Lucy vs. Kronos
První útok Lucy překvapil a nestihla se mu vyhnout. Obří pěst Kronose, který se zvětšil, ji udeřila do břicha. „Mám takový dojem, že tuto moc má i váš mistr, Makarov??" Zasmál se Titán znovu. Lucy po zásahu odletěla až ke zdi, do které narazila, jelikož síla jeho útoku byla mohutná. Vážně je to jako mistrova moc. Jestli je tak silný jako Makarov, mám šanci na výhru, spekulovala v mysli napadená Lucy, zvedajíc se pomalu ze země. „To už je konec?? Jedna rána?? Myslel jsem, že jsi členkou nejsilnějšího cechu, ale zatím jsi jen slabá muška!" zařval Kronos.
„Ne, já ještě nekončím, porazím tě. Pro mou rodinu se stanu silnější, to oni mi dodávají sílu a vůli pokračovat v boji." Lucy v očích žhnuly plameny odhodlání a odvahy, nyní už stála na nohou, jakoby se vůbec nic nestalo. „Méně řečí, více činů!" zahřměl Titán a už se připravoval k dalšímu útoku. Lucy tentokrát včas zareagovala a další ráně obří pěsti se vyhla. Vytáhla klíče z obalu visícího u jejího opasku a jeden z nich pevně uchopila do ruky. „Jsi silný, ale i já ovládám magii." Ruku napřáhla před sebe: „Otevři se, bráno Berana, Aries!" Jakmile dořekla tato slova, vyšlo ze zlatého klíče světlo a před Lucy se objevila dívka se zatočenými rohy, růžovými vlasy a bílým oblečením. „Omlouvám se," promluvila ta postava a stydlivě si držela ruku u pusy.
„Aries, znehybni ho svojí vlnou!" zavolala na ni s úsměvem blondýnka a ukázala na Kronose. Přitom už začala vytahovat další zlatý klíč. „Otevři se, bráno býka, Taurus!" znovu vyvolala hvězdného ducha a nyní se objevil muž, vypadající jako strakatá kráva s velkou oboustrannou sekerou. „Múúú!" vyšlo z jeho pst. Mezitím už Aries vykouzlila huňatou vlnu, která obalila Titána a vrátila se do světa hvězdných duchů. „Taurusi, zaútoč, dokud je chycená v Ariině vlně!" zavelela Lucy a to už býk bojovně vyrazil vpřed Kronovi s napřařaženou sekerou. Nepřítelovi usekl ruku, a poté se také vrátil. „Děkuju vám oběma, odvedli jste skvělou práci." Zazubila se hvězdná čarodějka.
Vlna držící Titána zmizela a z jeho ruky kapala krev: „Ta kráva mi usekla ruku??! Jak se opovažuje!! Dám si ji k večeři!! Kam zmizela??" Najednou místo zranění začalo zářit a z krvavého zápěstí začala vyrůstat nová ruka. Lucy nevěřícně zírala na nepřítele a ještě zaskočenou ji Kronos znovu udeřil pěstí a přimáčkl ke zdi, už tak polorozbité od minulého útoku. Blondýnka se najednou nemohla nadechnout, bezmocně začala lapat po vzduchu. Kronos ji však držel svou obří rukou pod krkem a mačkal ke stěně. „Teď už nejsi tak statečná, co, ty malá vílo!!" zachechtal se Titán přes celou místnost.
„Na-tsu..." vyšlo chraplavě z Lucyiných rtů, ale tak neslyšitelně, že si toho nevšiml ani samotný Kronos. Zpod jeho volné ruky vyrostly tři další menší a začaly bušit do Lucy jako do boxovacího pytle. S každou ranou Lucy zasténala, až nakonec ztratila vědomí a upadla do tiché temnoty. Titán ji poté pustil, takže se její tělo sesulo k zemi a jen bezvládně leželo. „Říkal jsem, že to bude rychlý boj. Teď už ji jen dorazím!" zaburácel Kronos napřahující se k další ráně, když v tom se roztříštilo okno vedle něj a do místnosti skočila postava. „Ne tak rychle!!" ozval se mužský hlas.
.
.
.
.
.
Konečně po dlouhé době nová část, moc se omlouvám za nekonečnou pauzu. Neměla jsem čas na přepisování, ale zachránila mě kamarádka, která všechno co napíšu přepisuje do počítače, takže tahle část je věnovaná jí. Děkuji moc! To ona je vlastně vždycky první, kdo čte to co napíšu. Ještě jednou se omlouvám za přestávku, teď už to bude rychlejší.
ČTEŠ
Nová éra Fairy tail!
Short StoryCo se stane, když vyplavou napovrch pocity, které vše změní? Láska a noví nepřátelé čekají na členy cechu Fairy Tail, který se nachází v Magnolii v zemi zvané Fiore. Zde existují čáry a kouzla, které ovládají lidé zvaní mágové. Jsou tu však i lidé b...