Oddechl jsem a koukl jsem na něj. Pustil jsem ho a začal jsem mu rukou jezdit po hrudi.
Chytl jsem mu ruku a zabručel. Slezl jsem z něj a táhl jsem ho do pokoje. Ať si nemyslí..já jdu dál spát.
Odsekl jsem a nechal jsem se táhnout. Zatáhl mě do pokoje, zavřel dveře a odešel si lehnout.
Otočil jsem se v posteli a natáhl jsem k němu ruku. "Jisooo.." Zakňučel jsem a podîval jsem se na něj.
Povzdechl jsem a šel k němu. Jenže cestou jsem po tý tmě zakopl a už jsem ležel napláclej na zemi.
Vybouchl jsem smíchy, ale nesměl jsem se smát tak nahlas, abych nevzbudil rodiče. "Seš v pohodě?" Pošeptal jsem, přišel jsem k němu a zvedl jsem ho.
Projel jsem ho pohledem a rozhlídl se. "Asi.." pošeptal jsem. Tohle je docela ponižující.
Přikývl jsem a posadil jsem ho na postel. "Dávej na sebe přeci pozor.." Špitl jsem a oddechl.
Zvedl jsem se, přišel jsem blíž k němu a nějak ho nahmatal. "Je tu horko" pošeptal jsem.
"Jenom tobě.." Špitl jsem a pozoroval ho. "Zapni si klimatizaci.." Zase jsem pošeptal.
Mávl jsem nad tim rukou, chytl jsem ho a lehl jsem si i s nim. "Asi dobrou.."
"Uż nejsi naštvaný? Jináč dobrou.."Špitl jsem a přitulil jsem se k němu.
"Asi ne" pokrčil jsem rameny a začal jsem ho hladit někde na zádech.
Zavřel jsem oči a dál se k němu tulil. Sice mě hladil pofiderně dolejc na zádech, ale co už.
Sjel jsem až na zadek a hladil ho tam. Je to docela zábava, když můžu.
Oddechl jsem a snažil jsem se usnout, jenže to nešlo. Nezbývalo mi nic jinýho, než se nechat. Třeba mu tím splácím omluvu.
Po asi 5 minutách jsem se trochu odtáhl a koukl jsem na něj. Zíral upřeně na mě. "Nespíš?" Pošeptal jsem a nechal ho.
Zakroutil jsem hlavou a dál ho sledoval. "Nebyls dneska..eh teda včera v informačním centru?" Špitl jsem a oddechl.
"Cože? Co bych tam dělal?" pošeptal jsem. "Byl jsem nanejvýš v květinářství"
"Já jen, že se táta před tím ptal." Špitl jsem, chytl jsem jeho ruku a propletl jsem si s ním prsty. "A v suvenýrech jsi byl?"Pošeptal jsem.
"Suvenýry jo, proč?" Koukl jsem na jeho ruku a pak na něj.
"Protože jsem tam byl téż a ten prodavač na mě zvláštně koukal.Skoro jako by mě znal." Špitl jsem.
"Tak už asi víš, čim to bude" usmál jsem se a dal jsem mu pusu.
Pomalu jsem se do polibku přidal. Možná je tohle jediná věc..která není z donucení.
Zkousl jsem mu ret a odtáhl jsem se. "Nejsi unavenej?" Pošeptal jsem.
Zakroutil jsem hlavou a podíval jsem se na něj. Kdybych byl, tak už chrním.
"No fajn.." oddechl jsem. Nevim, jestli na něj ještě něco zkoušet protože to nemá cenu.
Chvilku jsem se jentak převaloval, než jsem se na něj převalil a sedl jsem si na něj. Prstem jsem zas začal jezdit po jeho hrudníku až dolû.
Chytl jsem mu ruku, otočil jsem se a stáhl ho pod sebe. Tohle dělat neměl.
Lekl jsem se a zhluboka oddechl. Mám pocit, že z toho mám husinu. Zkousl jsem si ret a podíval jsem se na něj.
ČTEŠ
Brainwash
RandomBrainwash je šestá povídka v řadě na našem účtu. Vypráví o dvojčatech a je (jako obvykle) yaoi žánru. Rating: Yaoi, Incest