Edward ve Pusula

81 3 0
                                    

Edward'ın yanı başında biri vardı. Simsiyah giyinmiş olacaktı ki gecenin karanlığından onu zor fark ediyorlardı. Hepsi birden hızla Edward'ın yanına doğru koşmaya başladı. Bunu fark eden Edward'ın yanındaki gizemli kişi oradan hızla uzaklaştı.

Lessie , Isabel , Brian , Maria ve James Edward'ın yanına geldi. Edward bayağı korkmuş olacak ki ateşi olmasına rağmen adeta buz kesilmişti.
Maria "Edward, Edward. Ne oldu ? O kimdi ? İyi misin ? Tanrım yardım et." Dedi.
Edward "İyiyim. Sakin olun. Maria elimden tutar mısın ? Kalkmak istiyorum." Dedi.

Az önceki telaşlı, korku dolu olan Maria bir anda sakinleşti. "Elimden tutar mısın?" Sözü onu çok mutlu etti. Gözlerinin içi gülüyordu.

"Tabii" dedi Maria. Edward'ın elinden tutup onu kaldırdı. Herkes Edward'ın bir şeyler anlatmasını bekliyordu. Edward meraklı gözler ona bakarken söze başladı.

"Arkadaşlar merak etmeyin , iyiyim. Hatta çok daha iyiyim. Yanıma gelen kişi bana bir hap yutturdu. Ve hapı yuttururken üç kere adımı sayıkladı. Simsiyah giyinmişti. İlk başta bizden biri sandım. Daha sonra dikkatli bakınca bizden biri olmadığını fark ettim ve YARDIM EDİN diye bağırdım. Benim bağırışım ile sizin yanıma doğru koştuğunuzu görünce koşarak uzaklaştı" dedi.

Lessie bir anda "Tam da tahmin ettiğim gibi. Bu ormanda birileri var. Ve bunlar her kimse bizim etrafımızdalar. Ama panik yapmayın. Niye bilmiyorum ama bize yardım ediyorlar" dedi.

Lessie , Edward'a ağacın dibinde pusula bulduğunu söyledi. Edward bir anda heyecanlandı. Niye heyecanlandığını bilmiyordu. "Pusulaya bakabilir miyim?" Dedi Edward.
"Tabii" dedi Lessie ve pusulayı Edward'a uzattı. Edward şok olmuştu.
"Bu nasıl olur?" Diye bağırdı ve birden ağlamaya başladı. Hiç kimse ne olduğunu anlamamıştı. Herkes birbirine bakıyor , Edward'ın neden ağladığını merak ediyordu. Bu kadar güçlü bir kişiliğin ağlaması hepsini şaşırtmıştı. Edward niye ağlıyordu ?
                   ~ BÖLÜM SONU ~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ISSIZ BİR ORMANDA " 365 GÜN "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin