*Zaterdag 11 juni ~ 08:30 uur*
p.o.v. Samuel
Ik ben nu zo'n kwartier wakker, net als Dioni. Dioni en ik hadden bedacht om eventjes samen te kijken hoe Kaj en Sharona zouden slapen. Zachtjes lopen we naar hun kamer en Dioni doet de deur op een kier, mijn mobiel past er net tussendoor en ik maak een foto. Beide slapen ze nog en ook nog eens tegen elkaar aan. "Dioni, moet je snel eens kijken", zeg ik tegen hem. Hij kijkt snel en doet dan de deur weer zachtjes dicht. We lopen terug naar onze kamer en trekken snel een joggingsbroek en sweater aan. Daarna gaan we samen op de bank zitten en wachten we totdat de anderen wakker worden.
Na 10 minuten dat wij op de bank zitten komen ook Jai en Cassius hun kamer uit en komen bij ons zitten. "Jai en Cass, kijk deze foto eens", zeg ik tegen ze met een lach. "Dat kon ook niet lang duren", antwoord Jai terug.
p.o.v. Kaj
Langzaam wordt ik wakker. Sharona ligt nog steeds lief tegen mij aan. Ik probeer mijn mobiel te pakken en een foto van ons te maken. Het liefst wil ik haar nog niet wakker maken, maar het is inmiddels 09:15 uur en we zouden gezamenlijk ontbijten, dan ons aankleden en nog een spelletje spelen totdat Cees ons komt ophalen.
"Wakker worden, beauty", zeg ik lief en streel met mijn hand over haar wang. Langzaam opent ze haar ogen. "Goedemorgen", zeg ik. "Goedemorgen", zegt ze lief en ik krijg gelijk een glimlach op mijn gezicht. "Mag ik een foto van ons samen maken?", vraag ik haar. Ze knikt en zegt zachtjes; "Ja". Ik open mijn camera en maak een paar foto's van ons. Bij de laatste foto geef ik Sharona een kus op haar hoofd terwijl zij lief in de camera kijkt. We kijken de foto's samen terug. En ik besluit de laatste op mijn achtergrond te zetten. "Wil je ze alsjeblieft naar mij sturen zo meteen?", vraagt ze. "Tuurlijk, als jij je nummer geeft dan ga ik het gelijk doen", zeg ik terug. Ze zet haar nummer in mijn mobiel en ik sla hem op met als haar naam *My babygirl💖*.
Ik ga naar Whatsapp en open een nieuwe chat met Sharona. Wanneer ik haar heb stuur ik gelijk de foto's. 1 foto heeft ze nog niet gezien en die stuur ik als eerste (de foto dat Kaj net wakker was en Sharona nog lief lag te slapen) . "Kijk de eerste foto eens?", zeg ik tegen haar. "Aaahww... die is echt lief", zegt ze.
We stappen het bed uit en trekken een joggingsbroek, shirt en sweater aan. Dan lopen we samen onze kamer uit. De rest zit al op de bank. "Lekker geslapen?", vraagt Samuel. "Jullie lagen heel lief samen", zegt Dioni. Hoe kunnen hun weten hoe wij geslapen hebben. "Check je Whatsapp even, ik heb je net een foto gestuurd", zegt Samuel lachend. Ik kijk op mijn mobiel en zie de foto tevoorschijn komen. "Ik moet eerlijk zijn, het is wel een lieve foto", zeg ik. "Jullie zijn ook gewoon te leuk en lief samen", zegt Dioni dan. Sharona en ik kijken elkaar aan, volgens mij allebei een beetje rood. Ik stuur de foto door naar Sharona.
Met ze alle gaan we ontbijten, daarna kleden we ons alle 6 snel om. Als we daarmee klaar zijn pakt Dioni de Twister uit zijn kamer. Die hadden we meegenomen voor als we iets leuks wilden gaan doen in het huisje. "Wie doen er mee? Er is namelijk maar plek voor 4", zegt Jai. Uiteindelijk besluiten we dat Jai en Cassius gaan draaien en zeggen wat we moeten doen. En dat Dioni, Samuel, Sharona en ik het gaan uitvoeren op de mat.
Al snel vallen Dioni en Samuel om. Nu gaat het tussen mij en Sharona, alleen staan we niet echt heel stevig en een stuk door elkaar. Bij de laatste zet houden we het niet meer en vallen we om. Ik bovenop Sharona. Zonder na te denken geef ik haar ineens een snelle kus op haar mond en ga ik snel van haar af.
Dan komt Cees binnen. De deur hadden we alvast van slot gehaald, zodat Cees zo naar binnen kon lopen als wij nog ergens mee bezig waren. "Ik borstel nog even snel mijn haar", zegt Sharona. De 2 voorste plukjes van haar haren zitten naar achteren toe en de rest hangt over haar schouders.
Met ze allen lopen we met Cees mee. Als we om 11:50 uur er zijn doen we nog even een snelle soundcheck. Daarna worden we aangekondigd en lopen we met z'n vijven het podium op. Sharona staat samen met Cees backstage te kijken. Tijdens het nummer Vanavond Is Van Jou kan ik alleen nog maar aan Sharona denken.
Vanavond hebben we de *artiesten* disco avond. Ik weet niet wat ze doet, maar ze doet iets met mij. Bij haar kan ik me zo op mijn gemak voelen en dat vind ik juist zo fijn. We zingen nog een paar liedjes en als we klaar zijn gaan we weer het podium af. Net als gisteren hebben we vandaag ook een M&G met 5 meiden. Sharona is even naar Myléne & Rosanne gelopen die verderop staan en niet in ons zicht van de M&G. Cees staat er een beetje tussenin te kijken of alles wel goed gaat en de tijd in de gaten te houden.
p.o.v. Sharona
De boys hebben net opgetreden. Ze waren weer zo goed. En ik mocht backstage staan, dat had ik echt nooit verwacht. Ik weet niet wat Kaj met me heeft gedaan sinds gisteren, maar alles voelt zo goed en fijn. Bij hem kan ik gewoon mezelf zijn. Hij is zo lief voor me. En wie had ooit gedacht dat ik een weekend samen met hun mag doorbrengen. En dat ze dit aandurven hier in dit park met alle fans erbij. Gelukkig gaan de fans morgen uiterlijk 12:00 uur het park uit en wordt het park gesloten. Alle artiesten/youtubers die er dit weekend zijn mogen dan nog even tot 17:00 uur gebruik maken van alle attracties. Ik kijk daar wel naar uit, aangezien ik eigenlijk nog niet echt het park ben in geweest.
JE LEEST
From fan to girlfriend ❤️ #2
FanficIk zal me even voorstellen; Ik ben Sharona van Dijk en ben 20 jaar. Ik houd erg veel van dansen en ga na de zomervakantie een dansopleiding volgen. Ik ben fan van 1 Boyband genaamd B-Brave. Mijn favoriet is Kaj. Bij bijna elk optreden ben ik er bi...