Erza vs. Cerberos
Erza v brnění Vodní císařovny útočila stále dál a dál na muže se psím kukučem. Ten se ani nebránil, a když nakonec skončil na kolenou, se už Erza připravovala k poslednímu útoku. Přišlo jí divné, že se protivník ani nebránil, ale byla příliš zabraná do boje. Rozmáchla se mečem a sťala jeho hlavu. Ta se odkutálela kousek do rohu temné místnosti, v níž se nacházeli. Tělo bez hlavy se svezlo k zemi. Erza se otočila na podpatku a kráčela pryč, když v tom zaslechla zlověstný smích a vrčení.
Ohlédla se a tam stál Cerberos. Avšak tentokrát měl tři psí hlavy. A to i přesto, že se jeho původní hlava stále válela v koutě. Šermířka, zaskočená nenadálým vývojem událostí, kulila oči na stvoření před sebou. V hlavě se jí skládaly střípky této skládanky dohromady. Změnila dosavadní brnění za brnění Ohnivé císařovny a s bojovým křikem se rozběhla proti trojhlavému nepříteli. Najednou, jakoby Cerberos ožil. Zručně se vyhýbal Erziným útokům a prováděl i výpady nazpět. Erza se bránila, co mohla, ale nedokázala už účinně útočit. Ne tak, jak bylo potřeba k porážce muže či zvířete před sebou. Už se poučila z předchozí chyby a vyhýbala se sekání hlav a jiných končetin. Jednou za čas s výjekem klesla na kolena pod silou protivníkova útoku, ale hned na to vstala a bránila se, jak jen mohla. V jednu chvíli to už vypadalo, že Cerberovi dochází síly, a tak se Erza více opřela do svých útoků.
Byla vyčerpaná, ale nehodlala se vzdát. Cerberos klesl na kolena a začal kňučet jako hladový pes. Erzu to zarazilo, takže přestala s útoky. Nechápavě zírala na očividně ztrápeného soupeře před sebou. Trojhlavý muž stále klečel a kňučel. Poté tento zvuk na chvíli ustal a místo něj se rozezněl nekonečný brek, až vzlyky otřásaly celým Cerberovým tělem. Erza stále zaraženě stála, a pak se začal neúprosně chechtat. „Co se stalo?? Proč ta změna image??" Pronesla pobaveně a upřela pohled na postavu před sebou. „Když...To je táák...." Vypravil ze sebe Cerberos mezi vzlyky. Erza podala ruku tomu stvoření, a to na ni zvedlo všech svých šest psích oček.
Pomalu začalo také zvedat ruku, a když se skoro dostal k té Erzině, všechny tři hlavy se vrhly na šermířku a ostré zuby se zacvakly kolem její natažené paže. Erza bolestně zaječela a snažila se vyprostit zraněnou ruku ze sevření nepřítelových čelistí. Druhou rukou uchopila meč a sekla Cerbera do zad. Rána, ještě než se zacelila, odkryla svítící zařízení schované pod kůží. Útok splnil svůj účel a Erza mohla ruku stáhnout k tělu, i přesto, že byla paže celá rozdrásaná od tesáků. Obouruční meč, který měla doteď, vyměnila za jednoruční, a ten uchopila zdravou rukou. Musím rozsekat to zařízení, zaznělo ji v hlavě, i když vůbec nevěděla, jak by jí to mělo pomoct. Vyrazila tedy rychle vpřed a sekala do nepřítele. Mířila hlavně na trup a příležitostně na záda.
Svítící věc se vždy objevila jen na krátko a poté se rána znovu zacelila. Jak mám porazit něco, co se stále regeneruje??!! Potřebovala bych i druhou ruku, pomyslela si rudovláska. Horečně přemýšlela, co by měla udělat. On ji vždy nějak obelstil, když vyl v úzkých, ale Erza nechtěla klesnout na jeho úroveň. Musela něco vymyslet, a to rychle!! Cerberos už měl zase navrch a drápal se po Erze. Ta se bránila, jak jen mohla. Poté ji něco napadlo a upustila meč na zem. „Vzdávám se!! Vzdávám se!!" zařvala na Cerbera a zvedla zdravou ruku nad hlavu. Cerberos byl zjevně vyveden z míry, protože na ni koukal, jakoby se zbláznila. „Co?? Ty vzdát??" ptal se jí a stále byl zaražený. Šermířka rychle kývla. „Ano, ano...Já jsem doufala, že bychom mohli být přátelé." Promluvila a snažila se to vyslovit, co nejmileji to šlo.
„My...Přátelé?? Hades Claws nejsou přátelé..." ozvaly se všechny tři hlavy naráz a Cerberos se rozeběhl k Erze. Nejspíš není až tak chytrý, pomyslela si Erza a na tváři vykouzlila úsměv. Když trojhlavá bytost doklopýtala k rudovlasé dívce, otevřela paže a objala Erzu. „Bojovnice je přítel??" Zeptal se blaženým tónem a sevřel Erzu ještě pevněji. „Ano. A víš, co přátelé dělají?? Pomáhají si." Pokračovala šermířka sladce. Cerberos se odtáhl. „Bojovnice potřebovat pomoc??" Erza kývla a pohled stočila na rozdrásanou paži. Cerberos očividně pochopil, a poté odběhl pryč. Erza stála, jako opařená na místě a nevěděla, co si myslet. Pak se ale Cerberos vrátil a v rukou nesl tu zářící věc, kterou Erza viděla předtím v jeho zádech. „Tohle uzdravit Erza!!" volal nadšeně a klopýtal směrem k dívce. Když zastavil, naznačil rukou, aby se otočila.
Erza si nebyla jistá, co dělat, ale rozhodla se pro pokračování hry. Otočila se ke Cerberovi zády. Ucítila najednou palčivou bolest v zádech, až vyjekla. „Bojovnice, klid, čekat. Bojovnici bude dobře." Prolásil odhodlaně Cerberos, a pak něco vložil do rány, kterou udělal na Erziných zádech. Najednou se šermířka cítila mnohem lépe, bolest v zádech zmizela, a když se podívala na doteď rozdrásanou paži, zjistila, že po runách nezbyly ani jizvy. „Páni..." vydchla zděšeně a zírala na zdravou paži. „Bojovnice zdravá, bojovnice niky nebolet nic." „Cože??!!" odpověděla mu na to Erza a Cerberos několikrát přikývl. „Bojovnice teď jako já." „Děkuji." Vykoktala ze sebe nakonec šermířka a otočila se na stvoření. „Za to moct já zůstat s Bojovnice??" zeptal se nakonec Cerberos a Erza se zarazila. „A nedokázal bys změnit i své tělo na zvířecí?? Nevím, jak bych vysvětlila poločlověka, se třemi psími hlavami k tomu." Povzdechla si rudovláska a zadívala se na zeď."
„To já zvládnout!! To já umět!!" vykřiklo okamžitě stvoření a všechny tři psí hlavy zaštěkaly. Poté znovu někam odklopýtal. Po chvíli se vrátil pes se třemi hlavami. „To je mnohem lepší." Pochvalně přikyvovala šermířka a každou z hlav pochvalně podrbala za ušima. „Tak pojď, najdeme mé přátele." Kývla hlavou k jednomu světlejšímu tunelu a zvedla se ze země. „Já být přítel Bojovnice!!" zavrčel Cerberos a Erza ho zase pohladila. „Ano, ale oni jsou také mí přátelé. A rodina k tomu. Nemůžu je nechat na holičkách." Vysvětlila s prosebným výrazem ve tváři. Po chvilce se Cerberos také zvedl a bok po boku se vydali ven z tmavé místnosti, ve které se po celou dobu nacházeli.
.
.
.
.
.
Tak, jak jsem slíbila, přidávám častěji. :D
ČTEŠ
Nová éra Fairy tail!
Cerita PendekCo se stane, když vyplavou napovrch pocity, které vše změní? Láska a noví nepřátelé čekají na členy cechu Fairy Tail, který se nachází v Magnolii v zemi zvané Fiore. Zde existují čáry a kouzla, které ovládají lidé zvaní mágové. Jsou tu však i lidé b...