Lessie , çalı çırpı bulmak için etrafa bakındı. Az ileride ki ağacın dibinde duran çokça - sanki özel olarak budanmış - çalı çırpının olduğunu fark etti. Dikkatini oldukça çeken bu çalı-çırpı topluluğuna yaklaştı. Ağacın önüne geldi ve eğildi. Kısa bir süre çalı-çırpı'ya baktı. Daha sonra olabildiği kadar çalı-çırpı'yı aldı ve tam kalkacakken ağacın dibinde , çalı-çırpı'nın arasına gizlenmiş olan pusulayı fark etti. Şaşırmıştı.
Bu pusula buraya nasıl geldi ?
Diye sordu kendi kendine. Daha önce de balta bulmuşlardı , bu ormanda.
Lessie o zaman şüphelenmişti. Onlardan önce başka birilerinin buraya geldiğinden, şüphelenmişti. Bu pusulanın kendi kendine buraya gelmiş olması, imkansızdı. Bu sefer emindi. Onlardan önce birileri bu ormana bir şekilde gelmiş olmalıydı.
Bunun yanı sıra birşey daha dikkatini çekti, Lessie'nin. Çalı-çırpı topluluğu adeta biri tarafından buraya bırakılmış gibi duruyordu. Ve bu yakın zamanda olmalıydı ki , çalı-çırpı topluluğu ağacın dibinden uçup gitmemiş ya da dağılmamıştı.Lessie , pusulayla beraber birkaç çalı-çırpı'yı da alarak Edward'ın yanına geldi.
"Üşüdün mü Edward?"
"Biraz.. Sanırım ateşim havanın soğuğunu dengeliyor."
"Güzel" dedi Lessie. Ve ateşi yakmak için birkaç çalı-çırpı'yı tutuşturdu.
Nerede kaldı bunlar , diye düşünürken James'in koca kafasını gördü, birkaç metre uzaktan.
"Ne buldunuz , arkadaşlar?" Dedi Lessie.
"Ne bulabiliriz ? Ya da ne bulmamızı isterdiniz hanım efendi ? Mantar bulduk , sizin ağzınıza layık değil ama idare edin !" Dedi Maria.
Lessie , Maria'nın bu davranışlarına anlam veremiyordu. Şimdilik alttan alıyor , sorununu anlamaya çalışıyordu. Tartışma çıkarmamak için Maria'nın bu ukâla tavrına cevap bile vermeden " Siz gelmeden ateşi yaktım. Gelin oturun. Üşümüşsünüzdür. Hem size önemli bir şeyden bahsetmem gerekiyor. " dedi , Lessie.
Hepsi oturdu , ateşin çevresine. Ateşe uzanan eller , onların üşüdüğünü belli ediyordu. İyi ki onlar gelmeden ateşi yakmışım dedi Lessie , içinden. Sevindi.Lessie , Geçen gün Isabel balta bulmuştu hatırlıyor musunuz ?
Isabel , Aaa , evet. Ben bulmuştum. Siz de beni kayboldu sanıp bana kızmıştınız. Nolmuş o baltaya ?Baltaya bir şey olduğu yok Isabel , dedi Lessie. Siz gelmeden ateşi yakmak istedim ve birkaç çalı-çırpı toplamak için etrafa bakındım. Dikkatimi şu (ilerideki ağacı göstererek) ağacın dibinde duran çalı-çırpı topluluğu çekti.
"Balta ile bunun ne ilgisi var Lessie? Artık şu mantarları kızartıp yiyelim. Çok açım. " dedi , James.
"Sözümü bitirmeme izin ver James!" Dedi Lessie. Balta ile bu konunun ne ilgisi olduğunu anlayacaksın, eğer sabredip beni dinleyebilirsen!
*Bunu söylerken , sözünün kesilmesine kızmış olacak ki , kızdığı her halinden belli oluyordu.
Bunu fark eden James sustu ve Lessie'yi pür dikkat dinlemeye karar verdi.
"Nerede kalmıştım?" Dedi , Lessie. Heh , ağacın dibinde duran çalı-çırpı topluluğu dikkatimi çekti. Oraya doğru ilerledim ve ağacın dibine eğildim. Çalı-çırpı topladım. Tam kalkacaktım ki ağacın dibinde duran pusulayı fark ettim. Bu da demek oluyor ki... Lessie tam cümlesini tamamlayacaktı ki Brian araya girip "Bizden önce birileri buraya ayak basmış olmalı." Dedi.
Aynen öyle dedi , Lessie. Ve inanıyorum ki o kişiler hala bu ormandalar. Onları bulmalıyız.
Tam o sırada Edward "YARDIM EDİN !" Diye bağırdı. Bütün gözler ona çevrildi.
O da ne!...
⭐⭐ HERKESE SELAM. ✋✋ Bölümü beğendiyseniz votelemeyi ( oy vermeyi ) ve yayımlanacak bölümleri kaçırmamak için hikayeyi okuma listenize ekleyebilir, beni takip edebilirsiniz. Sağlıcakla kalın ⭐⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISSIZ BİR ORMANDA " 365 GÜN "
Aksiyon''Haftada en az 3 bölüm yayınlanacaktır.'' Issız bir ormanda 6 kişinin 365 gün boyunca verdiği yaşam mücadelesini anlatan bir aksiyon romanı. Seven herkesin okumasını tavsiye ediyorum.