Tina weekend ~ Dag 3 ~ Zondag

158 3 0
                                    

*Zondag 12 juni*

p.o.v. Sharona

Langzaam wordt ik wakker. Naast mij ligt de leukste en liefste jongen ever. Ik moest gister avond, toen ik eerder in bed lag, de hele tijd denken aan ons. Die eerste zoen, ik dacht echt dat hij mij niet leuk vond en dat ik bij de zoveel fans hoorde die alleen maar verliefd worden op iemand die onbereikbaar is. Maar dit is anders, de ene na de andere droom komt uit. Kaj slaapt nog en ik leg mijn hoofd rustig op zijn borst, kijkend naar zijn hoofd. Hij is zo lief.

Na een kwartier wordt Kaj ook wakker. "Goodmorning beauty", zegt hij zacht. "Goodmorning", zeg ik met een glimlach. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. We staan op van bed en trekken onze joggingbroek en sweater aan en gaan nog even op het bed zitten.

"Kaj?" "Ja?" "Ik wil niet met een rot gevoel hier weg gaan", zeg ik. "Hoezo een rot gevoel?", vraagt hij. "Nou ik wil gewoon weten hoe het tussen ons zit, ik bedoel ..." "Wat er gister avond tussen ons is gebeurt, dat was voor mij echt. Ik meende het, ik vind je leuk. Heel erg zelfs. En ik wil niet dat je met een rot gevoel naar huis gaat", zegt hij. "Fijn om te horen", zeg ik met een zucht. "Kom eens hier?", zegt hij en spreid zijn armen. Ik geef hem een knuffel, dit voelt zo fijn in zijn armen.

Even later horen we de andere boys, dus gaan we onze slaapkamer uit. Ik loop naar de bank en ga zitten. Ik krijg een appje van Lieke.

*App gesprek tussen Sharona (Me) en Lieke (Lovely star🌟)*

Lovely star🌟 : Hey Shar, ik wilde even zeggen dat ik vanmiddag om 16:00 uur naar huis mag. Het gaat tot nu toe wel goed met me. Heb nog wel veel last, maar niet zo erg meer als donderdag en vrijdag.

Me : Heey Lieke, ben blij voor je dat het weer wat beter met je gaat. Ik ben rond 19:15 uur thuis. We mogen vanmiddag nog even het park in als alle fans weg zijn.

Lovely star🌟 : Hoe is het nu daar?

Me : Super gezellig en de boys zijn zo lief.

Lovely star🌟 : Je mocht gister toch mee naar de artiesten disco?

Me : Jaaa en omg je wil niet weten wat er gebeurde.

Lovely star🌟 : Vertel, wat is er gebeurd ? Zeker iets wat met Kaj te maken heeft hé

Me : Uuuuhhmmm...

Lovely star🌟 : Geef maar toe, ik weet het wel

Me : Ja okeey, tijdens een langzaam nummer hebben we dicht tegen elkaar gedanst en ineens kwam zijn hoofd dicht bij de mijne. Eerst onze voorhoofden tegen elkaar. En toen ineens drukte hij langzaam en voorzichtig zijn lippen op die van mij.

Lovely star🌟 : OMG... Ik wist dat dit zou gebeuren... So happy for you girl. Hoe gaat het nu verder tussen jullie ?

Me : Dankje en geen idee. Ik zei tegen hem dat ik niet met een rot gevoel naar huis wilde gaan en toen zei hij; dat hij het van gister avond meende, het voor hem echt was en hij me leuk vind. Heel erg zelfs.

Lovely star 🌟 : Aaahhwww... Vertrouw erop dat het goed komt.

Me : I hope so Lieke

Lovely star🌟 : Hey, ik moet nu gaan, ik spreek je vanavond wel weer. Veel plezier in het park vanmiddag.

Me : Thankyou, hou van jou

Lovely star🌟 : Ik ook van jou

*Einde*

p.o.v. Kaj

From fan to girlfriend ❤️ #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu