*Vrijdag 01 juli ~ 08:00 uur*
p.o.v. Kaj
Sharona komt zo meteen naar mij toe. Samen met mijn ouders en zussen gaan we 2 weekjes op vakantie naar Ibiza. We zitten in Club Bahamas Ibiza, vlakbij het strand en het aquapark.
We hebben nu bijna 3 weken wat samen en eindelijk ga ik haar weer zien. Sharona en ik hebben elkaar sinds het Tina weekend niet meer gezien, natuurlijk wel bijna elke dag gesproken. Zo fijn om haar weer vast te kunnen houden en 2 weken samen te zijn.
Ik sta samen met mijn ouders en zussen al buiten als Sharona met haar ouders de auto uitstapt. Meteen komt ze naar mij toe en geeft mij een knuffel en een kus. Haar vader haalt haar koffer en tas uit de auto. Dan lopen we nog even naar binnen en stellen onze ouders en mijn zussen zich aan elkaar voor. We praten nog wat en dan is het tijd om te vertrekken richting Schiphol.
We worden naar Schiphol gebracht door een taxibusje. Sharona neemt afscheid van haar ouders. "Heel veel plezier, lieverd", zegt haar moeder. "Dankjewel, mam", zegt ze terug. "Jullie ook veel plezier en geniet ervan, allemaal", zegt haar vader tegen ons. We bedanken ze en gaan het busje in.
Als we op Schiphol aankomen checken we in en lopen we richting onze gate. Daar moeten we nog een half uurtje wachten tot we het vliegtuig in mogen. "Ik heb er zo een zin in, gewoon even weg uit Nederland en ik ben jullie zo dankbaar dat ik mee mag", zegt Sharona. "Graag gedaan meis. Kaj's zussen gaan daar hun gangetje net als wij en anders is Kaj ook zo alleen. En toen Kaj met die kaart bezig was en de foto's zagen, hadden we gelijk door dat jij het was. Na elk concert zei hij ook dat je er weer was geweest. Heel leuk om nu te zien dat jullie samen zijn", zegt mijn moeder. "Lief, bedankt", zegt ze terug.
*10:00 uur*
We mogen aan boord. Mijn ouders zitten naast elkaar en naast hun zit Jill. Wij zitten voor hun. Sharona bij het raam, ik er naast en Joy naast mij. Het is zo'n 2,5 uur vliegen. Sharona en ik gaan een spelletje doen op mijn tablet. Intussen heeft ze haar hoofd op mijn schouder gelegd.
Als we zijn geland, wachten we op onze koffers en worden dan naar ons hotel gebracht. We hebben 3 kamers naast elkaar. Mijn ouders delen een kamer, mijn zussen delen een kamer en ik samen met Sharona. We checken eerst in en worden dan naar onze kamers gebracht. Allemaal gaan we onze eigen kamer in. Vanmiddag gaan we alleen nog hier aan het zwembad liggen.
Sharona en ik hebben uitzicht op het strand en de zee. Daarna lopen we weer naar binnen en kijken de kamer rond. We pakken onze koffer uit en leggen alles goed neer. De vakantie kan nu echt beginnen. We kleden ons om, pakken een handdoek die we meegenomen hadden en Sharona nog haar zwembrilletje, duikspulletjes en een opblaasbal en lopen dan naar de anderen om te zeggen dat wij alvast naar het zwembad gaan.
We zitten in een all-inclusive hotel, dus we gaan eerst even wat drinken halen. Daarna zoeken we een goed plekje bij het zwembad voor ons zessen. Sharona en ik leggen de handdoeken neer en gaan gelijk het water in. Afkoeling is hier wel nodig met 34ᴼC. We spelen met de bal over en dan komen Jill en Joy er ook bij om mee te doen.
Het is nu al gezellig en we hebben nog 2 weken 😊
*4 dagen later*
p.o.v. Sharona
We zijn nu 4 dagen verder hier op Ibiza. Vandaag wordt een leuke dag, want me lieve vriendje Kaj is vandaag jarig > 21 jaar. Daarom gaan we vandaag gezellig naar het aquapark, lekker zwemmen en van alle glijbanen af. Ik ben al even wakker en heb me gelijk aangekleed. Als ik daarna even op bed zit met me mobiel krijg ik een appje van Marije dat ze voor de deur staan. Ik loop erheen en doe de deur open. Kaj slaapt nog, ik maak hem wakker terwijl de rest rustig in de kamer blijft staan. "Lieverd, wakker worden", zeg ik lief tegen hem. Hij draait zich om en kijkt mij gelijk aan; "Goedemorgen", zegt hij nog wat slaperig. "Gefeliciteerd lieffie", zeg ik en geef hem een kus. "Dankje", zegt hij lief. "Gefeliciteerd, jongen", zeggen Marije en Peter. "Happy Birthday, broertje", zeggen Jill en Joy. "Oh hey, jullie waren ook al hier", zegt Kaj slaperig met een lach.
Ik zet nog snel even wat op twitter, zodat de fans niet raar zullen opkijken, want ik feliciteer Kaj altijd via twitter. Ik zet er ook een foto bij. Een collage met foto's van 28 februari.
@Sharrian2210 : *FOTO* Happy Birthday 🎉🎈 lieve @KAJVANDERVOORT 💖 xx
@EmmaSophie : Gefeliciteerd lieverd @KAJVANDERVOORT 🎉🎈
@LizzyMegan : Happy B-day @KAJVANDERVOORT
@TessVink : *VIDEO* Happy Birthday lieve @KAJVANDERVOORT 🎉🎉🎈🎈
Als we de cadeautjes gegeven hebben, gaan we ontbijten. Na het ontbijt kleden we ons om. Kaj wilde nog een foto van ons samen maken en lopen dan met ze zessen richting het aquapark. We zitten er vlakbij in een hotel, vandaar dat we gaan lopen.
*16:30 uur*
Terug in het hotel gaan we allemaal even douchen en omkleden. We gaan straks uiteten en erna wilde Kaj met mij nog even over het strand lopen. Ik heb intussen mijn kleding gepakt en ga ik als eerste douchen, daarna föhn ik mijn haren nog even en krul het dan. Als dat klaar is doe ik nog wat mascara op en ben ik klaar. Mijn outfit is een kort broekje met een hemdje erboven en slippers. Ik maak nog een selfie en wacht tot Kaj klaar is.
We gaan uiteten bij Beach house hier voor ons hotel aan het strand. Het is erg lekker eten en heel gezellig met z'n allen. We lachen dan ook veel af.
Na het eten lopen Kaj en ik gelijk door het strand op.
p.o.v. Kaj
Ik loop even rustig met Sharona langs de zee. Als we even gelopen hebben, staan we op een rustig stukje in het zand. Ik sla mijn arm om haar heen en we geven elkaar een zoen. We gaan zitten in het zand. Met onze zonnebrillen op kijken we de zee over. We praten rustig samen over hoe Sharona precies fan van ons werd en hoe het voor mij is om ineens in de populairste boyband van Nederland te zitten en nog veel meer dingen. Wanneer de zon ondergegaan is, gaan we terug naar onze hotelkamer.
JE LEEST
From fan to girlfriend ❤️ #2
FanfictionIk zal me even voorstellen; Ik ben Sharona van Dijk en ben 20 jaar. Ik houd erg veel van dansen en ga na de zomervakantie een dansopleiding volgen. Ik ben fan van 1 Boyband genaamd B-Brave. Mijn favoriet is Kaj. Bij bijna elk optreden ben ik er bi...