Natsu x Salazar
Natsu i podivný muž s hadím jazykem stáli n rozlehlé pláni. Kolem byl jen hustý les a nad hlavami se jim křížily větve, které zabraňovaly výhledu na oblohu. „Představíš se?? Nerad bojuju s někým, kdo mi neřekne své jméno." Zasyčel cizinec a poté s poklonkou dodal: „Mé jméno je Salazar Blast, jsem člen cechu Hades Claws." Vykouzlil slizký úsměv, zatímco Natsu jen odfrkl. „Nevidím důvod ti říkat mé jméno, slizáckej ksichte!" zařval na Salazara a ruka se mu přitom obalila plameny. „To já raději bojuju, než že bych se vykecával." Zasmál se a s křikem vyrazil proti muži. Těsně než ho trefil ohnivou pěstí, Salazar uhnul neuvěřitelnou rychlostí jen o pár centimetrů do strany, ale i přesto ho Natsu netrefil a řítil se přímo do jednoho ze stromů.
Když narazil, naštvaně se otočil a přitom si mnul hlavu dlaní. „Ty parchante..." zaskučel a v očích mu žhnulo. Další útok byl také doprovázen bojovým řevem, ale opět minul. Salazar se za celou dobu, co Natsu bezvýsledně útočil, skoro ani nepohnul z místa. A zatímco Natsu byl celý zpocený a hluboce dýchal, Salazar stál s klidným výrazem, jako socha. „Víš, co je tvůj problém, človíčku??" promluvil do ticha muž. „Útočíš bezhlavě, nepřemýšlíš nad tím, co by mohlo doopravdy protivníka porazit." Když domluvil, vyrazil jako střela a než se Natsu nadál, útočník ho držel pod krkem a on se už ani nedotýkal nohama země. Zuřivě kopal a a máchal rukama, ale stisk nepřítele byl jako z ocele. Ani se nepohnul.
„Vidíš?? Můj útok byl promyšlený, a tak napáchal více škod, než všechny tvé ubohé pokusy mě udeřit." Pronesl klidně. „Nedávej mi přednášky, ty oslizlej magore!!" Vysoukal ze sebe Natsu, ale už se ani nebránil. Tak ono chce, abych přemýšlel, řekl si pro sebe chlapec a poté se v duchu pro sebe usmál. „Teď mě pusť a já to zkusím znovu." Řekl vcelku normálním hlasem a Salazar roztáhl rty do šíleného úsměvu. „Hezký pokus, ale já nejsem hlupák. Uděláme to tak, že si oba stoupneme na jeden kraj palouku a odpočítá se začátek boje. Zápas skončí, až jeden z nás nebude schopný dále bojovat. Platí??" zachechtal se Salazar a chlapec přikývl. „Platí. Tak a teď mě pusť."
Když to muž udělal, každý se podle dohody rozešel na opačný konec louky. Když tam došli, otočili se k protivníkovi čelem. „Tři.." řekl silným hlasem Salazar. „Dva..." pokračoval Natsu. „Jedna" pronesli spolu, ale ani jeden se nepohnul. Vyčkávali, až ten druhý učiní první krok. Tohle zabere celý den. Tolik času nemám, pomyslel si chlapec a zaťal ruce v pěsti. „Máš nějaké přátele, Salazare??" Zeptal se Natsu, jak nejlépe dokázal. „Já nepotřebuji přátele. Jen slabí potřebují přátele. My v cechu Hades Claws jsme silní natolik, že se takovými směšnými záležitostmi nezabýváme." Odpověděl mu ledově Salazar, ale Natsu se jen tak nedal odbýt. „Ale právě přátelé tě dělají silnějším. Díky nim bojuješ déle, útočíš silněji a reaguješ rychleji. Jen díky přátelům a rodině máš motivaci bojovat, i když se to zdá jen jako mrhání časem. Díky mým přátelům..." odmlčel se a s posledními slovy vyrazil neskutečnou rychlostí vpřed. „proti tobě neprohraju!!"
Tentokrát protivník, zaskočený jeho proslovem, nestihl včas uhnout, takže schytal ránu přímo do břicha, až se mu podlomila kolena. Než se dokázal vzpamatovat, se už Natsu připravoval k dalšímu útoku. Když se tentokrát Salazar vyhýbal, chlapec to postřehl a i on posunul trajektorii útoku tím směrem, takže se trefil přímo do mužovy hlavy. Ten se bezvládně skácel k zemi a už se nezvedl. „Příliš mnoho řečí, kámo!!" ušklíbl se Natsu a oprášil si ruce. „A teď..." odmlčel se. „KUDY SE DOSTANU PRYČ??!!!" zařval z plných plic a naštvaně vyrazil skrz les, který byl přímo před ním. Větve, co samy neuhnuly, vypálil.
.
.
.
.
.
Tak a jak jsem řekla, je to teď rychlejší, tak doufám že se to stále líbí :D
ČTEŠ
Nová éra Fairy tail!
Short StoryCo se stane, když vyplavou napovrch pocity, které vše změní? Láska a noví nepřátelé čekají na členy cechu Fairy Tail, který se nachází v Magnolii v zemi zvané Fiore. Zde existují čáry a kouzla, které ovládají lidé zvaní mágové. Jsou tu však i lidé b...