Na het zwemmen ga ik naar mijn prive badkamer om te douche. Nadat ik een hele tijd onder een heerlijke warme douche heb gestaan, loop ik met een handoek naar mijn inloopkast. Daar pak ik een rood lingerie setje wat perfect past bij mijn rode strapless jurkje. Daarbij trek ik rode hakken aan. Dan ga ik weer naar de badkamer om mijn haar te wafelen. Dan doe ik nog mascara en eyeliner op. Foundation heb ik niet nodig want ik ben redelijk bruin en ik heb geen pukkels en puisten. Ik besluit maar de lift te nemen want ik kan totaal niet op hakken lopen. Als ik bij de lift ben bots ik half tegen Daan. "Wauw schoonheid,je ziet er niet vekeerd uit." "Dankje." Zei ik terwijl ik een blosje op mijn wangen krijg. "Jij ziet ook goed uit!" Hij knipoogte. Het leek net als of ik Daan heel lang kende alleen dat was niet zo. Ik kende hem pas een paar uur, maar dat voelde niet zo. Het voelde ook niet echt als of hij mijn broer was, het voelde meer als ja... We stapte samen de lift in. Onee, ik was toch niet verliefd op hem aan het worden en die kus... Hoe kun je nou verliefd worden op je eigen broer??
Het eten was erg lekker maar ik genoot er nou ook weer niet van. Willem en mama zaten de hele tijd te lachen en ze deden omstebeurt hun handen onder de tafel en trokken rare gezichten waar ik geen uitleg van wil geven. Bij jongeren, oke maar met oudere mensen kunnen zich toch best even in houden. Na het eten verdwenen mam en Willem naar hun kamer en ik wilde niet weten wat ze gingen uitvoeren. Daan en ik bleven alleen achter. De spullen werden op geruimd door de bediende. "Heey beautyful kom je?" Hij noemde me beautyful! "Ja ik kom." Daan pakte mijn hand en trok mij mee naar een of andere. Hij deed de deur open met een sleutel en we liepen een lange trap af. Toen deed Daan het licht aan en mijn mond viel open. Er stonde mega boxen met een draai tafel, er was een dansvloer met een bar waar allemaal drinken stond. "Wil je dansen?" Vroeg Daan. Ik knikte. Daan liep met een glimlach naar de draai tafel en zette een goed nummer op. Daar na zette hij het licht uit en het licht van de dansvloer aan. Daarna liep hij naar de bar en pakte een shotje voor mij en een paar zichzelf. Ik gooide het shotje zo achter over en zo volgde er nog een paar. Ik begon alleen te dansen op de muziek. Toen kwam hij naar mij toe en ging achter mij staan. Hij begon mij te schuren en ik deed mee. Ik voelde dat hij stijve kreeg. Naar nog paar biertjes op had was ik dronken. Ik kon niet meer staan. We gingen maar weer terug naar boven en voor de deur van Daan viel ik om. "Dit gaat niet werken." Zei Daan en hij tilde mij naar zijn kamer. Toen ik in zijn kamer was trapte ik mijn hakken uit en begon Daan te zoenen. Daan liep al zoenen naar de deur. Hij stopte even met zoenen en deed de deur op slot. Daarna zoende hij mij weer en deed de rits van mijn jurkje los. Ik wist wat we gingen doen.
Please
Vote
Comment
Follow
JE LEEST
Verliefd Op Mijn Broer
Teen FictionHet zal raar klinken. Wie wordt er nou verliefd op haar broer. Ja ik dus. Ik had wel vaker van dat soort ongeluks dingen. Het begon allemaal toen mijn ouders gingen scheiden, mijn zus ging op kamers en ik bleef alleen achter. Mijn moeder vond een ni...