Část 4.

2.5K 206 21
                                    

Nahlas jsem polkl a nejistě jsem celý rudý přikývl. Podíval jsem se na něj a kousal jsem si ret. Tohle není fér, jak se to mohlo z prostého lechtání dostat až sem?

V duchu jsem se uchechtl, ale na sobě jsem snad nedal nic znát. Podíval jsem se mu do očí a dal jsem mu pusu.

Semkl jsem rty k sobě a zakřenil jsem se. Zavřel jsem oči a oddechl. Taky si z něj znovu vysřelím..to mě baví.

Nechal jsem ho, slezl jsem z něj a lehl jsem si vedle. Možná by stálo za to, vymyslet větší pomstu.

Uchechtl jsem se a převalil jsem se zády k němu. Chvilku jsem koukal před sebe a pak jsem zavřel oči.

Tak když on takhle. Oddechl jsem a otočil jsem se na bok. Zavřel jsem oči ve snaze usnout.

Po zhruba pěti minutách jsem usnul. A to jsem ani nebyl unavený..navíc jsem tvrdil, že spát nechci.

Usnul jsem a probral mě až mámin křik, level - co to děláme, že spíme, ať rychle koukáme vstávat a tak dál. Jí je fuk, jestli je škola nebo ne, ona nás stejně spát nenechá.

Jak jsem se lekl, tak jsem slítl z postele. Tohle je mûj konec. Chvilku jsem se tam tak válel a snažil jsem se vzpamatovat. Byl jsem totálně mimo. Moje matka je někdy přehnaně uječená.

Otevřel jsem oči. Ve dveřích stála máma, ale hned běžela mým směrem, ani nevim proč. Ale hned, jak na mě z podlahy vykoukl Joshua jsem asi pochopil o co go.

Podíval jsem se na zem a pak na mámu. Ta hned běžela pryč, přiběhla zpět a narvala mi něco do nosu. Koukl jsem znovu na zem a pochopil. Spustila se mi krev z nosu. Povzdechl jsem a zaklonil jsem hlavu. Máma mezitím znovu přišla a utřeba krev ze země.

Posadil jsem se a chvíli sledoval Joshuu a mámu, jak běhá sem a tam. Zvedl jsem se, chytl jsem Joshuu a posadil ho na postel.

Naplácl jsem si ruku na čelo a podíval jsem se na něj. "Děkuji." Špitl jsem a oddechl. Kdyby se mi aspoň máma omluvila..

Kývl jsem a odešel jsem pryč. Zavřel jsem za sebou pořádně dveře a šel jsem si dát něco k jídlu do kuchyně.

Lehl jsem si a zhluboka se nadechl. Zavřel jsem oči a přikryl jsem se. Z toho pádu se mi pořád motá hlava.

Vzal jsem si nějaký křupky a zalil je mlíkem. Pak jsem si sedl ke stolu a začal jsem jíst.

Zase jsem usnul i s tím něčím v nosu. Nějak mi to nepřekáželo, jen jsem musel dýchat pusou.

Prázdnou misku jsem hodil do dřezu a šel jsem do pokoje. Zavřel jsem za sebou potichu dveře a otočil jsem se na Joshuu.

Usnul. S tampónkama v nose..

Zasmál jsem se, přišel jsem k němu a sedl jsem si k němu.

Zdál se mi přímo stupidní sen. Ale vytrvával dlouho a mě se chtělo spát, tak jsem to radši nechal tak. Vklidu jsem spal, ale zdálo se mi, tentokrát ne ve snu..jako by se trochu prohla matrace. Nespokojeně jsem zabručel a schoval jsem se pod peřinu.

Oddechl jsem a několikrát s ním zacloumal. Odkryl si hlavu a koukl na mě. Jen jsem se usmál a prohrábl jsem mu vlasy.

Zavřel jsem oči a spokojeně oddechnul. "Bál jsem se, že seš màma." Pošeptal jsem a oddechl. Stejně se mě ještě neomluvila.

"Tak dík, to je milý" odsekl jsem. "Za chvíli bude oběd" pošeptal jsem a lehl jsem si k němu.

Podíval jsem se na něj a vlezl jsem si na něj. "Nemàm hlad." Špitl jsem a sedl jsem si na něj. Přeťapkal jsem prsty po jeho hrudi.

BrainwashKde žijí příběhy. Začni objevovat