Na vratima sam susrela mamu i Alexa.
-Ej. Napokon si došla. (rekla je mama veselo.)
-Aham.. (rekla sam s nekim čudnim osjećajem.)
-Odi razgledati kuću. Ja već jesam. Dosta je velika i ima prelijepo dvorište... Ajde,požuri,Alex se već poćeo raspakiravati.
-Dobro mama,skužila sam.
-Idem je malo urediti.(rekla je i otišla u nekom meni nepoznatom smijeru u kući.)
Kročila sam u dnevni boravak. Bio je moderan,velik, s ogromnom plazmom i velikim kaučem. Nakon toga sam razgledala ostale dijelove kuće i krenula sam pogledati svoju sobu na gornjem katu.
Ušla sam u sobu na čijim je vratima bio zaljepljen papirić na kojem je pisalo "Chloe"
-O Bože,mama...(rekla sam.)
WOW! Soba je bila prelijepa. Veliki bračni krevet,plazma,3 velika ormara,radni stol i.....poster nekog čudnog psa sa sunčanim naočalama.
-WTF? (rekla sam,nasmijala se i bacila poster u smeće.)
Kad sam raspakirala sve stvari,uzela sam laptop i otišla na Facebook.
-Hy. (glasila je Alissina poruka.)
-Ejj. Fališ :( (odgovorila sam.)
- I ti isto. Pošalji mi kasnije sliku kuće i molim te nemoj se s nikime sprijateljiti,hahahaha! 😂
-Alissa,nebrini. Tebe nitko ne može zamijeniti😂.
-Ma znam. Ajde,moram ići. Čujemo se. Byeee ❤
-Bye.
Ugasila sam laptop i zaspala.
Probudila sam se oko 9:00 h ujutro.
Otišla sam u dnevni boravak gdje sam susrela mamu kako radi omlet.
-Brzo si se snašla,ha? (rekla sam umorno i naslonila se na kuhinjski šank.)
- Dobro jutro! Gladna?
- Dap.
- Evo. Za 5 min će biti gotovo. Idi probuditi Alexa.
-Njemu je škola tek u 14:00,neću ga buditi. Napravit ću mu sendvič prije škole.
-U redu onda. Ali...Kad smo već kod škole... Kad ti misliš ići?
- Nikada. (rekla sam ljutito.)
-Chloe,uozbilji se.
-Okey...mrtva ozbiljna. (rekla sam i lagano se nasmijala.)
-Odi danas.Što prije,to bolje. Molim te... Imaš knjige,treba ti 15 minuta do nje. Ne vidim razlog da ne odeš. Odmah ćeš steći nove prijatelje,nebrini.
-Dobro,otići ću danas. Idem se onda spremiti. (rekla sam i otrčala u svoju sobu.)
Spremila sam knjige u školsku torbu. Otišla sam u kupaonicu,obavila sve što sam trebala i istuširala se. Složila sam visoku punđu i pustila dva ljubičasta pramena izvan punđe. Obukla sam plave "razderane" traperice i crvenu kariranu košulju. Obula sam svoje crne starke i otišla doručkovati. Nakon doručka sam probudila Alexa,spremila ga za školu i otpratila ga do nje.
-Okey. Mogu ja to. Pihh...ma to je samo škola. Ništa strašno. (rekla sam i začudila se gluposti koju sam rekla.)
Stavila sam torbu na jedno rame,uzela svoj Skateboard i krenula u školu.