Dakikalardır yürüyorlardı. Edward'ın keşfettiği yere ulaşmak için dakikalarca yürüdüler. "Az kaldı , işte şurası" dedi Edward ve ayaklarının önünde akan derenin diğer tarafında duran boş bir araziyi gösterdi. "Derenin diğer tarafına barınağımızı yapabiliriz" dedi. Herkes bu fikri uygun gördü , kabul etti. Lakin dedi , Lessie. Bir sorunumuz var. Barınağı yapmamız için gereken malzemeler elimizde yok. Gerekli malzemeleri de bu güzel doğadan alıcaz telaşlanma dedi , James. Senin yanında ufak bir çakı vardı Lessie , onunla birşeyler elde edebiliriz. Ah , tamamen unutmuşum , haklısın Isabel. Çakı yardımı ile birşeyler elde edebiliriz. O iş bende dedi , Edward. İlk işim bir balta yapmak olacak. Gerisi kolay , dedi. Bir süre sessizlik oldu. Bu sessizliği Marianın midesinden gelen gürültüler bozdu. "Ben acıktım , ne yiyeceğiz? dedi Maria. Brian , çantanda neler var ? İdareli kullanmalıyız arkadaşlar. Derenin diğer tarafına geçelim birşeyler yeriz dedi , Brian. Derenin diğer tarafına geçtiler ve geçerken ıslandılar. Islanmaktan hiç hoşlanmam lanet olsun dedi Maria , lanet olsun.. Ateş yakarız. Hem kıyafetlerimiz kurur hem de ısınırız. Bir an önce yakalım Edward dedi , Maria. Brian ve Isabel ateşi yakmak için çalı çırpı buldular. Birkaç çalı çırpı ve Brian'ın çantasındaki kibrit ile ateşi yaktılar. Hepsi çok acıkmıştı. O zaman , dedi Brian. Çantamda içi çorba dolu 3 konserve kutusu var. Şimdi , onları yiyebiliriz. Açlığımızı yatıştırır. Sen harikasın dedi , Lessie. 6 kişi , 3 konserve kutusunu paylaştılar. Lessie de herkes gibi çok acıkmıştı. 1 tane konserve kutusunu Isabel ile paylaşmışlardı. Lessie , o kadar çok acıkmıştı ki gözü çorbadan başka birşey görmüyordu. Yanından aniden kalkıp giden Isabel'i bile fark edememişti. Çorbasını bitirdi ve "Doydun mu Isabel" dedi. Cevap alamadı. Isabel'in yanında olmadığını yeni fark ediyordu. Isabel nerde dedi , Lessie. Hepsi etrafına bakındı. Isabel yoktu. Etrafta panik havası oluştu. Herkes telaşlanmıştı. Nerede bu kız !
⭐Merhaba! Uzun zaman sonra hikaye kaldığı yerden devam ediyor. Oy verip , yorum yapmanız benim için çok önemli. Şimdiden teşekkür ediyorum. Macera sever okurları hikayemi okumaya davet ediyorum. ⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISSIZ BİR ORMANDA " 365 GÜN "
Action''Haftada en az 3 bölüm yayınlanacaktır.'' Issız bir ormanda 6 kişinin 365 gün boyunca verdiği yaşam mücadelesini anlatan bir aksiyon romanı. Seven herkesin okumasını tavsiye ediyorum.