Adeta bir kahraman gibiydi Brian. Çantasında el feneri taşıması yetmemiş , birde yemek taşımış. "Benim çantamda 1-2 günlük bizlere yetecek kadar erzak var , korkmayın." Dedi Brian. (O sevgi dolu bakışlar arasında...) E normal olarak kızlar ateşte yemeği pişirmeye başladılar. Pişirilen yemek ise pilavdı. Hemen hemen 5-10 dakikada pilav pişti. Afiyetle yediler. Sırada biraz dinlenmek , uyumak vardı. Bu ıssız ormanda bu biraz zorlayıcı olabilirdi. Herkes uyurken bir vahşi hayvan onlara saldırabilirdi. Bunun için bir önlem almaları gerekiyordu. Ve sırayla nöbet tutmaya karar verdiler. Fakat kızlar nöbet tutmayacaktı. Edward , James ve Brian aralarında anlaştılar. Saat 22.00 sularıydı. İlk nöbet sırası Edward'da idi. Edward 22.00-01.00 arasında nöbet tutacaktı. Tabii her zamanki gibi saati Brian'dan bulmuşlardı. Herkes uyumuş , Edward nöbetteydi. Bu çok sıkıcı birşey dedi, Edward. Herkes uyurken tek başına nöbet tutmak çok sıkıcı. Aradan 1 saat geçmişti bile. Saat 23.00 olmuştu. Edward içinden şarkı söylemeye başladı. Derken , sesi biraz sesli çıkmaya başladı ama bu onun farkında değildi. Sese uyanan Isabel , Edward'a çıkıştı. "Burada biraz dinlenmeye çalışıyoruz senin yaptığına bak !" Tartışma büyüdü , sesler yükselmeye başladı. Yavaş yavaş diğerleride uyanmaya başladılar. Lessie: Naptığınızı zannediyorsunuz siz ? Herkesin huzurunu kaçırmaya hakkınız yok. Yat şuraya Isabel dedi , Lessie. Tartışmayı yatıştırdı. Edward herkesin huzurunu kaçırdığı için , herkesi uyandırdığı için kendini suçlu hissediyordu. İçini rahatlatmak için "Arkadaşlar bu gece saat 07.00'a kadar , sizler uyanana kadar nöbeti ben tutucam." Herkes kabul etti ve yattılar. Saat 07.00'ı gösterdiğinde Edward yavaş yavaş herkesi uyandırmaya başladı. Akşam yaktıkları ateş sönmüştü. Hava haliyle biraz soğuktu. Isabel kalktığı gibi Edward'dan özür diledi ve aralarındaki sorunu çözdüler. "Haydi toparlanın , akşam keşfettiğim bir yer var oraya gideceğiz." Dedi , Edward. (Meraklı gözler ona bakarken...) Herkes toparlandı ve yola çıktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISSIZ BİR ORMANDA " 365 GÜN "
Боевик''Haftada en az 3 bölüm yayınlanacaktır.'' Issız bir ormanda 6 kişinin 365 gün boyunca verdiği yaşam mücadelesini anlatan bir aksiyon romanı. Seven herkesin okumasını tavsiye ediyorum.