T~S 2

316 15 1
                                    

Ağır ağır sırada ilerlerken önümüzdeki kızların konuşmasına kulak misafiri olmuştum . Konuşmalarında okul açıldığı için şenlik gibi bir şey düzenleneceğini ve daha önce hiç kimsenin görmüş olmadığı okul sahibininde bir konuşma yapılacağı geçiyordu. Ben de kızların konuşmasına katılarak ne zaman yapılacağını öğrenmiştim . Biz bu sırada sınıfımıza çoktan gelmiştik ve yerlerimiz oturmuştur . En arkaya Efe ve Ayla oturmuştu ( Ayla bizim grupta olmamasına rağmen bizle takılan biriydi. Hepimiz çok severdik ama Efe bir başka severdi . çocukluk arkadaşı olmalarına rağmen Efe Aylaya çocukluğundan beri aşıktı . ) onların önünde Berk ve ben , bizim önümüze ise Büşra ve melek oturmuştu. Biz aramızda konuşurken kapının açılmasıyla hocanın geldiğini anlayarak konuşmamış kısa bir ara vererek ayağa kalktık. Hocayla selamlaşıp yerlerimiz oturduk. Sonra tatilinde nasıl geçtiğini neler yaptığımızı filan konuşuyorduk. Bugün hatta bir hafta böyle hocalarla sohbet ede ede geçmişti . Sonunda haftanın başına gelmiştik. Bugün şenlik günüydü. Biz okulun sahibinin kim olacağını merak ederken müdür bizi sıraya sokarak dikkati üzerine çekmeye başlıyordu.
Müdür:
_ Arkadaşlar biliyorsunuz ki okula adapte olmanız açısından bu eğlenceyi düzenlenmiş bulunmaktayız . Yardımı geçen öğretmen ve öğrenci arkadaşlarımıza teşekkür ederiz.
_çok sapıtmadan gönlünüzce eğlenebilirsiniz. Bu arada okulumuzun sahibi olan Barkın Beyi konuşması için buraya davet ediyoruz.
( biz görmediğimiz kişiyi büyük bir alkışın arkasından kürsüye çıkan kişiyle ağzım bir karış açık kaldı . Onunla göz göze geldiğimizde onun yan bir şekilde gülümsemesiyle gamzesini görmem bir olmuştu. İşte bu oydu . otobüsteki tatlı çocuk . ve etkili bir şekilde konuşmaya başladı.)
Barkın
_ Gençler bildiğiniz gibi ben bu okulun sahibiyim . Ama yurtdışında okulunu bitirince kendi okulumda edebiyat ve dil anlatım staj öğretmenliği yapmaya karar verdim . Bu şenlik birbirimizi tanımak içindi. Benim bu okulumun sahibi olduğumu bir kenara bırakarak her türlü sorununuz ve sıkıntınızı anlatmak için rehberlik odasına bekliyorum . ( derken gözlerimin içine bakarak ) dedi .

Yanımda oturan kızların ne kadar tatlı ve oldukça taş çocukmuş dedikleride istemsiz kaslarımı çatip ellerimi yumruk yapmıştım . Barkın kürsiden inerken kızlar koşarak yanına gidip Barkın' in koluna omuz atıp geçmişlerdi . Ben de usulca yanlarından giderken bana bakıp göz kırmıştı. Hemen kafamı eğmiştim . Eminim yanaklarındaki domates gibi uzatmıştı kızarmıştır. Sınıfa çıkıp Berk in yanına gittim ." Beraber kantine inelim "demiştim . Tamam deyip koluma girdi ve beni sürüklemeye başladı . sıraya girdiğimizde ben bir kahve ve eti puf almıştım , Berk ise çayla etti puf almıştı . Ben sıradan çıkarken kızın biri koluma değip kaynar kahveyi elime ve üzerime dökmüştü . Berk beni revire götürmüştü . Elime pansuman yapıp yanık kremi sürüp mikrop kapmaması için sargı sarmıştı görevli doktor. Müdürün yanına gidip eve üstümü değiştirmek için izin istiyecektim. Ama odaya girmemle müdürün koltuğunda oturan Barkını görmem bir olmuştu.....

Kahvem Olur Musun ? ( Tatlı ~ Sert)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin