*Maandag 13 juni*
p.o.v. Vila
Vandaag ga ik het Cassius vertellen. Hoe moeilijk ik het ook vind, hij moet het weten.
Ik hoor dat hij in zijn kamer zit en ik loop naar hem toe. "Cassius?", vraag ik. "Heey Vila, kom binnen", zegt hij terug. "Ik moet je wat vertellen en ik kan je zeggen dat het niet zo leuk nieuws is", vertel ik maar meteen. "Wat is er dan?", vraagt hij. "Ik voelde me al een tijdje niet zo lekker en kreeg ook steeds meer van dit soort blauwe plekken op mijn armen en benen. Vorige week maandag ben ik samen met papa en mama naar het ziekenhuis gegaan. Daar bleek uit de uitslag dat ik erg ziek ben en dat ik niet meer lang te leven heb. Ik heb namelijk kanker. Ik heb het je vorige week niet verteld, omdat ik wilde dat dit weekend een leuk weekend voor jou zou worden", vertel ik en de tranen komen bij mij op. "Hoe...Hoe...Hoe lang heb je nog?", vraagt Cassius met tranen. "Nog ongeveer 5 maanden, ik blijk het namelijk al veel langer te hebben, alleen heb ik andere symptomen dan de meeste kankerpatiënten hebben", vertel ik. Ik zie dat Cassius breekt. Snel geef ik hem een knuffel. Ik kan er zo niet tegen als ik Cassius zie huilen. Maar ben wel opgelucht dat ik het tegen hem gezegd heb. Ik laat hem nu maar even alleen.
p.o.v. Cassius
De tranen blijven maar komen. Ik kan het niet geloven dat mijn zusje er straks niet meer is.
@CasszRon : 😭 Hoe moet het straks als je er niet meer bent 😭
@VilaBondx : Ik lees allemaal reacties op de tweet van mijn broer @CasszRon. Ik zal het jullie in de volgende tweet vertellen.
@VilaBondx : Het gaat niet goed met mij. De meeste die mij afgelopen zaterdag gezien hebben, zagen mij waarschijnlijk als een normaal meisje, maar 1/2
@VilaBondx : Dat is niet zo, ik heb namelijk nog maar 5 maanden te leven. Ik heb namelijk de verschrikkelijke ziekte : Kanker 😭 @CasszRon Hou je groot lieve broer. Ik hou van je ❤️
@xxDanique : Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd @CasszRon en voor je zusje @VilaBondx
@Thirza_xx : @CasszRon Hou van je en heel veel sterkte de komende tijd. Maak er de laatste maanden iets leuks van samen en niet er te veel aan te denken.
@CasszRon : @Thirza_xx ❤️😘 Love you, dankjewel.
Dan krijg ik een appje van de boys.
*App gesprek ~ B-Brave boys*
Cassius (me) Dioni (Dioni) Kaj (Kaj) Samuel (Sam)
Jai (Jai)Dioni : Ik las de tweets, sterkte bro
Kaj : Sterkte met je zusje Vila
Sam : We zijn er voor je 💙
Jai : Idd Sam, je kan op ons rekenen Cass
Me : Thanx boys ❤️ Love*Einde*
De rest van de avond zit ik op mijn kamer muziek te luisteren. Om alles van mijn zusje te verwerken.
p.o.v. Vila
Ik hoop nu niet dat Cassius boos op mij is. Ik heb hem de hele avond niet meer gehoord of gesproken. Ik loop toch maar even naar zijn kamer. "Cassius, ben je boos op mij?", vraag ik als ik zijn deur open doe. "Nee Vila, ik ben teleurgesteld. Ik ben je broer, had het mij vorige week gewoon verteld, ongeacht het weekend. Nu heb je het een week lang voor mij verzwegen", antwoord hij terug. "Ik gunde je alleen maar een leuk weekend, zoals je daar elk jaar hebt. En sorry dat ik het je niet meteen verteld had. Ik wilde je niet teleurgesteld voor de fans zien staan. Daarom deed ik dat", zeg ik een beetje boos.
Ik loop naar mijn eigen kamer en ga gelijk tandenpoetsen en naar bed. Heb geen zin meer in vandaag.
JE LEEST
From fan to girlfriend ❤️ #2
FanfictionIk zal me even voorstellen; Ik ben Sharona van Dijk en ben 20 jaar. Ik houd erg veel van dansen en ga na de zomervakantie een dansopleiding volgen. Ik ben fan van 1 Boyband genaamd B-Brave. Mijn favoriet is Kaj. Bij bijna elk optreden ben ik er bi...