Családi Találkozó

295 30 4
                                    

A professzort és Logan-t hamarosan Victor is követte az hatalmas épületbe. Lassú, kimért léptekkel haladt előre, majd az öccsével szemben állt meg két méterre.

A két férfi csak állt egymással szemben, farkas szemet nézve. A feszültség szinte tapintható volt a helyiségben és, ha a fiatalabb testvér tekintetével ölni tudott volna bátyja már biztosan nem élne.

- Jimmy - bólintott az idősebb. Egy percre sem véve le tekintetét öccséről.

- Mit akarsz Victor? - kérdezte Logan ellenségesen. Nem bízott a bátyjában, ami érthető is volt és már szinte betegesen várta, hogy Victor valami fenyegető lépést tegyen, hogy megölhesse.

- Akármilyen hihetetlenül is hangzik a segítséged kell - mondta ki Creed az utolsó szavakat úgy, mintha a fogát húznák. - Hidd el nem jöttem volna, ha nem muszáj.

- És miért segítenék neked, azok után amit tettél? Elárultál! - kiabált a fiatalabb testvér.

- Logan... - kezdte volna csitítani Xavier, de esélye sem volt.

- Nem tudom ki fordított hátat, kinek Lagos-ban - mondta Victor szemrehányón. - Akkor, most ki is árult el kit Jimmy? - erre a Farkas nem tudott mit felelni csak félre nézett. - De most nem ezért jöttem.

- Akkor miért? - nézett vissza rá az öccse.

- Néhány napja - kezdett bele Vic. - Egy ember eljött hozzám, felbérelt, hogy öljek meg valakit.

- Nem újdonság - rántotta meg a vállát a fiatalabb. Tényleg csak annyit akart, hogy legyen vége az egésznek és a bátyja tűnjön el.

- Egy ideje már nem fordult elő velem és ennek is megvan az oka, de ez most más volt. Az otthonomban keresett meg és elvett tőlem valami nagyon fontosat, amit csak akkor kapok vissza, ha elvégeztem a megbízást, veled együtt - mutatott az öccsére Creed.

- Na arról nagyon gyorsan tegyél le - szólt fennhangon Logan és ökölbe szorította a kezeit. - Nem tartozom neked semmivel és nem fogok neked segíteni kibelezni senkit. A beszélgetésnek, pedig itt van vége - fejezte be, majd sarkon fordult és kifelé indult a teremből.

- A megbízó a lányomat vitte el - kiabált utána a bátyja, mire megtorpant. - Ha más lenne a helyzet, nem jöttem volna ide, leszarnám ezt az egész elcseszett kócerájt úgy, ahogy van, de nem tehetem.

- Van egy lányod? - kérdezte Logan még mindig a hátát mutatva.

- Igen van.

- Hány éves? - tette fel az újabb kérdést, már szemben állva.

- Öt múlt három hónapja - felelte Victor miközben a zsebébe nyúlt és előhúzott egy fényképet és a testvére felé nyújtotta.

  -	 Öt múlt három hónapja - felelte Victor miközben a zsebébe nyúlt és előhúzott egy fényképet és a testvére felé nyújtotta

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


- Ő az egyetlen oka amiért idejöttem. Jimmy figyelj rám! Ha akarod soha többé nem látsz csak most az egyszer utoljára ebben az ótvaros életben segíts - mikor öccse nem felelt csak a lánya fotóját nézte, kikapta azt a kezéből és már kevésbé nyugodtan folytatta. - Esküszöm neked James Howlett, ha miattad vesztem el őt én meg foglak ölni!

Egy percnyi nyomasztó csend után Logan felemelte tekintetét amivel addig a fa parkettát tanulmányozta és mélyen Victor szemébe nézett.

- Mikor indulunk?

marvel-fangirl-01

Victor Creed's DaughterOù les histoires vivent. Découvrez maintenant