İŞ BİRLİĞİ YAPILIYOR

91 5 0
                                    

Hepsi birden "ISABEL" diye bağırmaya başladı. Bu ıssız ormanda hiç kimse kaybolmak istemezdi. Vahşi hayvanlar olabilirdi. Ne de olsa ıssız bucaksız bir ormandı burası. "İşte orada , ağacın dibinde oturuyor" dedi , James. Hepsi birden Isabel'in yanına doğru yürüdüler. Yüzlerindeki telaş alelade görünüyordu. Isabel onları bu şekilde görünce şaşırdı. "Ah , Tanrım ! Napıyorsun burada Isabel ? Hepimiz senin için çok endişelendik." Endişelenmenize gerek yoktu Lessie. Ormanı keşife çıkmıştım , sadece. Hem bakın ne buldum. Edward'ın ufak bir çakı ile balta yapması oldukça zordu. Ormanda dolaşırken bu baltayı buldum. İşimizi kolaylaştıracak , Edward dedi Isabel. ( Gülen bir yüz ifadesi ile ) Balta bulman sevindirici bir haber dedi Lessie. Fakat bu balta bu ormana nasıl geldi ? Bizden önce birileri bu ormana gelmiş olmalı. Hepsinin gözünden kaçan bu ufak detay , Lessie'nin gözünden kaçmamıştı. Lessie haklı dedi , Maria. Bizden önce birileri burada yaşamış olmalı. Kim bilir ? Belki de hala bu ormandadırlar. Isabel bulunduğuna göre derenin yanına gidebiliriz dedi , Edward. "Bizi korkuttun Isabel. Bir daha bir yere gidecekken lütfen haber ver." dedi Lessie. Derenin olduğu yere geldiler. Isabel , baltayı alabilir miyim ? Tabii , Edward. Bir an önce kendimize bir barınak yapsak iyi olacak. Arkadaşlar dedi , Edward. Burada , bu ıssız ormanda , yaşamımızı sürdürebilmemiz için ekip olmalıyız. Herkes bir işin ucundan tutmalı. İzniniz olursa eğer , iş dağılımını yapmak istiyorum. Beyler , ikinizden biri bana barınak yapımında yardım etmeli. "Ben yardım edebilirim Edward" dedi , James. Güzel dedi , Edward. Brian ve Isabel'de ateşi yakabilirler. Size uygun mudur ? Her ikiside "EVET" anlamında başlarını öne , arkaya salladılar. Bu işte tamam dedi , Edward. Geriye yiyecek birşeyler bulmak ve pişirmek kalıyor , hanımlar. Bu iş de sizin , Maria ve Lessie. Maria , nedendir bilinmez , Lessie'yi pek sevememişti. Onunla iş birliği yapmak Maria'yı biraz zorlayacaktı. Fakat kabul etmekten başka çaresi de yoktu. İkisi de kabul etti ve herkes işinin başına geçti. Lessie ve Maria akşam yemek için mantar bulmuşlardı. Onlar mantar bulup , Brian ve Isabel'in yanına gelene kadar Brian ve Isabel ateşi yakmışlardı bile.. Hava yavaş yavaş kararıyordu. Issız ormanda bir gün daha bitiyordu. Güneş batıyordu. Baksana Isabel dedi , Brian. Ne kadar güzel bir manzara ! Gerçekten de güneşin batışı harika bir manzara oluşturmuştu. Kısa bir süre ikiside güneşin batışını izledi. Sence dedi , Isabel. Sence , buradan kurtulmayı başarabilecek miyiz ? Kurtuluruz yada kurtulamayız. Onu bilemem ama bizleri zor günler bekliyor , Isabel...

ISSIZ BİR ORMANDA " 365 GÜN "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin