Chloe,4.dio

69 13 8
                                    

Jako sam se umorila trčeći do škole. Ušla sam u nju i naišla na spremačicu.
-Oprostite! (rekla sam joj.) -Možete mi dati ključ od moga ormarića?
-Nova si? (upitala me je.)
-Da.
- Koj je broj tvoga ključa? Javili su ti e-mailom,zar ne?
- Da. Mmm..... 356!
-U redu,izvoli. (rekla je i dala mi ključ.)
-Hvala,doviđenja! (rekla sam,pronašla ormarić,stavila knjige u njega i otišla pronaći učionicu broj 14. Onda sam trebala imati 1. sat.
Kad sam je pronašla,stala sam ispred njihvi duboko udahnula. U meni je vrištalo: "Možeš ti to,Chloe!"
Pokucala sam i otvorila vrata.
"Dobar dan,oprostite što kasnim." (rekla sam sramežljivo i skoro prasnula u smijeh. Neznam zašto.)
-Oooo! Uđi,slobodno! (dočekala me neka simpatična plava profesorica.)
Svi pogledi su bili uprti u mene.
Gledala sam i ja njih.. Svakog posebno sam odmjerila pogledom.
ČEK...ŠTA??? Jel ono???? O moj Bože. To je onaj dečko.Koj mi je pomogao ustati,koji mi je zavio koljeno.Isuse!!! (vrištalo je u meni.) Jel ovo moguće???
Pogledi su nam se susreli i oboje smo se nasmijali.
-Ovo je naša nova učenica,Kleo.
- Mm...Chloe... Zovem se Chloe. (ispravila sam profesoricu)
Cijeli razred je prasnuo u smijeh.
-Aha...dobro. Ovo je naša nova učenica "Chloe". (rekla je i nasmijala se.)
-Evo. Sjedni se u zadnju klupu na slobodno mjesto.
Da...već pretpostavljate tko sjedi u zadnjoj klupi. Da! Onaj predivan dečko,koji mi je zavio koljeno,kod kojem bila u sobi...nisam mogla vjerovati.
Ponovno se nasmijao kao da nije mogao vjerovati.
Sjela sam pored njega i razvukla maleni smješak na licu. Profesorica je opet počela predavati nešto i sada su svi nju gledali, osim neke djevojke. Izgledala je umišljeno. Plava kosa,šminkerica. Nešto je šaputala djevojci koja je sjedila pored nje. Sigurno su me ogovarale. Vidjelo im se na licu.
"opet ti" (napisao mi je poruku na papirić.)
"da,opet ja. Hahahah" (napisala sam mu.)
"kako koljeno?"
"bolje. Btw kako se zoveš?"
"Christian"
Pogledao me. Primjetila sam to,ali sam svejedno gledala u knjigu. Nakon nekog vremena pogledala sam ga i pogledi su nam se susreli. Te oči. 😍
Imao je savršene plave oči i smeđu kosu. Frizura mu je bila savršena.
Čudan osjećaj mi je prošao tijelom.
Nisam sigurna,ali ... Mislim da sam se zaljubila.


-

CHLOEWhere stories live. Discover now