Chloe,5. dio

67 12 6
                                    

Zvonilo je za kraj sata. Zapuhala sam,zakolutala očima i izjurila van. Hodala sam hodnikom,zapravo neznajući gdje hodam. Iza sebe sam čula tiho šaputanje. Nisam uspjela sve čuti,ali ono što sam čula je bilo grozno.
"Kako je umišljena"
"Pogledaj joj hlače,podrapane su mi najgore"
"Čudno hoda"
Naglo sam se okerenula,zastala i prosteijelila ih pogledom. I one su zastale,pogledale me i počele se smijati kao...hijene.
Otrčala sam u WC i počela plakati.
-Pa zar prvi dan mora biti ovako grozan?! (rekla sam sama sebi plačući.)
Bila sam potpuno sama u WC-u...
Prislonila sam ruke na umivaonik i pogledala se u ogledalo. "Chloe,nisi kukavica. Prestani se zamarati nebitnim ljudima. Oni su nitko i ništa...izdrži."
(ohrabljivala sam samu sebe.)
....
Netko je otvorio vrata ženakog WC-a.
Brzo sam obrisala suze i okrenula se da vidim tko je to. Da...to su bile one.
Odmjerile su me 5 puta i rekle "Maca popapala jezik?"
Ne...nisam mogla izdržati. Ponos je bio jači od mene. Rasplakala sam se i istrčala iz WC-a............
Dum! Sudarila sam se s nekim.
-Oprosti! (rekao je.)
Podigla sam glavu i susrela Christiana.
-Ne prestajemo se sudarati,ha? (rekao je i nasmijao se.) -Chloe.. Jel sve u redu?
-Da,je.. Sve je u redu. (rekla sam i ponovno se rasplakala.)
-Chloe što se desilo? Molim te reci mi.
- Ma... Što te uostalom briga,tko sam ti ja? (rekla sam ljutito u suzama i otišla na sljedeći sat.)

CHLOEWhere stories live. Discover now