"Spát? No.. možná" Objal jsem ho pevněji. Voní, ale to on asi slyšet chtít nebude.
Oddechl jsem a naznačil jsem pohybem, že se chci otočit k němu. Koukání před sebe je nuda.
Pustil jsem ho a on se otočil na mě. "Tohle je skoro jak zrcadlo" uchechtl jsem se a zas ho objal.
Usmál jsem se a přitulil jsem se k němu. Takhle jsem se cítil líp a i v bezpečí. "Už můžu spát?" Pošeptal jsem.
Pokrčil jsem rameny. "Zkus počkat na večer." Zamumlal jsem skoro naštvaně a dal mu pusu do vlasů.
Podíval jsem se nechápavě na něj. Byl jsem úplně ztuhlej. Chytl jsem ho opatrně za tváře a začal jsem ho za ně tahat.
Nasadil jsem pokerface a nechal jsem se. "Spánek si teda odložil?" Pozvedl jsem jedno obočí.
Kývl jsem a nadále jsem ho tahal za tváře. Já tohle nesnáším, protože mě to bolí, tak zkouším dvojčecí instinkt.
Po chvilce mě to začalo docela bolet a i prudit. "Nech toho" zabručel jsem. Chytl jsem ho, otočil ho zády k sobě a znovu naštvaně objal.
"Tak dobrou." Pošeptal jsem a zavřel oči. Ruce jsem mu chytnul a propletl jsem si s ním prsty. Kvůli klimatizaci je tu už zima,tak potřebuju zahřát pořádně, ale to mu říkat nebudu.
Povzdechl jsem. Došly mi nápady. "Spát můžeš večer. Za chvíli prospíš celej život!"
"Tak to si nemám na co stěžovat" pošeptal jsem a prudce jsem se k němu otočil. "Baf!" Špitl jsem a ušklíbl se.
Trochu jsem se lekl, ale ne na tolik, abych křičel, ale radost mu stejně mùžu udělat. Tak jsem to nějak zahrál a v tu chvíli do pokoje naběhli rodiče.
Zasmál jsem se a když jsem se podíval rodiče hned mě smích přešel. Odtáhl jsem se od Jisooa a sedl jsem si. Přetáhl jsem přes sebe peřinu.
Oddechl jsem a sedl jsem si na svojí postel. "Jsme tu na návštěvě, tak tu tolik neřvěte!" Začala máma. Jen jsem jí na to kýval, ale stejně jsem si myslel svoje.
Pozoroval jsem nenápadně situaci. Nemyslím si,že to bylo tak nahlas. A proč nezůstali déle venku?Byl aspoň na chvilku klid od nich,ale já si momentálně nestěžuji.
Táta už byl v tahu a máma se trochu víc rozpovídala o tom, co cestou viděli, kde byli a tak dál. Moooc záživný. Stejně jsem ji na všechno kýval, ale úplně ignoroval a občas jsem se koukl na Joshuu.
"Mami je tam něco k jídlu? Něco jinýho než párek s kaší.." Pošeptal jsem. Nejdřív jsem čekal, až domluví, což trvalo. Měl jsem docela hlad, dokonce mě o tom přesvědčilo kručení v břiše.
"Myslim, že jsem vzala nějaký sušenky, chleba a rohlíky, ale můžete si dojít třeba na pizzu." Pizzu? To zní lákavě, jenže Joshua je Joshua..
Zvedl jsem se a porovnal jsem si oblečení. Koukl jsem na Jisooa. "Jdeme na pizzu?" Pošeptal jsem a usmál jsem se. Došel jsem k němu a pomalu jsem mu podal ruku.
Kývl jsem, chytl jsem se a zvedl se. "Tentokrát platíš ty." Dloubl jsem do něj a odešel jsem ke dveřím.
"Fajn" Pošeptal jsem a odebral jsem se za ním. Cestou jsem popadl peněženku. Vyšel jsem z pokoje a šel ke dveřím od hotelu, předběhl jsem Jisooa a vyšel jsem pryč z hotelu.Rozhlídl jsem se po všech čertech a pizzérie byla hned kousek odsud.
ČTEŠ
Brainwash
SonstigesBrainwash je šestá povídka v řadě na našem účtu. Vypráví o dvojčatech a je (jako obvykle) yaoi žánru. Rating: Yaoi, Incest