Yakılan ateşte Lessie ve Maria'nın ormandan bulup getirdikleri mantarlar kızartıldı. Hepsi çok acıkmıştı ve doyasıya mantarları yemeye başladılar. Duyulan tek ses James'in ağız şapırtısı iken , mantarını yiyip bitiren Edward şarkı söylemeye başladı. Sesi çoğu sanatçıdan iyiydi.
Lessie'ye göre Edward , adeta yetenek abidesi idi. Lessie hayatı boyunca ailesinden ilgi görmemiş ve erkek gibi yetişmiş bir kızdı. Bu zamana kadar hiçbir erkeğe aşık olmamıştı. Ama Edward farklıydı. Edward'ı hava alanında ilk gördüğü andan itibaren ondan etkilenmişti. Edward'a karşı , anlam veremediği , bilmediği bir duyguyu besliyordu. Bu duygu Lessie'nin canını sıkıyordu. Edward güzel sesi ile şarkı söylerken , diğerleri de mantarlarını bitirmişti. Bu gece nöbeti kim tutuyor Edward , dedi Brian. Dün gece sen tuttun , bu gece de ben tutabilirim. "İyi olur" dedi Edward. Benim de biraz dinlenmeye ihtiyacım var. Bu gecenin nöbetçisi de belli olduğuna göre güzel bir uyku çekebiliriz artık , dedi Maria. "Beyler siz harikasınız! Herkes uyku tulumlarına yattı. Saat 23
36'yı gösteriyordu.Brian'ın hayatında çok arkadaşı olmamıştı. Yalnızlığın ne olduğunu biliyordu ve yalnızlığı seviyordu. Bu gece boyunca tutacağı nöbette zorluk çekmeyecekti. Gece boyunca Isabel'i izledi. Daha birkaç saat önce birlikte güneşin batışını izlemişlerdi. Isabel ilgi bekleyen küçük bir kız çocuğu gibiydi , sanki. Ya da Brian'a öyle gelmişti. Neyse , ne önemi vardı bunların. Brian nöbetini Isabel'i izleyerek geçirdi. Sabah olmuştu. Saat 07.00'ı gösteriyordu. Brian , ilk olarak Isabel'i uyandırdı. "Günaydın Isabel" dedi tebessüm eden bir yüz ifadesi ile.. "Günaydın" dedi Isabel. Nöbet nasıldı diye de ekledi. "Güzeldi , tüm gece seni izledim , zamanın nasıl geçtiğini anlamamışım." Dedi , Brian. Isabel yarı şaşkın , yarı mutlu bir düşünce yapısı ile "Neden?" Diye soracaktı ki , Brian lafı ağzına tıkarcasına "Günaydın millet , sabah oldu , kalkın artık!" Diye bağırdı ve herkesi uyandırdı. Issız ormanda bir gece daha sonlanmıştı. Şanslı 6 genç yeni bir güne daha uyandı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISSIZ BİR ORMANDA " 365 GÜN "
Hành động''Haftada en az 3 bölüm yayınlanacaktır.'' Issız bir ormanda 6 kişinin 365 gün boyunca verdiği yaşam mücadelesini anlatan bir aksiyon romanı. Seven herkesin okumasını tavsiye ediyorum.