Lucy x Kronos
„Teď už ji jen dorazím!!" zaburácel Kronos a už se napřahoval k poslední ráně, když v tom se roztříštilo okno vedle něj a do místnosti skočila postava. „Ne tak rychle!!" ozval se mužský hlas. Mistr cechu Hades Claws byl zaskočený, a tak nakonec ze smrtícího úderu pro Lucy nic nebylo. „Kdo jsi?? Tady nikdo jiný být nemá!!!" zahřměl Kronos a konečně dokázal rozeznat mužskou postavu před ním. Byl to spíše mladý chlapec, než muž. Měl modré vlasy a oblečen byl v látce, zahalující celé tělo i část obličeje, na kterém byla velice výrazná věc. A to zvláštní tetování červené barvy kolem levého oka až po bradu. Na zádech měl tento výtržník několik magických holí.
„Nezáleží na tom, kdo jsem. Ale na tom, že se tu snažíš zabít členku mého cechu a mou kamarádku. Takže otázka zní, kdo jsi ty, a jestli jsi připraven na smrt!!" promluvil Mystogan a v jeho očích žhnula rozhodnost. V tom vytáhl jednu ze svých holí a nakreslil s ní před sebou vzdušný obrazec. Kolem Krona se roztočil větrný vír a uvěznil ho v sobě. Tou dobou už Mystogan klečel u bezvládné Lucy a rukou hrabal v brašně, kterou měl přehozenou přes rameno. „Vydrž...Musíš ho porazit." A na to vyndal vítězoslavně lahvičku se zelenomodrým obsahem. Otevřel zátku a nalil trochu tekutiny dívce do úst. Zbylou tekutinu vypil sám a pomalu začal padat do bezvědomí. Než se to však stalo, řízl sebe i blondýnku do ruky a rány přiložil k sobě, takže se jejich krev smísila.
Okamžik na to Mystogan omdlel a v tu chvíli vír kolem Krona povolil, až nakonec úplně zmizel. Kronos se zasmál, když zahlédl dvě postavy ležící vedle sebe na zemi. „Byl by z nich krásný pár budiž k ničemů." Prohlásil a uchopil svou zbraň, rozhodnutý odrovnat je oba. Když se vrávoravě blížil k nim, jejich těla začala zářit jasně modrým světlem. Oslepující záře donutila Krona couvnout. „Co to je??!! Zase nějaký trik??!!" podivoval se a zároveň si chránil oči před světlem.
.
.
.
.
.
Tak a další kapitolka, je kratší, takže přidám ještě jednu ;) Užijte si to!
ČTEŠ
Nová éra Fairy tail!
Short StoryCo se stane, když vyplavou napovrch pocity, které vše změní? Láska a noví nepřátelé čekají na členy cechu Fairy Tail, který se nachází v Magnolii v zemi zvané Fiore. Zde existují čáry a kouzla, které ovládají lidé zvaní mágové. Jsou tu však i lidé b...