Chloe,8.dio

42 9 5
                                    

-Chloe? (čula sam Christiana ispod moga prozora.)
-Kako ću se spustiti? (rekla sam preplašeno.)
-Pa skoči. (rekao je i počeo se smijati.)
-Daj šuti budalo! Rađe mi pomozi.
Nasmijao se i rekao:
-Ajde,skoči,uhvatit ću te.
-Nemoguu,bojim se. Obećaj da me nećeš pustiti da padnem!
-Obećajem! Ajde sad.
Stavila sam kosu u stranu i stala na gredicu ispred prozora.
-Ajme,umrjet ću. (rekla sam uspaničeno.)
- Skoči na 3. Uhvatit ću te. 1... 2...6...
Skočila sam i vrisnula. Pala sam u njegovo naručje i zaderala se :
-Budalo,glupa. Drugi put kad se misliš zezat misli na pitanje života ili smrti.
Počeo se smijati.
-Chloee!!! Chloe! (čula sam susjedin glas.)
-Shit! Sakri se,brzo! (rekla sam Christianu i sakrili smo se iza auta.)
-Tuširam se,sve je u redu. (zaderala sam se.)
-U reduu,čuvaj se. (rekla je i otišla)
Zakolutala sam očima.
Brzo smo otrčali u auto i krenuli.
-Imaš vrlo pouzdane susjede. (rekao je i nasmijao se.)
- Daj šuti i vozi! (rekla sam smiješeći se.)
Kad smo stigli,rekla sam Christianu da idem prinaći Emmu i Jade,i da se nađemo kod šanka za sat vremena.
Svi su me pozdravljali,a ja pola njih nisam ni poznavala. Pogledom sam tražila Emmu i Jade,ali ih nisam mogla pronaći. Oćito nisu došle. Za sve sam ja kriva. Sada mi je jedino preostalo potražiti Christiana,ali od toga sam ubrzo odustala kad sam vidjela da mu se nabacuju neke cure. Otišla sam za šank i narućila viski.
Popila sam oko desetak čašica. Bila sam svjesna da sam se napila,ali nije me bilo briga. Do mene je došao Austin. (Christianov prijatelj.)
-Ej Chloe. Oćeš plesati? (rekao je i primio me oko bokova.)
-Naravno. (rekla sam i on me povukao za ruku.)
Zašto ne? Ako Christian može s drugim curama,mogu i ja s drugim dečkima.
Počeli smo plesat kao i svi ostali oko nas. Primjetila sam da me Christian gleda,ali to sam i htjela. Da bude ljubomoran.
Austin me primio za stražnjicu i počeo me ljubti.
Primio me za ruku i odvukao van. Primio mi je oba dvije ruke i prislonio na drvo. Počeo me je skidati i ljubiti. Pokušavala sam se oduprjeti,ali bila sam previše pijana. Počela sam ga gurati ali me je on još više pritisnuo na drvo. U tom je trenu netko gurnuo Austina i snažno ga opalio šakom o lice. Bio je to Christian.
-Christian.. (tiho sam rekla.) Šta radiš?
-Chloe,makni se. (rekao je i još jednon opalio šakom Austina po licu.)
Svi su sada gledali u nas.
Primio me za ruku i odveo do svog auta.
-Gdje me vodiš,šta ti je?
-Ideš kući.(rekao je bijesno.)
-Nejdem ja nikud,nisi mi ti šef.( rekla sam pijano,a on me je silom uvukao u auto.)
Upalio ga je.
Stao je ispred moje kuće.
-Hvala što si me doveo.
-Ništa.(rekao je.)
Izašla sam van i pažljivo ušla u kuću.
Kad sam shvatila da mama još nije došla,bilo mi je lakše. Bila sam još uvijek pijana,ali sam se nekako uspjela istuširati i leći u krevet. Pogledala sam na sat. Bilo je 3:12.
Čudi me što mama još nije došla. Alex vjerojatno spava.
Dugo sam razmišljala o Christianu.
Zašto sve ovo radi? Zašto mu je toliko stalo do mene? Možda...možda želi biti samnom. A možda i ne...
Ni sama više nisam bila sigurna što da mislim.
Bila sam preumorna.
Zaspala sam...

CHLOEWhere stories live. Discover now