Het belangrijke Examen

114 1 1
                                    

*Woensdag 30 november*

p.o.v. Sharona

Vandaag is het dan zover, de hele klas moet hun dans examen uitvoeren. Roy Julen, Shaker, Natascha de Jong, Floris Bosveld en  Anthony Benjamin, onze dansdocenten gaan ons beoordelen. Ook de klas zit gewoon in het danslokaal.

Om 11:00 uur beginnen we met de eerste van de klas. Ook hebben we verder geen les, alleen dit Examen.

Het is nu 07:00 uur en om 08:17 uur neem ik de trein naar Hoofddorp. We moeten er allemaal op tijd zijn en ons melden bij Roy Julen. Ik kleed me rustig aan en maak mijn ontbijt en lunch voor vandaag klaar.

Ik hoef vandaag alleen mijn grote danstas mee en kan ik me thuis al omkleden in de juiste kleren voor mijn dans. Lekker makkelijk, lange joggingbroek, T-shirt en mijn trui met mijn eigen naam erop.

Wanneer ik onderweg ben, check ik nog even snel mijn WhatsApp en Twitter.

*App gesprek tussen Kaj (My boy 💖) en Sharona (Me)*

My boy 💖 : Lieve schat, heel veel succes vandaag. Ik weet dat je het kan, zet hem op. En weet ik hou van je 😘💋💖

Me : Dankjewel lieffie, hou ook van jou 💖

*Einde*

@Sharrian2210 : Vandaag wordt een spannende dag. Heb namelijk mijn eerste Dans Examen en dat nog wel op het nummer DOOR ROOD van B-BRAVE. Hoop zo dat het straks goed gaat.

@SamuelYPL : Heel veel succes vandaag @Sharrian2210. Ben zo benieuwd hoe je danst op ons nummer.

@EmmaSophie : @Sharrian2210 Heel veel succes babe 💖

@LizzyMegan : @Sharrian2210 heel veel succes lieverd 💋

@xxDanique : @Sharrian2210 Succes schat, je kan het 💋

@CasszRon : Succes met je dans examen @Sharrian2210 en ik hoop een keer samen met jou te kunnen dansen. En lees net dat je het op 1 van onze nummers DOOR ROOD gaat doen, ben zo benieuwd hoe je het gaat doen.

@KAJVANDERVOORT : Vandaag heeft mijn meisje haar eerste dans examen, ben zo benieuwd hoe ze het gaat doen. Heel veel succes schat @Sharrian2210 💋 Love you

Allemaal super lieve berichtjes om te lezen, dat motiveert mij echt om nog meer mijn best te doen.

Wanneer ik bij school ben, loop ik naar de kantine waar ik me bij mijn mentor Roy meld. Daarna loop ik door naar de kleedkamer en wissel mijn schoenen om en doe mijn trui uit. Ik pak mijn vest uit mijn tas en trek die dan even aan, aangezien het in het danslokaal nog best koud kan zijn. Maar tijdens mijn dans doe ik hem uit, dat danst wat fijner. Bij het lokaal hangt een lijst wie wanneer begint.

*De lijst*

11:00 uur – Merel de Roo – D1C

11:15 uur – Max de Bruin – D1B

11:30 uur – Laura van Aal – D1A

11:45 uur – Daan Visser – D1B

12:00 uur – Lieke de Groot – D1A

12:15 uur – Luuk Vermeulen – D1C

13:30 uur – Pauze

14:00 uur – Jasper van Wijk – D1B

14:15 uur – Lisa van den Bosch – D1C

14:30 uur – Joey Smits – D1C

14:45 uur – Tess Vink – D1A

From fan to girlfriend ❤️ #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu