- Nu vreau. -șoptesc și opresc alarma telefonului. Continui să spun "nu vreau", până la ieșirea din casă cu o singură destinație, școala. Dacă nu am fii vineri nici nu m-aș fi dus la ce oboseală am în mine.
Fac drum lung până la școală, lovindu-mă de toți oamenii de pe trotuar. Casc când intru în liceu și văd toți elevii fericiți, și bine dispuși, îmi dau ochii peste cap și trec pe lângă toți, nevăzută. Deschid ușa clasei, și intru clătinându-mă. Mă așez în bancă și o aștept pe Cassy să mă trezească.- Baby. -nu mi-am întors capul știind că e Dylan, din contră nu l-am băgat în seamă. Din păcate el nu face același lucru și se pune lângă mine, îmi venea să o ucid pe Cassy că nu mai vine odată. Se pune și el cu capul pe masă și se apropie din ce în ce mai mult de mine.
- Te-am visat. -îmi șoptește la ureche
- Nu-mi pasă. -șoptesc și eu
- Ah și șoptitul tău e sexy. Eram pe culoarul liceului, la parter. Tu ai intrat și te-ai oprit în fața mea, te-ai apropiat de mine și mi-ai șoptit "Baby".-
- Nu-mi pasă de visele tale erotice! -țip la el și toată clasa se uita acum la noi, el nu se jenează și continuă bazaconii lui
- M-ai atins pe piept și ai început să mă săruți sălbatic. -Doamne, mulțumesc că atunci a intrat Cassy în clasă
- Continuăm mai târziu. -spune și pleacă la locul lui
- Ce făcea prostul în locul meu? -mă întreabă iar eu nu-i răspund pentru că...dorm
- Dacă nu răspunzi îți țin discurs cu mafia italiană. -la spusele ei sar ca arsă și îmi frec ochii
- Îi spuneam visul meu erotic. -spune Dylan, iar Cassy își dă ochii peste cap și mă privește cu milă ceea ce mă face să râd. Ora de franceză începe, îmi pun capul pe umărul lui Cassy și încerc să măconcentrez să nu-mi pice ochii în gură.
- Îmi spui și mie de ce ești atât de obosită? -mă întreabă Cassy, și Dylan se bagă repede
- Am fost la ea azinoapte. -spune și îmi face cu ochiul. Mă întreb dacă tipul ăsta e excitant și când își face nevoile.
- Îți interzic să spui așa ceva, Jess nu e o curvă. -spune Cassy în șoaptă
- Oh, dar nu am spus așa ceva. Nu toate cu care m-am culcat sunt curve. -îmi dau ochii peste cap, mereu când îl aud vorbind îmi dau ochii peste cap la ce tâmpenii scoate, cred că până la urmă o să iasă de acolo. Îi fac semn lui Cassy să înceteze, pentru că oricum nu se poate vorbii cu el. Se sună, iar eu nu am fost deloc atentă la oră, nu m-aș simții rău, dacă nu ar fii fost ora de franceză, dacă vreau să devin traducător trebuie să mă implic. Dirigul vine în clasă în timpul pauzei, și așa ne ia el toată pauza.
- Știți ce lună e, luna martie, e timpul pentru excursia anuală. Anul ăsta vor fii două. -oftez iritată, mereu ne dă exemple cum că anii trecuți a fost cu nu știu ce clasă în Italia sau Australia, toate astea ca să ne spună că noi mergem la 30 km de casă.
- Anul ăsta mergem în Anglia. -în sfârșit, suntem liberi să mergem și altundeva. Ne dă hârtiile pe care va trebuii să le completeze părinții și pleacă.
- Am auzit că clasa lui Nina au stat într-o vilă cu piscină. Ce costum de baie îți iei? -mă întreabă Cassy entuziasmată
- Au stat într-o vilă cu piscină pentru că au fost în Africa de Sud! Noi mergem în Anglia știi tu locul ăla unde plouă mult. -Cassy se uită ciudat la mine
- Dacă va fii piscină va fii interioară! -spun, iar ea zâmbește, are o față atât de prostuță și copilărească când nu înțelege ceva
- Uh, abea aștept să văd englezoaicele. -spune Michael, iar Dylan începe să râdă și bate palma cu el, penibil.
Nu mă simt prea bine, nu știu dacă ora de mate îmi face asta, sau dacă este din cauza că n-am dormit. Cassy îi spune profului și ieșim să luăm o gură de aer.
CITEȘTI
Womanizer
Fanfiction~ -Te iubesc. - Nici eu. ~ Așa zișii prieteni sunt și dușmani. El e doar un afemeiat, ea este o fată cu picioarele pe pământ, și realistă. Ei sunt ca Tom și Jerry. Atenție! Povestea va avea personaje din Kpop, dar vor avea nume normale, deci chi...