Část 9.

1.7K 150 11
                                    


"Já nemám problémy." Asi jsem to pochopil. Na venek se stačí usmívat a dělat, že je vše v pořádku. Dovnitř mojí mysli nikdo nevidí, tam se můžu klidně i trápit. "Proč si všechno dáváš za vinnu? Tohle je nesmyslný."

"Já odešel z tvého dohledu a hrozilo mi to, když ta ženská mě sledovala. Kdybych zůstal tam, kde jsi byl.. Byl bych v pořádku a nebyl bych pornohvězda." Špitl jsem nabrušeně. "Ano natáčeli to." Pošeptal jsem.

"Alespoň seš nějaká hvězda. Co se stalo, stalo se. Já bohužel čas vracet neumim." Oddechl jsem a přivřel jsem oči.

Zakňučel jsem a dál jsem se k němu tulil. Když to takhle nějakou dobu trvalo, tak jsem usnul. V pocitu bezpečí s vůní Jisooa.

Koukl jsem na mámu, která už něco pila a vedle ní stál táta. Oba nás sledovali, ale já si toho nějak nevšímal. Oddechl jsem, zavřel jsem oči a po chvilce jsem usnul.

Probudil jsem se asi kolem jedné ráno. Rodiče nějak usli. Chudáci kvůli mě trpěj, povzdechl jsem si a zas jsem se otočil na druhou stranu na bok a znovu usnul.

Vzbudily mě dveře. Vržou. Otevřel jsem oči a rozhlídl se. Zrovna sem přišla sestra něco přinést. Koukla na mě a hned zmizela.

Cítil jsem se na nic, jak pocitově tak i fyzicky a psychicky. Bolel mě celej člověk.

Otočil jsem se na rodiče a koukl na ně. Spali, to samý i Joshua. Jsme v nemocnici, tu snad budou mít lékárnu.

Dlouho jsem se neprobouzel a na dále jsem spal. Byl jsem pořád unavený. V tomhle stavu bych dokázal prospat i celou věčnost. Sice jsem měl pocit, že vrzly dveře, ale moje oči se nechtěli otevřít. Vzbudila mě až za nějakou dobu matka, že tu mám snídani. Usmál jsem se krátce na ni a vzal jsem si již namazaný rohlík a začal jsem jíst. Po chvilce jsem koukl smutně na mamku. "Mami..promiň, že jsem vám tohle způsobil a zkazil celou dovolenou.." Špitl jsem.

Odešel jsem najít lékárnu. Sice jsem chodil a vypadal jako nadrogovanej, ale toho si nikdo nevšim, protože tu skoro nikdo nebyl.

Když jsem to konečně našel, koupil jsem si aspirin za tátovi peníze a šel jsem zase nahoru do pokoje.

"Ale zlatíčko vůbec ne.. Hlavně že jsi v pořádku broučku." Řekla mamka a začla mě hladit po vlasech. Za mnou nikdo nebyl, což znamenalo, že tu není Jisoo. "Mami kde je Jisoo?" Špitl jsem a kousl zas do rohlíku.

Schody mě složily a já si na ně sednul. Vybalil jsem to z obalu a hned jsem do sebe jeden prášek nasoukal. Zbytek jsem uklidil do kapsy a opřel jsem se o zeď.

"Um.." Zaváhala mamka a tikala pohledem po místnosti."Nejspíš si šel koupit pití.." Snažila přesvědčit sama sebe a kývla na tátu, který se hned zvednul a vyšel z pokoje.

Přivřel jsem oči a koukl jsem z okna. Zřejmě nemá cenu si za to dávat vinnu. Já ho přece neunesl.

Máma mi pustila televizi a chytla mě za ruku. Pořád dělala, jak kdyby mě držela naposled či mě naposled i viděla.

Ze zadu ke mě někdo přišel a poklepal mi na rameno. Ani jsem neměl energii na to se lekat. Otočil jsem na něj hlavu a prohlídl si ho. Jen táta. "Máma tě hledá a bratr má starost" podal mi ruku. "No jo, vždyť už jdu" zvedl jsem se, obešel ho a šel na pokoj.

Koukal jsem na televizi, když v tom vešel Jisoo a táta. Usmál jsem se a podíval se na mamku, která byla též ráda. Jisoo ale nevypadal ve své kůži. Smutně jsem oddechl a prohlídl si ho. "Jisoo je ti něco?" Pošeptal jsem a dojedl jsem rohlík.

BrainwashKde žijí příběhy. Začni objevovat