Část 8.

1.6K 163 9
                                    

Vlezl jsem do bytu, zabouchl jsem a hned sem přiklusala máma. "Ty dveře nejsou naše!" Protočil jsem oči a koukl alespoň trochu vážnym pohledem na ni. "Joshua je fuč."

Po nějaké chvíli mi začlo být děsně vedro a mám i pocit, že jsem ztuhnul v dolní části mého těla. Ta ženská se ušklíbla a pokynula ostatním ať připraví kamery. Ona mě rozvázala a přivázala mě někam jinám, ale dost pevně.

Máma začala hysterčit a táta se snažil zachovat chladnou hlavu. Teď lituju, že jsem se kdy zmínil.

Začala mě kompletně svlékat, jenže v tuto chvíli jsem byl úplně bezmocný vůči ní. Nevím co se mnou udělala, ale bylo mi tak moc do chtíče.

Už to zase začalo. Máma se rozbrečela a nejmíň 18x volala na policii a táta jí vařil čaj na uklidněnou. Já jsem zrovna zdrhal ven, se alespoň ještě přesvědčit.

Každý její dotek byl tak chladný, ale hned se to změnilo na příjemné teplo. Když jsem byl nahý všichni mě pozorovali. Bylo to děsivé, ale ta žena se ujala své role a začla mi opečovávat mou spodní část, přičemž jsem začal vzdychat na celé kolo. Svůj, tedy její účel to splnilo.

Někdo nám zaklepal na dveře, když jsem se obouval. Otevřel jsem a tam dva policajti. "Zdravým" odvětil jsem. "Dobrý den.." pozdravil první a druhý jen přikývl. Procpali se dovnitř a šli za pláčem, co byl slyšet snad až na chodbu.

Zezadu k ní přišel chlap a rovnou to do ni strčil. Uchechtl jsem se a ona mi to málem ukousla. Lekl jsem se a snažil jsem se soustředit na to, jestli mě Jisoo vůbec hledá. Jenže z mého soustředění mě vyváděly moje a její vzdychy.

Tohle mi přišlo zajímavý i důležitý, tak jsem tu zůstal. Zavřel jsem za nimi dveře a pronásledoval je až do kuchyně.

Rozhlídl jsem se a ten druhý z chlapů přešel ke mně a přiložil své mužství k mé hlavě. Absolutně nevím, co mám dělat.Jedna možnost mě napadá, ale to neudělám. Pevně jsem semknul rty k sobě a hlavu otočil jinám.

Postavili se do kuchyně a koukli na oba rodiče. "Co tu dělají?" Zeptal se táta šeptem. Pokrčil jsem rameny. "Pozvali se sami"

Ta ženská odfrkla vzala mou hlavu a nasměrovala ji k tomu chlapovi. Zacpala mi nos, čímž mi otevřela automaticky pusu. Chlap toho hned využil a strčil mi ho skoro až do krku ..přitom můj dávicí reflex zareagoval a já ho málem pozvracel.

Policajti se začli vyptávat na všechno, ale podle mě tu byli je proto, aby tam máma stále nevolala a trochu se i uklidnila.

Jenže oba se zarazili, když se zeptali, jak vypadá a co měl na sobě. Otočili se na mě a prohlídli si mě. "Přesně takhle?" Jeden ukázal nenápadně na mě. "Až na to oblečení, oči a chování" zamumlal jsem spíš jen pro sebe.

Máma celá mokrá kývla. "Podobně" zavzlykala.

Když už jsem se trochu uklidnil, chytl mě za vlasy a začal si tempo určovat sám. Ženská zase začala s mým uspokojováním.Nevěděl jsem na co se soustředit dřív a málem jsem se udusil, když se udělal. Vytáhl to z mé pusy a obešel tu ženskou. Samozřejmě mě na chvilku nechali a upokojovali své potřeby. Zavřel jsem oči a snažil jsem se myslet na něco jiného než na tohle, jenže se mi to moc nepovedlo. Rozbrečel jsem se a začal jsem potichu kňourat, oni si toho všimli a přišli všichni tři ke mně.

Máma jim začla vyprávět všechno a oni alespoň dělali, že poslouchaj. Tahle část mě přestala bavit, tak jsem šel konečně pryč.

BrainwashKde žijí příběhy. Začni objevovat