T~S4

228 14 0
                                    

Ağızım açık bir şekilde Barkın ' a bakarken Berk hocayı masamıza davet etmişti . Barkın tam benim yanıma otururken benim heyecandan kızaran yüzümü görmemesi için kocaman bir spagetthiyi daha çatalımda dolayıp  ağzıma atmıştım . Şaşkın bir şekilde bana baktığını görünce yüzümün kızarıklığı aldırış etmeden " daha önce spagetthi yiyen bir varlık görmediğiniz mi " bakışı  atmıştım .

  Gülüp ellerini bana doğru uzatarak dudağımın kenarını silerken kulağıma eğilip fısıltılarla " daha dikkatli yemelisin her zaman ağzını silecek Barkın Eymen bulamazsın " deyip arkasına yaslanmıştı .

Bende onu taklit etmek istercesine kulağına yaklaşıp  "her zaman Barkın Eymen bulmak dediğiniz gibi zor ama her zaman centilmen bir erkek bulmak kolaydır " deyip  arkama yaslanıp yüzümü saran bir şekilde gülmüştüm . Yan tarafında baktığımda dişlerini sıkmış ve  kaşlarını çatmış olduğunu gördüm . Aceba onu sinir edecek bir şey mi yapmıştım . Ben düşünürken bana seslenen Büşra ile gözlerimi ona çevirip onu dediklerine adapte olmaya çalışmıştım . Büşra onay bekliyen  bir bakış artıyordu . Bende evet demiştim birden . Büşra Barkın' a onun içinde sıkıntı yokmuş yani geliyorsunuz değilmi diye diretti. Ben Barkın dönüp"  nereye "diye sorunca masadakiler inanmaz bakış atarken sinemaya demişti. Şimdi ben mi demiş oldum gel diye. Kesin yanlış anlar şimdi dememi tam bitirmemişken "çok ısrar ettiniz sizi kırmak olmaz" dedi imalı bir şekilde .

Hesabı ödeyip kalktığımızda sinemaya doğru ilerlemeye başladık. Hangi filme gidelim diye fikirler üretiyorduk. Erkekler genellikle nerde aksiyon sahneleri bol olan ,asmalı ,kesmeli filmlere girmek istiyorlarsa biz kızlarda onların tam aksine nerde aşk ,dram filmi varsa onu izlemek istiyorduk. Bizim bu fikir ayrılıklarımız da erkekler üstün gelerek korku filmi için biletlerimizi çoktan kestirmişlerdi . Biz yerlerimiz geçerken Berk ve Efe de mısırlarımızı almaya gitmişlerdi . Koltuğumuz en arkanın beş önünün ortalarına doğru oturmuştuk . Bu arada Berklerde gelmişti . sırayla Efe, Melike,Berk, Büşra, Barkın ve ben oturmuştum . Benim yanıma da tanımadığımız ama onu dikkatle incelediğimde Barkın kadar yakışıklı olması dikkatimi çekmişti. Onun yanına oturmasına sevinirken ( filmden korkarsam hiç değilse yanımdaki oturama bakarım sıkılmamış olurum)diye aklımdan geçiriyordum.

Film başlamıştı . Başlarken bile bu kadar ürkütücü olan filmin devamını  aklımdan bile geçirmek istemiyordum . Filmin ilk yarım saati geçmişti. Şimdilik iyi gidiyordu  Barkın ve benim arada duran mısıra ekimi uzatmıştı ki onunda elini uzatmasıyla aniden ekimi çekmiştim. Barkın In yüzünde oluşan gamzeyi görünce istemsiz sevinmiştim . Koltuğun biraz Barkın dan uzakta olan yerine doğru oturmaya çalışırken "bu ne yapıyor ya "dercesine baktığında  kafamı filme çevirmemle karşıdan birden çıkan korkunç şeyle birden boş bulunarak diğer yanımdan oturan oğlana daha yakınımda olduğu için sarılmıştım. Yanımdaki oğlan şaşırırken ( kokusu oldukça etkileyiciydi) omzunda bi el hissetmemle önüne döndürülmüştüm .

Barkın 'ın eli hala omuzunda olduğunu hissettiğimde elini çek demek için dönmemle Barkın 'ın sinirden kasılan yüzünü görmem  bir olmuştu . Omzumdaki elinden rahatsızmışım gibi oynanırken elini çekmişti. Yine korkunç bir sahnenin geldiğini anladığında (  çünkü gerilim müziği koyduklarında hep korkunç sahneler olurdu ) yine saçmalık yapmamak için gözlerimi kapatıp koltuğa daha sıkı yaslanmıştım.

Kolumdaki rahatsız edici  elden kurtulmak için gözlerimi hafif açtığımda karşıdaki mavi gözlerine hapsolmuş adına dönüp kalmıştım . Hiçbirşey diyememiştim. Mavi gözlerine sahibi konuşmaya başlamıştı ama onun ne dediğini anlıyamıyordum . Sesi o kadar güzel geliyordu ki gözlerimi tekrar kapatmıştım. Bir müddet kıpırdamadan öyle durmuştum. Sonra birden kendimi havada hissetmiştim. Gözlerimi araladığımda Barkın la göz göze geldim. Tekrar Barkın daha sıkı sarılarak gözlerimi kapattım..

Kahvem Olur Musun ? ( Tatlı ~ Sert)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin