Vešel jsem do pokoje a šel jsem ke skříni. Otevřel jsem si ji, vzal jsem si pár věcí, který já považuju za pyžamo a začal jsem se do toho oblíkat.
Pozoroval jsem každý jeho pohyb, když se na mě podíval, zavřel jsem oči a dělal, že spím. Jenže to moc věrohodný nebylo, ale co už..
Nějak jsem si neuvědomil, že tu může být i on. Zašklebil jsem se a došel jsem k němu. Dal jsem mu pusu a než stačil otevřít oči, jsen odběhl ke skříni a dělal, že se dooblíkávám.
Rozhlídl jsem se a podíval jsem se na něj. Nespokojeně jsem zabručel a přetáhl jsem přes sebe peřinu úplně. Zavřel jsem zas oči a snažil jsem se usnout, ale zbytečně, protože mi to nešlo.. Vlastně už ani nejsem unavený.
Povzdechl jsem a odešel jsem ke dveřím je pořádně zavřít. Jak jsem se sem přiřítil jsem je ani nezavřel. Lehl jsem si do postele, otočil jsem se na bok a zavřel jsem oči.
Vylezl jsem potichu z postele a podíval jsem se na něj. Vlezl jsem si na něj a přitulil jsem se k němu. "Je mi zima." Pošeptal jsem. Jiná výmluva mě zrovna nenapadla.
Oddechl jsem a otočil jsem se na záda. Položil jsem si na něj ruce a dál jsem se snažil usnout.
Zavřel jsem oči a přemýšlel jsem nad tím, cože to vlastně dělám. Došel jsem k záběru, že nic zajímavého.. Vlastně se jen ohřívám.
Usnul jsem, ale měl jsem pocit, že jsem se hned vzbudil. Nebylo to hned, ale asi někdy ve 2 ráno. Joshua na mě pořád ležel a já měl ruce až někde pod jeho tričkem.
Oddechl jsem a opatrně je vyndal. Dal jsem si je na jeho záda a pomalu přesunul níž na zadek. Teď snad spí, tak si toho nevšimne.
Usnul jsem asi po desátým uvažování o padesáté výmluvě, jak bych vysvětlil rodičû̌m, proč ležím na Jisoovi. Zdál se mi divný sen, všude byla duha. Sem tam se mi mihli vzpomínky ze včerejška. Každý jeho dotyk a to, co řekl. I když radši jen ty lepší věty. Přitulil jsem se k němu blíž a pokrčil jsem nohu.
Sikl jsem a trochu ho ze sebe stáhl. Tohle bych mu nedoporučoval.. Když už se mi to zdálo dobrý, jsem ruce zas vrátil na původní místo.
Otevřel jsem oko a unaveně jsem se na něj podíval. "Proč mě přesouváš?" Pošeptal jsem.Takto se mi leželo sakra blbě. Proto jsem se zas posunul výš.
"Protože mi kolenem drtíš pár věcí." Pošeptal jsem. "Nedělej to a můžeš takhle zůstat."
"Jenže ty seš plochej, takže si nemám jak dobře lehnout." Špitl jsem a otočil jsem se tak, abych na něm ležel zády.
Odsekl jsem a znovu jsem si na něj položil ruce. "To mi chceš naznačit, že ty snad plochej nejsi?" Rukama jsem mu vjel pod triko.
"Na mě nemá potřebu nikdo ležet, tak se s tím, že jsem plochý vychloubat mûžu." Pošeptal jsem a zachvěl jsem se. "Navíc jsme stejní.." Špitl jsem a zívl.
Nechal jsem ho a koukl jsem do stropu. Takhle mi zkazit ideály. On to zřejmě vidí úplně jinak, než já. Je alespoň na holky, narozdíl ode mě.
Vzal jsem mu zas ruce a dal jsem si je na sebe. Tohle je lepší. Zavřel jsem zas oči a začal jsem pomaličku usínat. "Dobrou Jisoo.." Pošeptal jsem.
"Dobrou.." zamumlal jsem trochu sklesle. Je smutný, že on ke mě nikdy nebude cítit to, co já k němu. Oddechl jsem a zavřel jsem oči.
Po chvilce jsem k němu nahnul hlavu. Ranil mě jeho skleslý tón. "Jisoo?" Pošeptal jsem a podíval jsem se na něj. Dneska je celý divný.
ČTEŠ
Brainwash
RandomBrainwash je šestá povídka v řadě na našem účtu. Vypráví o dvojčatech a je (jako obvykle) yaoi žánru. Rating: Yaoi, Incest