Chloe(uvod)

156 16 9
                                    

Zovem se Chloe. Imam 16 godina. Nedavno mi je umro tata i zbog toga smo se morali preseliti u Washington. To mi se uopće nije sviđalo i svim silama sam se trudila ostati. Ali,naravno...mene se ionako nikad ništa ne pita. Voljela sam Teksas,svoju školu,profesore i prijatelje. Ako odem,sve će ovo nestati i morat ću početi živjeti novi život,a to mi se stvarno neda...
-Chloeeee!!!
-Molim mama !!?? (rekla sam nezainteresirano i zakolutala očima.)
-Još se nisi počela pakirati !! Pa što je s tobom?
-Neću se seliti!! Utuvi si to u glavu !! Neću mama !! Ne pada mi napamet!
-Onda barem pomozi bratu..
-Mmh...već trčim. (nasmijala sam se i zalupila vratima svoje sobe.)
Izvadila sam kofer iz ormara i u njega počela trpati odjeću i cipele...Kad sam sve pospremila u kofer,uzela sam kartonske kutije i u njih počela stavljati sve suvenire i slike koje sam imala u sobi.
-Ajdeee !!! Plizz!! ......(pokušavala sam doseći svoju tajnu kutiju koju sam držala ispod kreveta. )
-Yeesss !! (napokon sam uspjela.)
Gledala sam u nju nekoliko trenutaka i rukom lagano obrisala prašinu s nje. Otvorila sam je sporo i pažljivo. U kutiji je bila plava omotnica na kojoj je ružičastim markerom bilo nacrtano veliko srce. Izvadila sam slike iz nje i počela ih listati.
-Tata... (rekla sam drhtavim glasom dok su mi niz obraze potekle par suza.)
-Nedostaješ mi...znaš to! (zagrizla sam donju usnicu i prislonila sliku na prsa.)
**************
-Chloe?
-Ha? (naglo sam se trznula i na brzinu obrisala suze.)
-Što je to na podu,seka?!
-Ma...ništa.Neke stare slike,nije bitno.
(pokušavala sam mu skrenuti pozornost...)
-Trebaš nešto?
-Mmm...ne.
-Ok. Ajde idem ja s Alissom van. Bok mali !!
-Izašla sam iz sobe i usput mu dala poljubac u obraz. (moj mlađi brat koj ima 6 godina.)
Sjurila sam niz stepenice,nabrzinu obula Starke,kratku traper jaknu i uzela svoj skateboard.
-Chloe,nemožeš nikuda ići. Za 1 sat moramo krenuti!
-Nemoramo,mama!
Prostrijelila me opakim pogledom.
-Dobro,bit ću kratko. Barem da se pozdravim s Alissom.
-Dobroo! Požuri.
(rekla je i ja sam izašla van.)

CHLOEWhere stories live. Discover now