Chloe,6. dio

48 8 3
                                    

Brzo sam otrčala na kemiju,ušla u razred i sjela na zadnje mjesto u klupama...
-Hey. (netko mi se obratio.)
-Hey.. (rekla sam.)
-Ja sam Emma. (rekla je i nasmiješila se.)
Svidjela mi se. Imala je isti stil kao ja.. Imala je dugačku plavu kosu s tri crvena pramena.
-Grozno je biti nova,ha?
-Uhh... Ne pitaj. (rekla sam sarkastično.)
-Ako hoćeš,možemo se družiti. Pre grozno je da tu sjediš sama,pričaš sama sa sobom,itd.
- Hahhahha! (oba dvije smo se nasmijale.)
-Slažem se. (rekla sam.)
- Pa...mislim da si upravo pronašla prijateljicu. (rekla je veselo.)
***
Napokon je završila...Škola mislim.
Emma i ja smo istrčale iz učionice.
-Moram te upoznati s nekim.(rekla je.)
Povukla me za ruku i dovukla u ženski WC. Ondje je bila neka cura. Bila je slično obučena u Emminom stilu,odnosno i mojem.
- Heeyy!! Ja sam Jade. (rekla je veselo i zagrlila me.)
Napravila sam začuđeni izraz lica.
-Ja sam Chloe.
-Znam,Emma mi je rekla za tebe.
-Znači...(započela je Emma.) Jade je moja najbolja prijateljica. A ti...si sada jedna od nas ! (rekla je veselo.)
Sve tri smo se zagrlile.
Napokon sam pronašla normalne prijatelje o ovoj "čuk-čuk" školi.
Hodale smo sredinom hodnika,smijale se,šalile,a svi su buljili u nas. Među njima je bio i Christian. Uzvratila sam mu pogled. Dugo smo se gledali.
-Chloe...( tiho mi je prišao.)
Samo sam prošla pored njega,neuzvračajući mu pozdrav.
-Hmm. Pa da te malo upoznamo sa trenutnim stanjem u školi. (započela je Jade.) -Ona tamo.. Što hoda nasred hodnika i svi je gledaju kao boginju,to je Madison. Nazivaju je kraljicom škole.
(zakolutala sam očima.)
Misli je je najljepša,da može biti sa svakim dečkom kojeg poželi. A ovo pored nje...to su njezini podanici. (nasmijale smo se.)
Hodale smo još malo i onda je Emma prstom uprla u Christiana.
-A ovo...ovo je dečko koji mi se sviđa.(rekla je.)
Ček...MOLIM??!!!!!
Ona je....zaljubljena u Christiana?!
(u meni je vrištalo.)
-Chloe? Haloo!! Slušaš me?
-Aha! (naglo sam se trznula.)
-Zove se Christian. U njega sam već 2 godine,ali... Kako kaže Madison: 'on pripada samo njoj' (rekla je sarkastično. )
-A...Madison i on...su...u vezi?(zbunjeno sam pitala Emmu.)
-Bili su u vezi 3 godine...ali,navodno da su prekinuli. Barem tako svi kažu. Ali...ne vjerujem baš.
-Aha. (rekla sam.)
Nisam nogla vjerovati da Christian ima curu. To me jako povrijedilo. Rekla sam Emmi i Jade da moram hitno ići na fiziku. Pozdravile smo se i ja sam otrčala u učionicu. Pored mene je bio Christian jer smo pod fizikom zajedno sjedili.
-Hey. (rekao mi je.)
Ljutito sam šutila.
-Chloe,šta se dešava s tobom u zadnje vrijeme?
-Što te zanima? (rekla sam ljutito.)
-Da zanima me. Jer....
-Jer?!!! (rekla sam bijesno )
U tom je trenu profa ušla u razred i svi smo se utišali.
******
Napokon je zvonilo.
Odlučila sam porazgovarati s Christianom i ispričati mu se što sam onako reagirala.
-Pričekala sam ga u hodniku. Kad je došao u hodnik,pozvala sam ga u stranu.
-E. Oprosti što sam se onako ponašala prema tebi. Bila sam ljuta i....
-Sve je Ok. (rekao je mirno.)
-Christian...
-Reci...
- Madison i ti...
U tom je trenutku netko došao i prekinuo nas u razgovoru.
-Hey Chloe. (rekla je sarkastično.)
Bila je to Madison.
-Hey..? (rekla sam tiho.)
-Nadam se da nisam nešto prekinula. (rekla je smiješeći se i....i...poljubila Christiana u usta.)
-Ništa. Ionako sam bila na odlasku.
Rekla sam i istrčala iz škole. Nastava je za taj dan bila gotova,a ja sam poželjela da je gotova zauvijek. Ušla sam u kuću i bez pozdrava odjurila u svoju sobu i bacila se na krevet. Upalila sam mobitel i pogledala tek objavljen status od Madison.
'fufica' (promrmljala sam.)
Dugo sam razmišljala o svemu što se danas dešavalo u školi. Ugasila sam mob i zaspala.

CHLOEWhere stories live. Discover now