Gray x Loch Nessy
„Ty jsi ale pěkný..." prohlásila laškovně Loch a hladila Graye po tváři. Ten byl připoutaný k čelu postele, která vévodila velké místnosti bez oken. Tmavovlasý chlapec na dívku jen zasyčel a znovu se pokusil utrhnout svá pouta. „Ale, ale...Klídek." Zašeptala mu do ucha dívka a ruku posunula po jeho paži. „Tohle má být souboj." Zavrčel na blondýnku Gray, a ta si jen odfrkla. „No, ale souboj je trapná záležitost, do které se nechci pouštět. Hlavně, když mi může můj soupeř zpestřit život." Když domluvila, políbila ho na krk. „jsme tu jen my..." dokončila ještě a mlaskla rty. „Tak se otoč, abych taky mol přidat něco k zábavě." Řekl tmavovlasý chlapec svůdným hlasem.
Loch se zachichotala a udělala, oč ji požádal. V ten moment Gray zmrazil pouta, čímž osvobodil svoje ruce. Ještě chvíli s ní budu hrát tuhle hru, ale pak se vydám za ostatními, pomyslel si, a pak už nasadil lehký úsměv a ruce natáhl k Lochiným zádům. „Jak jsi řekla, jedinečná příležitost." Prohlásil hlubokým, ale tichým hlasem, až se dívce zježily chloupky na krku. „To je ono. Konečně jsi to pochopil." Zapředla blondýnka, a pak už se oddala jen té chvíli, a tomu, co se mezi nimi dělo. Gray posunul ruce trochu níž po dívčiných zádech a hlavu jí položil na rameno. Loch seděla jako opařená a chvílemi vypískla. Když takhle chvíli seděli, Gray jednu ruku odsunul a připravil se ke zvratu. Ale k jeho smůle, dívka poznala zvuk ledu, tvořícím se v jeho ruce a otočila hlavu přesně ve chvíli, kdy se mu v dlani zhmotnila ledová palice.
„Tak ty takhle na dámu??!!" zaječela na něj a vyskočila na nohy, přičemž slezla dolů z postele. „Jestli tedy chceš boj, máš ho mít!!" zařvala a odtáhla ruce od těla. Na to i chlapec slezl z lůžka a stáli oba naproti sobě. Gray s ledovou palicí v ruce a Loch s roztáhlými pažemi. „Ukaž, co dokážeš." Zašeptal Gray. Vrhl se vpřed a ve stejnou chvíli ještě vytvořil ledový meč v doposud volné ruce. Ještě než překonal polovinu vzdálenosti, otevřela dívka ústa a z nich začal vycházet uši drásající jekot, který se rozezněl celou místností. Gray padl na kolena a obě jeho zbraně se roztříštily na střípky. Snažíc se uchránit svůj sluch, si chlapec zakryl uši dlaněmi, ale i přesto to byl neskutečně nesnesitelný zvuk. Když konečně ustal, nemohl se Gray chvíli vůbec zorientovat, kde je a co se stalo. Loch se posměšně rozesmála.
Kdybych na ni znovu zaútočil, začalo by to peklo znovu a nikam bych se nedostal, pomyslel si Gray, co mám dělat?? V ten moment se znovu rozezněl ten krvežíznivý křik, vycházející z úst malé blondýnky. Chlapec si jen tak tak stihl zacpat uši a začal se svíjet v klubíčku na zemi. Pak se z ničeho nic ozvala rána a ječení skončilo. Tmavovlasý mladík se rozhlédl a zjistil, že kus zdi je rozbitý a Loch leží na zemi pokrytá trámy a cihlami. V díře bylo vidět nebe. Gray doklopýtal až k okraji a skoro vypadl, když zjistil, na co se dívá. Pod ním se vznášel Dark Fénix, neboli Levy, jak ji znal on. V sevření držel Gajeela, visícího hlavou dolů. Ukrutně řval.
To nejspíš Dark Fénix rozrazil stěnu, když tu zmítal Gajeelem. Řekl si pro sebe Gray a ohlédl se přes rameno na bezvládné tělo Loch. „Alespoň, že mám pokoj od téhle." Dodal polohlasně a odfrkl si. „Gajeele, chci ti pomoct, ale je to tvůj boj a věřím, že jen ty dokážeš přivést Levy zpět." No nic, jdu najít ostatní a třeba si ještě zabojuju, proběhlo Grayovi hlavou. Hned poté se zvedl a vrávoravě zamířil k jediným dveřím v místnosti. Hlavně se o tomhle zvláštním vítězství nesmí dovědět Natsu, jinak mi to bude předhazovat do konce života, hlava pálená, řekl si v duchu a zmizel v temných chodbách.
.
.
.
.
.
A je tu další souboj :D
ČTEŠ
Nová éra Fairy tail!
Short StoryCo se stane, když vyplavou napovrch pocity, které vše změní? Láska a noví nepřátelé čekají na členy cechu Fairy Tail, který se nachází v Magnolii v zemi zvané Fiore. Zde existují čáry a kouzla, které ovládají lidé zvaní mágové. Jsou tu však i lidé b...