*18:30 uur*
p.o.v. Sharona
We hebben net met alle andere artiesten/youtubers gegeten. Wij hadden pizza genomen, die was echt heel lekker. We lopen terug naar ons huisje, waar we ons even opfrissen en omkleden voor de disco vanavond. Die begint om 20:00 uur.
Als we bij ons huisje zijn loop ik gelijk naar mijn tas en zoek de kleren die ik sws mee wilde hebben voor de disco. Ik loop als eerste naar de badkamer en met een washandje ga ik over mijn gezicht. Daarna loop ik weer terug naar de kamer en kleed ik me om. Kaj is intussen naar de badkamer gegaan. Als ik me andere kleren aan heb, komt Kaj binnen. Ik denk; "Net op tijd". In de kamer hangt een kleine spiegel, waar ik nog even mijn haar doe en mijn mascara bijwerk. Kaj had alles in de badkamer gedaan en kwam alleen zijn kleren neerleggen.
Ik hoor dat alle jongens klaar zijn. Tja ik doe er altijd heel lang over. Mijn haar wilde weer eens niet goed zitten. Wanneer het eindelijk goed zit loop ik de slaapkamer uit en loop naar de jongens toe.
p.o.v. Kaj
Ik en de andere 4 boys zijn al klaar. Sharona komt na 10 minuten dat we al wachten ook uit onze slaapkamer. "Wat ziet ze er toch mooi uit", denk ik bij mezelf. "Wow... Wat zie je er mooi uit", zegt Samuel. "Dank je", zegt ze terug.
Met ze zessen lopen we naar de disco zaal toe. Het is al aardig druk met artiesten/youtubers. We praten en dansen wat samen met iedereen om ons heen. Een gezellige avond is het zeker. Wanneer er tegen 22:30 uur een langzaam nummer wordt gedraaid door de DJ pak ik mijn kans en dan gebeurt het ...
...
...
...
... zacht raken onze lippen elkaar, een moment waar ik zo lang op had gewacht. Na een minuut laten we los en kijken we elkaar met een glimlach aan. Sharona verwachtte het waarschijnlijk niet en ook omdat iedereen om ons heen stond te kijken naar ons, buigt ze haar hoofd naar mijn schouder. Ik fluister wat in haar oor en ze knikt. We lopen de zaal uit en dan richting ons huisje. De andere jongens blijven nog even daar en wisten denk ik wel dat we terug naar ons huisje zouden gaan.
Bij ons huisje aangekomen lopen we naar binnen, doen onze schoenen uit en gaan nog even op de bank zitten. Weer vinden onze lippen elkaar. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Maar ze doet echt wat met mij, wat mij zo fijn laat voelen. Sharona heeft haar hoofd op mijn schouder gelegd. Ik bekijk ondertussen wat tweets op twitter.
@MarijnBraviour : Zo genoten van @BBraveOfficial vandaag samen met @Quinty_xx. En de M&G was zoooooo leuk 💛
@Quinty_xx : *FOTO* Vandaag tijdens de M&G samen met me halfzus @MarijnBraviour en @BBraveOfficial 💚
@BBraveOfficial : Was gezellig dat jullie er waren tijdens de M&G @MarijnBraviour en @Quinty_xx
@GirlStar : Super gezellige dag gehad in Duinrell bij de Tina-dag en optreden van @BBraveOfficial
@xxDanique : Vandaag zo genoten van @BBraveOfficial samen met bestie @Romeetje en als afsluiter nog even gezwommen vanavond in het TikiBad. Topdag gehad.
@Romeetje : @xxDanique inderdaad heel erg genoten en wat zagen de boys er weer TOP uit vandaag, vooral @DioniJurado & @KAJVANDERVOORT toch Danique ?
@xxDanique : @Romeetje zeker 😊
"Kaj?", hoor ik Sharona ineens zeggen. "Ja?", antwoord ik terug. "Vind je het erg als ik alvast naar bed ga, ben erg moe na vandaag?", vraagt ze. "Nee joh, ga maar ik kom straks wanneer de boys terug zijn", antwoord ik terug. "Is goed, slaap lekker", zegt ze. "Slaap lekker schat", zeg ik terug. Ze geeft me nog een kus op mijn mond. Wat we gek genoeg allebei niet erg vinden. Dan loopt ze naar onze slaapkamer. We hebben nog niets samen, maar dit zal niet lang meer duren, als het aan mij ligt. Zij is echt mijn Dream Girl.
*23:30 uur*
De andere boys komen binnen. "En?", vraagt Dioni. "Wat en?", antwoord ik terug. "Is er verder nog wat gebeurt hier?", vraagt Jai dan. "Nee, we hebben hier nog even rustig gezeten en gepraat. Verder is er niets gebeurd", antwoord ik. "We zagen het al aankomen. Het zou een keer gebeuren tussen jullie", zegt Samuel. "Boys nu stoppen, ik ga trouwens ook naar bed", zeg ik. "Slaap lekker, hé Kaj", zegt Jai lachend. Ik loop eerst naar de badkamer waar ik snel me tanden poets, dan nog even snel naar de wc en dan de slaapkamer in. Ik kleed me uit, tot ik alleen me boxer nog aan heb. Sharona ligt met haar gezicht naar mijn kant toe. Ik geef een kus op haar voorhoofd en trek haar dicht tegen me aan. En val zelf ook in slaap. Wel denkend over hoe ik het morgen zal gaan doen. Ik heb nog iets gemaakt voor haar en dat wil ik haar morgen geven.
JE LEEST
From fan to girlfriend ❤️ #2
FanfictionIk zal me even voorstellen; Ik ben Sharona van Dijk en ben 20 jaar. Ik houd erg veel van dansen en ga na de zomervakantie een dansopleiding volgen. Ik ben fan van 1 Boyband genaamd B-Brave. Mijn favoriet is Kaj. Bij bijna elk optreden ben ik er bi...