*Maandag 5 september*
p.o.v. Sharona
Na een super leuke vakantie, is vandaag de eerste schooldag. Ik kijk er erg naar uit om iedereen weer te zien.
Nadat ik terug kwam van vakantie met Kaj, hebben we veel rondgehangen op het strand en ben ik zelf nog 2 weken met mijn ouders op vakantie geweest in Limburg op de camping. De tweede zondag moesten de boys een ochtend optreden in Limburg en brachten ze daarna Kaj naar de camping om mij te verrassen. Ik was die middag alleen naar het zwembad en zaten mijn ouders bij de caravan, toen ik terug kwam bij onze plek zag ik Kaj ineens zitten. Kaj zag me al aankomen en ik deed snel mijn zwemband af en legde die samen met me zwembrilletje en handdoek snel op de grond. Ik gaf Kaj snel een knuffel en een kus, ook al was ik nog nat dat maakte hem niets uit. Dat moment dat we elkaar toch 1 maand gemist hadden was wel even fijn om hem weer vast te houden. Wat ik niet wist was dat mijn ouders geregeld hadden dat hij de tweede week bij ons bleef op de camping en zo sliepen we dus de tweede week samen in mijn tentje. Het was echt een hele leuke zomervakantie, die ik nooit meer zal vergeten.
Maar nu begint school weer. 6 dagen per week naar school wordt in het begin erg zwaar. Maar ik weet dat ik het kan en mijn best zal blijven doen.
Als ik met mijn danstas en rugtas bij school in Hoofddorp aan kom, ben ik de eerste van mijn klas, omdat mijn mentor Roy Julen mij nog even wou spreken. Ik zie Roy Julen naar mij toe lopen en wil mij eerst nog even alleen spreken voordat de rest van de klas binnenkomt. We beginnen namelijk vandaag met de eerste dansles. Ik leg al mijn spullen in de kleedkamer, wissel mijn schoenen om en loop naar één van de drie danslokalen waar Roy is. "Sharona, ik heb je filmpje die je opgestuurd had voor deze dansopleiding goed bekeken en vergeleken met de rest. Ik vond jou er het beste uitspringen", verteld hij. "Echt?" "Ja en Shaker zal hier ook wat danslessen komen geven, hij zal ook goed kijken hoe je het zal doen bij zijn danslessen. Gaat het goed?, dan mag je bij hem komen stage lopen en met vele artiesten die hij begeleid optreden." "Ooh wauw, super leuk. Dit had ik echt niet verwacht", zeg ik blij. "Ik wil wel dat je dit nog even onder ons houd en leg vooral geen grote druk op jezelf, want je kan het." "Dat zal ik doen." "Goed, oh trouwens het zal niet voor jou gelden, maar in december wordt er bekeken en getoetst hoe iedereen is op zijn of haar dans en inzet. Misschien wordt de groep dan kleiner gemaakt omdat we misschien niet veel potentie en motivatie zien. Nogmaals houd dit ook voor jezelf" "Woohh, dat zal ik doen, ik ga de komende maanden niet al te veel druk op mezelf leggen, maar gewoon goed en rustig mee doen en heb heel veel zin om hieraan te gaan starten" "Mooizo, dat hoor ik graag", zegt hij.
Wanneer het 09:00 uur is en iedereen er is gaan we beginnen met 2 uur dansles. Eerst met een warming up en daarna krijgen we de eerste hiphop dans uitgelegd. Het nummer is van Ridder van Kooten; 'Pretty Beautiful'. Na 1,5 uur actief bezig te zijn geweest krijgen we het laatste kwartier een cooling down.
Nu een uur pauze. Straks nog 1,5 uur Nederlands, daarna 1 uur loopbaan en burgerschap van onze eigen mentor. Dan een half uur pauze. Daarna krijgen we 2 uur modern van Natasha de Jong. En dan is school voor de maandag afgelopen.
We gaan allemaal richting huis, de meeste moeten met de trein en lopen we gezellig met ze allen daar naar toe. Samen met Lieke ga ik naar Beverwijk en fiets ik vanaf daar alleen richting mijn eigen huis.
Na een kwartier fietsen kom ik moe thuis, mama had al gekookt en kan ik gelijk aanschuiven. "Hoe was je eerste schooldag?", vraagt mijn vader. "Het was erg leuk, we zijn nu bezig aan een hiphop en moderne dans. Nederlands huiswerk heb ik al af en loopbaan was niet zo bijzonder.", vertel ik. "Vanochtend vertelde ik dat ik wat eerder naar school moest, toch? Mijn mentor Roy Julen wilde mij spreken en toen vertelde hij dat ik van iedereen de aller beste ben en Shaker komt bij ons dansles geven en als ik op mijn niveau zo door blijf gaan, dan mag ik bij hem stage lopen en met diverse artiesten die hij begeleid mag gaan optreden", zeg ik heel blij. "Wauw, lieverd wat te gek", antwoord mijn moeder. "Verder mag niemand van mijn klas het weten en dat vind ik zelf best wel lastig", vertel ik daarna. "Dat is begrijpelijk, maar dat kan je", antwoord mijn vader terug.
