California'da yaşayan 6 genç vardı , birbirinden habersiz. Tesadüfki hepside 20.00 uçağına binip Brezilya'nın "Paraná " eyaletine gideceklerdi. Fakat birbirlerinden haberleri yoktu. Saat 19.30 sularıydı. Lessie havaalanına doğru yola çıkmıştı. Kısa süren yolculuk ardından havaalanına gelmişti. Arabadan inip uçağın kalkış noktasına doğru ilerlerken Edward ile karşılaştı. Edward " California'da yaşayan mavi gözlü , sarı saçlı , cool takılan biriydi. Ayrıca çok zeki biriydi. " Lessie Edward'ı ilk gördüğü an etkilenmişti. Ama Lessie'nin daha kutsal , daha önemli bir görevi vardı. Lessie ABD tarafından Brezilya'nın " Paraná " eyaletine gönderilen bir ajandı. Paraná eyaletinde yaşayan insanları yönetime karşı örgütlemek , kendi içlerinde iç savaş yaratmak için görevlendirilmişti. Edward'dan gözlerini ayırarak uçağına doğru ilerledi. Uçağa binmişti ve çok heyecanlıydı. Koskoca bir eyaleti yıkmaktı nede olsa görevi. Tam o sırada Edward , Lessie'nin yanına gelip oturdu. Lessie neye uğradığını şaşırdı. Zaten heyecanlıydı birde Edward gelince kalbi küt küt atmaya başlamıştı. Uzun sürecek bu yolculukta , yolculuk boyunca yanında Edward oturacaktı. Lessie bunları düşünürken bir ses duyuldu. Bu ses bir gök gürültüsüydü. Şiddetli bir gök gürültüsü. Uçaklar bu koşulda sefere çıkamazlardı. Uçaktakiler uçaktan indirildi ve bekleme salonuna alındı. Lessie ABD tarafından tehditler alıyordu yoksa bu göreve gitmeyi kim isterdiki ...
Birdenbire bir anons yapıldı. " California'dan - Paraná'ya sefer yapacak olan uçağımız 10 dakika sonra yola çıkacaktır. " Bu nasıl olabilirdi ? Bu şartlar altında uçağın havalanması çok tehlikeliydi. Ama Lessie'nin uçağa binmekten başka çaresi yoktu ve uçağa bindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISSIZ BİR ORMANDA " 365 GÜN "
Action''Haftada en az 3 bölüm yayınlanacaktır.'' Issız bir ormanda 6 kişinin 365 gün boyunca verdiği yaşam mücadelesini anlatan bir aksiyon romanı. Seven herkesin okumasını tavsiye ediyorum.