New friend.

279 13 0
                                    

- Numele meu este Carla Anderson și sunt timidă. -spune noua venită, arăta ca o tocilară, dar chiar era drăguță.

- Ce se ascunde sub fustița aia lungă? -Dylan Smith, cel mai nesimțit, pervers, afemeiat și ciudat băiat din școală. Îmi amintesc perioada în care el era, aproape dragut cu fetele, până când popularitatea i-a luat mințile.

- Ce crezi? -mă întreabă Cassy plictisită, referindu-se la noua colegă

- Arată drăguț. -spun, iar ea afirmă. Suntem clasa care primește toți noi veniții, eu și Cassy avem obișnuința să-i integrăm în grupuri din liceu, cu toate astea noi nu avem niciunul. Îi fac semn nou venitei să se așeze lângă noi, iar Dylan și gașca lui de ratați nu se jenează să comenteze.

- Baby, abea a venit, lasa-mă să o integrez eu într-un grup. -nici nu mă obosesc să-i răspund și încercăm să cunoaștem noua fată, cu conștiința că idioții din spate ascultau ce spunem.

- De unde vii? -o întreb, iar Cassy pare destul de dezinteresată

- De la Liceul Brown School. -ciudat, liceul ăsta nu îmi spune nimic, mă las pe spate și Dylan îmi prinde părul

- Lasă-mă! -țip la el, iar el se apropie de obrazul meu și când să-mi dea pupic, Cassy îi prinde mână și i-o întoarce. Începem toți să râdem, și așa începe o nouă ceartă din seria "Cassy îl omoară pe Dylan". Bine că avem oră cu profa de biologie care are zero autoritate și nu e dirigintele aici.
În sfârșit se sună și ieșim în pauză. O luăm bineînțeles pe noua elevă cu noi și ne plimbăm prin liceu pentru a-i face turul.

- Oh bună fetelor, este o nou venită? -aleargă Nina spre noi. Este o fată cu un an mai mică ca noi și e fata unei profesoare, deci ne cam dăm pe lângă ea. Nu că am profita, sau ceva de genul, dar liceul e ca o junglă. Deaia sunt și atâtea grupuri. Chiar și grupul de tocilari bârfesc și dacă nu ar fii grupuri toată lumea ar știi ce bârfim și despre cine, asta ar fii cu adevărat sfârșitul lumii.

- Da. -spun și trec pe lângă ea pentru că avea tendința să vorbească mult

- Deci ți-a sărit cineva în ochi? -o întreabă Cassy și intrăm înapoi în clasă unde erau toți, cu siguranță urma să se sune, pentru că deobicei nu stă nimeni aici.

- Băiatul care a tras-o pe Jessica de păr. -la spusele ei, aproape am căzut din picioare

- Îți place de el?! -țip, în șoaptă pentru că era în spatele nostru

- Aș spune că ar trebuii să te ferești de el. Este un afemeiat și pervers, chiar cel mai mare din toată școala, se spune că jumătatea din fetele școlii trecut prin patul lui, așa că ai grijă. -spune Cassy, iar eu dau afirmativ din cap

- Și tu ai trecut? -mă întreabă, iar eu sar de scaun surprinsă, atrăgând privirile tuturor, iar Cassy începe să râdă.

- Niciodată nu se va întâmpla așa ceva. -spun și mă așez înapoi pe scaun, din păcate nu observ că afemeiatul începea să fie atent la discuta noastră.

- Atunci de ce te-a tras de păr? -întreabă oarecum geloasă

- Nu-ți face scene. El e după curul oricărei fete, așa că poți să sari pe el când vrei. -spune Cassy vizibil agasată de Carla. Și o înțeleg, și eu sunt.

- Da, poți să sari pe mine când vrei. -spune Dylan și o trage lângă el. Îmi dau ochii peste cap pentru că Carla îi răspunde la avansuri. Timidă fata. O privesc amuzată pe Cassy, iar ea își dă ochii peste cap. Proful de mate intră în clasă, în toane proaste ca deobicei.

Womanizer Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum