleen een kind met mijn milkakoningin." zei hij lief.

We kwamen aan op Schiphol. Ik stapte uit en strekte mijn armen uit. Ik liep naar de auto van Mohamed en pakte de autosleutels. Ik zou die auto straks namelijk terugrijden en Youssra dat van Yassin.

Ik pakte de maxi cosi met Nisrine erin en liep achter de jongens aan naar binnen. Ik gaf Nisrine aan Younes en liep richting Yassin. Dit word het dan.. afscheid nemen. Ik deed mijn best om niet te huilen maar tevergeefs. Ik begon te huilen.

"Schat niet huilen.." zei hij zacht. Yassin is een grote stoere jongen maar een meisje troosten? Dat kan hij echt niet. Alhoewel hij het wel probeerd haha.

Hij keek me aan en richtte zijn blik op mijn lippen. "Ik ga je missen." Zei hij zacht. Hij kwam langzaam dichtbij en zoende me intens. In mijn buik onstond een hele dierentuin.

Ik duwde hem langzaam van me af en knipoogte. Dit was het dan. Tot een week Yassin. Ik liep naar mijn neven en schoonbroer en nam ook afscheid van hun. "Kleintjeee." Hoorde ik een stem zeggen. "Sabiiiirrrrr."

Ik liep naar mijn broer en knuffelde hem dood. "Let goed op jezelf he." Zei hij bezorgd. "Jajaaaa, de meiden blijven logeren." Zei ik zacht. "Gezellig meidenavond." Zei hij. Ik gaf hem een speelse klap en knuffelde hem strak.

Ik keek hun achterna. 5 hele knappe jongens. Ze trokken hun koffers mee en lachtten met elkaar.

Ik liep samen met Youssra richting de auto en pakte Nisrine met mij, en Zayd met Youss. Ik zou Amira en Dounia ophalen en Youss zou Boutaina ophalen aangezien zij best ver woont.

Ik reed als eerst richting Amira en belde aan. "Assalaam Oualaikom." Zei Amira. Ze had een donkergroene hoofddoek op met bijpassende abaya. Ik gaf haar 4 kusjes en pakte de maxi cosi met Maher erin. Amira stroggelde met haar enorme koffer. "Je gaat niet verhuizen." Zei ik lachend.

We gooiden de koffer in de auto en reden richting Dounia. "Het is echt leeg zonder de jongens." Zei ze. Ik groette mijn schoonouders en praatte nog ff snel met ze. "Yallah snel ik ben klaar!" Schreeuwde Sanae. Ik nam afscheid en liep weer naar de auto. Thuis aangekomen waren Boutaina en Youss er al.

Na een heleboel downs eindelijk een leuke meidenweek.

El mekteb?  (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu