-Chloe!!! Chloeee! Probudi se,zakasnila si u školu.
-Okey...MOLIM!!?????????? Naglo sam se digla. Mama me uspuhano gledala.
-Ajde. Spremi se brzo. Stići ćeš. Kasniš samo 10 min. (rekla je.)
Izašla je iz sobe.
Glava me bolila za poludit. Bila sam mamurna i jedva sam se uspjela spremiti za školu.
********
-Oprostite što kasnim. (rekla sam i uletjela u razred.)
-Nisi ni prva ni zadnja..(rekla je profa gledajući u imenik.)
-Mogu sjest? (pitala sam.)
-Sjedni.
Sjela sam se na svoje mjesto. Razgledala sam se po razredu. Svi su zijevali,primali se za glavu, nezainteresirano i umorno sjedili. Mislim,očito je. Svi smo se jučer napili i još su svi ostali nakon što sam ja otišla.
***
Napokon je zvonilo. Svi su izašli na hodnik jer smo začuli portira škole. Bio je prispojen sa školskim zvučnicima tako da su svi čuli što govori.
-'Danas u 19: 00 se održava ragbi utakmica našeg školskog tima 'Denvey Nugets' protiv tima 'Unicors'. Podrška će im biti naše predivne školske navijačice. Natjecanje će se održati u našoj velikoj školskoj dvorani. Vjerni navijači našeg školskog tima,molim vas dođite podržati naše dečke. Svi u školi su pozvani.'
Svi su počeli pljeskati i tapšati Christiana po ramenu. Da,on je bio glavni i najbolji u našem školskom timu.
A Madison...ona je bila glavna navijačica. Počela je veselo hihotati i nešto je počela šaputati svojim curama. Brzo sam otrčala na zadnji sat.Danas smo imali skraćenu nastavu zbog utakmice. Christian i njegov tim su već bili u svlačionicama i pripremali se za utakmicu koja će početi za točno 1 sat.
***
Zadnji sat je napokon završio i odlučila sam porazgovarati s Christianom. Izašla sam na hodnik,a prizor koji me čekao me slomio.
Pričao je s Madison,a ona ga je primila kao da će ga poljubiti.
Otrčala sam u WC i počela plakati.
Jednostavno ovo više nema smisla.
Sad je gotovo! .. odlučila sam otići do Christiana i reći mu da ovo više nemogu i neželim. Uletjet ću u mušku svlačionicu,briga me. Izderat ću se na njega. Ovo više nema smisla.
Trčala sam do muške svlačionice. Naglo sam upala i automatski upitala
-Gdje je Christian?
- Opaaa!! (svi su počeli zavijati.)
Svi su dečki bili u gačama,a ja sam se osjećala kao neki čudak. U tom je trenutku došao Christian jer mu je Brad rekao da sam došla.
-Chloe,što radiš tu? (rekao je začuđeno.)
-Christian. Dosta je. Dosta mi je tvojih laži da želiš biti samnom. Zašto uopće radiš ovo sve ovo vrijeme. Vidjela sam te s Madison,prestani se igrati samnom kao da sam tvoja igračka koju možeš uzeti i baciti kad god poželiš. Dosta je! (rekla sam i istrčala van.)
-Chloe! (pokušavao me zaustaviti.)
-Stari,zabrljao si..(dečki su mu govorili.)
Lupio je šakom o ormarić i bacio ručnik na pod.
**********
Došla sam doma i rekla mami da se idem spremiti za školsku utakmicu.
Otrčala sam u sobu. Nazvala sam Emmu. Nije se javljala. Glupa sam što sam uopće zbog jednog glupog dečka izgubila najbolju prijateljicu...neznam dali uopće i da idem na utakmicu. Bit ću sama... Ma...otići ću,ali ne zbog Christiana nego da vidim kako igra naš tim. Spremila sam se i otišla ...
Kad sam ušla u dvoranu,već su sva mjesta skoro bila zauzeta. Ugledala sam Emmu i Jade. Pogledale su me ali ubrzo odmaknuke pogled.
Uspjela sam se nekako progurati do slobodnog mjesta i sjesti. Ubrzo je utakmica počela. Madison i navijačice su počele plesati. Kad su završile koreografiju,počeli su igrati. Naši su vodili 14:19 ...
Prvo poluvrijeme je bilo završilo i naši su pobijedili. Madison je počela vikati: 'Volimo te Christiaannn!!! '
Rekla je prije Christianovog pobjedničkog napada.
To je bila kap koja je prelila čašu. Christian me ugledao i dugo gledao u mene.
-Christian,što radiš!! Igraj! (govorio mu je trener i njegovi prijatelji.)
Ustala sam se i krenula otići. Probijala sam se kroz gomilu,a onda..... Christian je potrčao prema meni.
-Chloe! (viknuo je.) Čekaj!!
Svi su nas gledali i buka se utišala.
'Christian! Vrati se!' (govorio mu je njegiv tim i trener,a Madison je ljuborno gledala.)
-Chloe,sve si krivo shvatila. Madison i ja... Gle...volim te otkad sam te upoznao i nebi bio s nijedonom drugom. (rekao je,a meni je srce počelo snažno kucati.)
Poljubio me. Pred svima. Svi su počeli pljeskati i zviždati. Ljubili smo se dugo,dugo.
.....i tako je završila srednja škola. Zapravo,sve suze su se isplatile. Sada sam s Christianom u vezi i svi u školi bruje o tome... I ...još jedna dobra vijest. Pomirila sam se s Emmom i Jade i ponovno smo naj frendice.
Krenulo je grozno,a na kraju je sve isplalo kao iz bajke. Nikada nemojte zabiraviti ovo: Svaki kraj je sretan,a ako nije sretan...onda nije kraj !
Ljudi,hvala na čitanju,ovo je kraj priče. Pusaaaa!!! Live ya all! :)