Na het eten kijken we nog wat tv en dan ga ik naar me bed. Morgen weer vroeg op en naar school. Ik kijk nog even op mijn mobiel en ga dan slapen.
*Instagram*
@tessxx : *FOTO* School is begonnen. En samen met deze lieve girl @sharrian2210 in de klas.
@sharrian2210 : *FOTO* first day at school was fun 😊
@love_kajshar : *FOTO* the cutest couple ❤️ @kajleroy & @sharrian2210
*Twitter*
@LizzyMegan : *VIDEO* Deze video speciaal gemaakt voor @KAJVANDERVOORT & @Sharrian2210 omdat ze zo lief zijn ❤️
@Sharrian2210 : Mooi gemaakt 💗 "@LizzyMegan : *VIDEO* Deze video speciaal gemaakt voor @KAJVANDERVOORT & @Sharrian2210 omdat ze zo lief zijn ❤️"
@KAJVANDERVOORT : Super mooi en leuk gemaakt, dankjewel Lizzy 💗 "@LizzyMegan : *VIDEO* Deze video speciaal gemaakt voor @KAJVANDERVOORT & @Sharrian2210 omdat ze zo lief zijn ❤️"
@KAJVANDERVOORT : *FOTO* Van wie is dit fanaccount op instagram ? Degene krijgt van ons een DM met meer info.
@Sharrian2210 : Ik zag dit idd ook al, ben erg benieuwd "@KAJVANDERVOORT : *FOTO* Van wie is dit fanaccount op instagram ? Degene krijgt van ons een DM met meer info"
@LizzyFenna : @KAJVANDERVOORT @Sharrian2210 Dat fanaccount is van @Thirza_xx en mij, wij beheren het acc samen ☺️
@KAJVANDERVOORT : @Sharrian2210 @LizzyMegan @Thirza_xx Wat leuk en lief van jullie, wij sturen jullie even een DM met meer info.
*DM gesprek tussen Kaj (Kaj), Sharona (Me), Thirza (Thirza) en Lizzy (Lizzy)*
Kaj : Heey meiden
Me : Heey Thirza & Lizzy
Thirza : OMG, Hey Kaj en Sharona
Lizzy : Hallo
Kaj : Wat leuk dat jullie een fanaccount over ons zijn begonnen, dat waarderen wij heel erg
Thirza : Dankje, jullie zijn ook zo lief en leuk samen
Lizzy : En jullie foto's zo mooi en lief
Me : Dankjewel meiden ❤️
Kaj : Nog even voor in jullie biografie > Sinds 12 juni hebben we officieel wat samen. > Jarig 5 juli en 22 oktober > Kaj en Sharona volgen ☺️ Want dat gaan we gelijk doen en de likes en reacties mogen jullie er zelf bijzetten
Me : Klopt, super leuk acc die we zeker gaan volgen
Lizzy : OMG 😱 super leuk
Thirza : Super erg bedankt, dit hadden we niet verwacht, toch Lizzy?
Lizzy : Nee idd, dit hadden we niet verwacht
Me : En we gaan jullie acc promoten 😊
Kaj : Slaap lekker meiden 😴💤
Me : Goodnight girls 😴💤
Thirza : Dankjewel
Lizzy : Thankyou
*Einde*
*Instagram*
@kajleroy : *FOTO* Volg allemaal dit leuke fanaccount @love_kajshar van 2 lieve meiden @lizzyvdoorn & @thirza_xx 😊😊
@Sharrian2210 : *FOTO* Volg allemaal @love_kajshar van 2 super fans @lizzyvdoorn & @thirza_xx, die een super leuk fanaccount van @kajleroy en mij hebben gemaakt 😊😊
Nu ga ik toch echt slapen, wekker gaat om 05:30 uur weer en om 07:00 uur de trein naar Hoofddorp.
JE LEEST
From fan to girlfriend ❤️ #2
FanfictionIk zal me even voorstellen; Ik ben Sharona van Dijk en ben 20 jaar. Ik houd erg veel van dansen en ga na de zomervakantie een dansopleiding volgen. Ik ben fan van 1 Boyband genaamd B-Brave. Mijn favoriet is Kaj. Bij bijna elk optreden ben ik er bi...