Probudilo me sunce koje je sijalo prema mom prozoru.
-Nee! (promrmljala sam pospano.)
Upalila sam mob da vidim koliko je sati. '12:46'
Za sat i pol moram u školu...
Spustila sam se stepenicama u kuhinju. Na stolu je bio papirić na kojem je pisalo: 'Doručak ti je u frižideru. Nemoraš buditi Alexa,već sam ga odvela u školu. Pusa,mama.'
Ostavila sam papirić na stolu i otišla se spremiti. Kad sam se spremila uzela sam mob i torbu i istrčala iz kuće na stanicu. Ondje su me dočekale Emma i Jade.
-Ejj,pa di si ti? Čekamo te već pola sata. (rekla je Jade.)
-A soritee,zaspala sam.
-Ma nema veze.( rekla je Emma.) Jesi čula novu vijest?
-Ne.? (rekla sam iznenađeno.)
-Jane danas ima party kod sebe doma. Isuseeee,jedva čekam!!! Ima ogromnu kuću s tri kata,a što je najbolje...svi u školi su pozvani!!! (ushićeno je rekla.)
-A što najbolje od svega...(započela je Jade.) Bit će hrpetine dečkijuuu!
-Hahaha! Neznam dal ću ići. (rekla sam mirno.)
-A dajj,Chloe. Nebudi ***! Svi će doći,plesat ćemo,zabavljat se... Molim te. Nama za ljubav. (rekle su i napravile 'baby cry' facu.)
-Jojj,dobro. Ali samo zbog vas.(rekla sam.)
-Tooo!! (rekle su i nasmijale smo se.)
Kad smo stigle u školu,svi su gledali u nekakve papire...Aha,to su bile pozivnice za party.
-Cure,dolazi Jane.(rekla je Jade.)
...
-Bok cure! (rekla je Jane i mi smo se na silu nasmijale.) Evo,ovo su pozivnice za moj party. Danas u 21:00 budite kod mene. Bit će super! Vidimo see! (rekla je odlazeći.)
Pogledale smo pozivnice,pozdravile se i svaka je otišla na svoj sat. Ja sam imala matematiku. Svoju noćnu moru.
Ušla sam u učionicu i ubrzo je došla i profa.
-Danas krećem s ispitivanjem. (rekla je glasno.)
Ne! Ne! Ne! Samo ne mene!!! Plizz!
(vrištalo je u meni.)
-Prvi ili prva na redu je...Chloe Klark.
Oh,ne! Zašto ja. Baš ti hvala Bože!!!
Na ploči mi je zadala neke zadatke,a ja sam u njih buljila kao paralizirana.
Kad je završila,bio je red na meni. Počela sam bjesumično rješavati zadatke,niti neznajući što pišem. Matematiku nisam vježbala od... hm...od 2. razreda srednje škole,a sad sam 4. Kad sam završila,ostavila sam kredu na stolu i rekla profesorici: 'Gotova sam.'
-U kojem smislu,Chloe? (rekla je i cijeli razred je prasnuo u smijeh.)
Pregledala ih je i nijedan mi nije bio točan. Dobila sam naravno 1!
-Kad se odlučućiš primiti knjige,javi se da ispraviš! (rekla je ljutito i poslala me na mjesto.)
Ubrzo je završio i 2. sat i 3. i bilo je vrijme za ručak u školskoj kantini.
Uzela sam salatu,sok i neku tjesteninu. Pogledom sam tražila gdje su Chloe i Jade. Kad sam ih pronašla,sjela sam pored njih.
-Hey. (rekla sam.)
-E! (rekle su u isto vrijeme.)
-Kako mi ide na živcee!!!(rekla je Emma.)
-A tko to? (rekla sam.)
-Pa Madison! Stvarno neznam šta si umišlja.
Madison je sa svojim 'podanicima' sjedila preko puta našega stola. U jednom trenutku se ustala i krenula prema nama. U ruci je držala sok.
-Bok cure! (rekla je umišljeno i sarkastično.) Nadam se da ćemo se vidjeti na partyu. (Rekla je i pogledala me.)
-Chloe,imaš prekrasnu majicu.( približila mi se.)
-Aa!! (vrisnula sam.)
-Jojj,oprosti nije bilo namjerno.( rekla je i počela se smijati.)
Polila me ljubičastim sokom po mojoj bijeloj majici.
Jade i Emma su se ustale i rekle joj :
-Koj je tvoj problem,Madison?
Ona se samo smijala,a svi su buljili u mene i također se smijali. Svi osim mene,Jade,Emme i... Christiana.
Prišao je Madison i izderao se na nju.
-Stvarno,Madison. Koliko pokvarena i ljubomorna moraš biti da radiš ovo?!! Pusti je na miru!!! (rekao je,a Madison ga je samo zaprepašteno gledala.)
Svi su se prestali smijati. Istrčala sam iz kantine,a zamnom i Emma i Jade. Presreo ih je Christian i rekao im :
-Jade,Emma. Ja ću porazgovarati snjom. Ok?
Kimnule su glavom i on je potrčao prema meni.
-Chloe! (primio me za ruku )
Oboje smo zastali.
-Zašto ovo radi? Zašto mi nisi rekao da je Madison tvoja cura. Zašti si mi ovo svo vrijeme radio??? (rekla sam ljutito,u suzama.)
-Što???!!! Madison i ja smo odavno prekinuli. Ali ona nemože podnijeti da bih htio biti s nekim drugim.
-Što bi to sad trebalo značiti?
-Chloe,molim te samo mi vjeruj. Ok?
-Kako da ti nakon svega vjerujem.(rekla sam.)
-Dođi danas na party. Tamo ćemo u miru razgovarati.
-U miru? Na partyu? (rekla sam i počela se smijati.)
-Otići ćemo u neku sobu.
-Okey. Rekla sam i otišla se presvući u WC.
Kad je škola završila,otrčala sam do školske klupice na kojoj su sjedila Emma i Jade.
-Ej,cure. Zašto me niste čekale?( rekla sam zadihano.)
Šutile su.
-Cure!!! Halooo!? (ponovila sam.)
-Ostavi me na miru. Ti si jedna obična umišljena,dvolična krava. (zaderala se Emma,a ja sam je zaprepašteno gledala.)
-Cure! Što vam je? (rekla sam )
-Kako si mogla?? Znaš da sam u Christiana! kako si svo vrijeme mogla lagati da ga ne poznaješ? Mogla si mi reći da ste skupa!!! Mrzim te Chloe! Mrzim te! (rekla je i otišle su.)
Nisam mogla vjerovati. Osjećala sam se grozno. Emma ima pravo. Kako sam mogla?!
-Mi nismo u vezi,Emma...(veće su bile otišle.)
Brzo sam otrčala kući. Na vratima me dočekala mama.
-Ej mama.( rekla sam potišteno.)
Mama...ovaj...danas se održava jedan party povodom škole. (slagala sam.) mogu ići?
-Jesi danas dobila neku ocjenu? (pitala me.)
uh! Shit!
- Da..jedan iz matematike. Ali...ispravit. ću. Obećajem.
-Ne možeš nikuda ići. Prvo ispravi,pa onda idi. Ja danas idem na poslovni seminar. Da nisi mrdnula iz kuće. Reći ću susjedi da provjerava dali si izlazila iz kuće. Jasno?
-Isuse mama! (odjurila sam u svoju sobu i zalupila vratima.)
upalila sam mob. Christian mi je poslo poruku.
-Hey. Danas dođi na party,ok?
- Nemogu. Dobila sam 1 iz matematike i u 'kazni' sam... Isuse,kao da imam 10 godina,grozno!!!
-šteta. :( A da pobjegnes kroz prozor?
Hmm...dobra ideja. (pomislila sam.)
Prozor moje sobe je sa druge strane kuće,pa me susjeda neće vidjeti.
-Dobra ideja,ali trebat će mi mala pomoć. (odgovorila sam mu.)
- Oke,čekat ću te ispod prozora. Ok?
-Ok.
Ugasila sam mob i nasmijala se.
Ići ću na party,ići ću na party !! Počela sam skakati po sobi.
Bilo je 19:15 i mama je otišla na seminar. Javila sam Christianu i on je krenuo.