UÇAK KAZASI

181 13 0
                                    

Uçak kalkışa hazırlanıyordu. Veee uçak kalkışa hazırdı. Yavaşça hızlandı , hızlandı , hızlandı ve artık yükselmeye başlamıştı. Lessie'nin içinde çok büyük bir telaş vardı. Uçağın düşeceğinden ve kendisinin öleceğinden çok korkuyordu. En iyisi biraz uyumak , bunları düşünmemekti. Gözlerini kapadı ve uyuyakaldı. Hava çok bozmuştu. Gök gürüldüyor , şimşekler çakıyordu. Uçaktaki herkes uyumuştu. Lessie rüya görüyordu. Rüyasında uçak bir ormana düşmüş ve bu kazadan sadece 6 kişi sağ çıkmıştı. Uçağın düştüğü orman ıssızdı. Vahşi hayvanlarla doluydu. Lessie korkudan terlemişti ve korku içinde uyandı. Etrafına baktı , herkes uyuyordu. Lessie'nin karnı acıkmıştı. Fakat yemek servisi sabah yapılacaktı. En iyisi tekrar uyumaktı. Lessie'ye göre uyku herşeyin ilacıydı. Takii uykusunda yeniden aynı rüyayı görene dek. Uçak düşüyordu , ıssız bir ormana... O anda büyük bir patlama oldu ve herkes uyandı. Uçağın motoru yanmış , aşağı doğru düşüyordu. Herkes korku içinde dua ediyordu , sağ kalmak için. Edward ve Lessie birbirlerine baktılar. " Sonumuz ne olacak " dedi , Edward. Lessie " Kurtulacağız rüyamda gördüm tüm olanları , kurtulacağız eminim diye bağırdı ve uçak yere çakıldı. Lessie gözlerini açtığında her yer toz içindeydi. 6 kişi dışında herkes ölmüştü. Gerçektende Lessie'nin gördüğü rüya gerçekleşmişti. Şimdi ne yapacaklardı ? Kim onları gelip kurtaracaktı ? Issız ve vahşi hayvanlarla dolu bu ormanda 6 kişi hayatta nasıl kalacaklardı ? Lessie bir ses duydu. " YARDIM EDİN , BURADAYIM. " Lessie hemen sesin duyulduğu yere doğru gitti. Bir kız yaralanmış , yerde yatıyordu. Lessie çantasından su matarasını çıkardı. Kızı doğrultarak suyu içirdi. Kız şimdi daha iyi durumdaydı. Adı Isabel'di. 22 yaşındaydı. Çok küçük yaşlarda annesini ve babasını uçak kazasında kaybetmişti. " Kaza olduğunda çok korktum Lessie , bende öleceğim diye çok korktum. Isabel gerçektende çok korkmuştu. Yüksek bir sesle hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Geçti dedi Lessie , bak hayattasın buradan kurtulacağız merak etme. O sırada onlara yaklaşan ayak sesleri duydular. Sen arkaya geç Isabel dedi Lessie ve çantasından çakısını çıkardı. Her ihtimale karşı savunmada olmalılardı. Ama sandıkları gibi korkutucu bir olay yoktu. Onlara yaklaşanlar Edward ve kazadan kurtulan diğer 3 kişiydi. Lessie çakıyı çantasına geri koydu. Aman Allah'ım sizde kurtulmuşsunuz , çok sevindim dedi Lessie. Edward " 4 kişi ormanın içine gidiyorduk , ağlama sesi duyduk ve bir bakalım dedik. Yiyecek birşeyler aramaya gidiyoruz. Haydi sizde gelin ". Haydi Isabel kalk macera başlıyor.

ISSIZ BİR ORMANDA " 365 GÜN "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin