Část 10.

1.3K 148 20
                                    

Odkryl jsem mu obličej a hned ho zas přikryl. Tenhle jeho pohled se mi nelíbí.

Pod peřinu jsem si vlezl k němu, koukl jsem na něj a rukou jsem mu vjel pod tričko.

Oddechl jsem a přitulil jsem se k němu. Hned na to jsem se na něj podíval a dal jsem mu pusu. Ani v tuhle chvilku nevím co chci. I když mi tamti ublížili, jenže to jsem byl pod nějakým práškem, tak jsem to spíše jen chtěl, než abych z toho měl doživotní trauma.

Do polibku jsem se přidal a rukou jsem mu pomalu začal jezdit nahoru a dolů.

V téhle akci se mi ihned vzpřímil. Zrudl jsem a odtáhl jsem se od něj. Otočil jsem se k němu zády.

Odsekl jsem a hned ho otočil na sebe. "Děje se snad něco?" Tušim, co se mu stalo, jen mě zajímá, jestli mi to sám poví.

"Mám problém" špitl jsem a potichu povzdechl. Tohle není vůbec příjemná věc. Zamrkal jsem a podíval jsem se mu nervózně do očí.

Uchechtl jsem se. "Máš na mysli tohle?" Ukázal jsem směrem mezi jeho nohy. Jen zmateně a jemně přikývl. Tohle bych nedal, jen tak nic neudělat. Rukou jsem mu vjel do kalhot, zašmátral jsem a když jsem našel to, co jsem chtěl, začal jsem rukou pomalu hýbat.

Zavzdychal jsem a automaticky zrudl. Dal jsem si ruce kolem něj a zabořil jsem do jeho ramena obličej, abych aspoň trochu se ztlumil. Po nějaké době jsem se udělal a podíval jsem se na něj. Radši ani nechci vědět, kde to všechno skončilo. Dal jsem mu rychle pusu.

Ruku jsem vyndal a nechal jsem se. Když mě nechal jsem nás odkryl, zvedl jsem se a zamířil s mojí rukou do koupelny.

Oddechl jsem a přetočil jsem se na břicho, pořádně se přikryl. Zabořil jsem hlavu do polštáře a zhluboka se nadechl.

Ruku jsem si opláchl a trochu si rovnou schladil i obličej. Vrátil jsem se do pokoje a přišel jsem k Joshuovi.

Chvilku jsem takhle pobyl a pak jsem se teprve podîval na Jisooa. Usmál jsem se na něj a prohlídl jsem si ho.

"Hmm?" Pozvedl jsem obočí. Já bych si taky rád užil, ale tak nadrženej abych ho vohnul za bílého dne, kdy jsou tu rodiče nejsem.

"Nudím se.." Špitl jsem a natáhl jsem k němu ruku, přičemž jsem ho za ni chytl a zatahal jsem ho za ni. "Zahrajeme si něco?" Pošeptal jsem.

"Zahrát?" Pokrčil jsem rameny. "Tak něco vymysli."

Sedl jsem si a rozhlídl jsem se. Zvedl jsem se, došel ke skříni a otevřel ji. "Karty?" Špitl jsem a koukl na něj.

Karty..karty.. to už ani nevim, co je. "Zkus něco, co vim, jak se hraje" Sedl jsem si a sledoval ho.

Jenomže on neví..jak se co hraje. Zavřel jsem skříň, ušklíbl jsem se a došel jsem k němu. Posadil jsem se na něj a cvrnkl jsem ho do čela.

Zamračil jsem se a chytl mu ruce. "Za chvíli stejně bude jídlo." Sundal jsem ho ze sebe a šel jsem ke dveřím.

Odsekl jsem, doběhl jsem ho a hupsnul jsem mu na záda. "Hyjéé" ušklíbl jsem se a trochu jsem poskočil.

A takhle šli naše dvojčecí blbosti dennodenně. Já, introvertní Joshua jsem se do svého nejlepšího brášky co nejvíc zamiloval. Několikrát nám dost harašilo, ale zvládli jsme to.

A takhle končí naše 'zajímavá' story. Na tuhle dovolenou budem zaručeně dlouho vzpomínat.

Jak v dobrém, tak ve zlém. Ale všechno má svůj konec. Ať už se šťastným koncem, smutným či nedokončeným.

----

Tohle je poslední díl, tak si to užijte xD

BrainwashKde žijí příběhy. Začni objevovat