MACERA TAM ANLAMIYLA BAŞLADI !

120 8 8
                                    

Artık bu 6 kişi geri dönüşü olmayan bir yola girmişlerdi. Ormanın derinliklerine doğru ilerlediler. Güneş batmış , hava kapkaranlıktı. Brian olmasaydı ormanın derinliklerine gitmeleri biraz zor olurdu. Çünkü , yanında el feneri taşıyan tek kişi oydu. Bu 6 kişi ( Lessie , Edward , Isabel , Maria , James ve Brian ) birbirlerini tanımadıkları için ortam sessizdi. Kimse kimseyle konuşmuyordu. Oysaki hayatta kalmaları için birbirlerine destek çıkmalılar , birlik olmalılardı. Bunu kısa zamanda fark eden James herkesin birbiriyle kaynaşması , konuşması için ortaya konu attı. "Arkadaşlar ne kadar tuhaf değil mi ?" Onca insan arasından sadece 6'ımızın kurtulmuş olması... Bu mucizevi birşey. Biliyor musunuz , ben tüm yaşananları rüyamda görmüştüm. İşin garip tarafı ise rüyamın gerçekleşmesi. Tabiiki , garip bir olay Lessie , dedi Maria. Buda Tanrı'nın bizlere sunduğu bir hayat , yaşam , güzellik... Maria , Lessie ve James konuşurlarken Edward , Isabel ve Brian ateşi yakmışlardı bile. Ne çabuk dedi Maria. Tamam anlaşıldı ilerleyen günlerde ateşi siz yakıyorsunuz. Hepsinin yüzünde ufak bir tebessüm oluştu. Asıl mesele ateşi yakmak değil , yiyecek birşeyler bulmak , dedi Edward. Bizi zor günler bekliyor...

ISSIZ BİR ORMANDA " 365 GÜN "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin