Alissu sam čekala u obližnjem parku blizu naše škole. (moje bivše škole,nažalost...)
Kasnila je već 15 minuta,što me zbilja začudilo jer Alissa nikada ne kasni... Alissu mnogi nazivaju štrebericom,ali ja ne mislim tako.... Ja mislim da je i više od toga,hahahahah 😂😂!!!
Šalim se. Ona je super cura. Znamo se od 4.razreda osnovne škole i od tada smo nerazdvojne prijateljice. Ima kratku crvenkastu kosu do ramena,velike crne naočale,oblači se u uniforme makar ih u školi nemoramo nositi. Uglavnom,ona je sve suprotno od mene. Ja volim rock i pop glazbu,oblačim se u swag stilu,mrzim balet,naivne ljude,ružičastu boju,Valentinovo i naravno školu.
***********
Ajme! Sad sam stvarno već bila ljuta. Alisse još uvijek nije bilo,a ja za pola sata moram krenuti u Washington!
-Chloe? (neko,me potapšao po ramenu.)
-Napokon Alissa! Gdje s...si...( skoro sam pala u nesvijest kad sam se okrenula i vidjela prizor koji me je čekao.
-Ajme! Hahaha! Hvala vam ljudi moji! Stvarno niste trebali. (rekla sam uahićeno,gotovo u suzama. Ali radosnicama.)
Svi moji bliski prijatelji iz škole stajali su ispred mene s hrpom balona i vrećicama u kojima su bili pokloni za mene.
- Chloe,stvarno ćeš nam nesostajati! (rekla je Kate i pritom se rasplakala.)
- Daa! Molim te javi se ponekad! (rekao je netko,nisam skužila baš točno tko.)
-Isuse! Pa naravno da ću vam se javiti...uostalom svi imamo Skype,zar ne?
-Da!! (uzviknuli su svi.)
-Ljudi,ja sad stvarno moram ići. Volim vas jako i stvarno će te mi nedostajati.( rekla sam poslijednji put.)
Svi su me još jednom zagrlili i ja sam krenula. Kad sam stigla u kuću,već je bila potpuno prazna.
-Halo?! Mama? ..... Alex? (viknula sam nekoliko puta misleći da su u kući.)
Pretražila sam cijelu kuću,ali nije bilo ni mame ni Alexa. ..... SHIT ! PA ONI SU OTIŠLI!! Uspaničila sam se kada sam vidjela da u garaži nema auta.
-Isuse Kriste,što ću sad!?
Uzela sam ruksak i mobitel i izašla u dvorište jer sam čula kako nešto trubi.
-Misli li se princeza ukrcati u kočiju??
(s olakšanjem sam se nasmijala shvativši kako nisu otišli bez mene.)
-Gdje ste bili?
-U dućanu. Jesi se oprostila s prijateljima?
-Aha... (rekla sam i ušla u auto.)
Nabila sam slušalice u uši i mi smo krenuli...