~TS10~

105 7 0
                                    

Ve yine yeni bir gün ve yine umut , çare ve yapmak zorunda olduklarımız..

Evet bugünde o cenk denilen baş belasıyla birlikte yapmak zorunda olduğumuz sevgili rolü.

Ben herzaman ki gibi rutin olan işlerimi hallettikten sonra bizim çocukları beklemeyip okula gitmeya karar verdim (kendi duvarlarımı yıkıp). Evden çıktığımda havanın tatlı esen rüzgarıyla birlikte kulaklığımı takıp okul yolunda ilerlemeye koyulmuştum. Kadamda onlarca cevap bekleyen cevapsız sorular vardı ve ben bu soruların cevabını nereden alacağımı cidsen bilmiyordum . Müziğede kendimi iyice kaptırmış bir şekilde ilerlerken kolumdan biriniz tutup beni döndürmesiyle ki böyle birşey beklemediğim için beni tutan kişinin göğüsüne yapışmıştım . ( nalet olsun bu da neyin nesiydi limdi şimdi bu ve beni neden çekmişti diye düşünürken ) karşımdaki sıcak kahve tonlarındaki yakışıklı mı yakışıklı gencin elinin kulağıma gitmesiyle ben olduğum yere adete mıhlanmış bir şekilde kalmıştım . Ama bu yaptığımın çok yersiz birşey olduğunu kulağımdaki yüksek sesle çalan müziğin nirden gitmesiyle kendime gelmiştim . Evet evet o kesinlikle benim müziğimi kesen kişiydi sadece müziğimide değil nefesimide kesendi .

Ben o kişinin söylediklerine diikat kesilince beni kurtarmış olduğuna karşılık neden daha ona teşekkür etmediğimi idda edip beni bir çoçukmuş gibi azarlayan kişiyle göz göze gelmiştim ki tam konuşacağım sırada gözlerini hafif kısıp beni süzmesiyle ne diyeceğimi unutmuştum.

"Beni süzmen bittiyse artık diyorum" dememle gencin şok dalgası yemesi yüzündeki mimikletinden belli olmuştu.

"Bende diyorum bu kız beni anlamıyor aceba sağar olduğu için mi yoksa geri zeka olduğu için mi cevap vermiyo diye merak ediyordum .Ve tabi seninle nasıl anlaşacağımı da " "demişti zekası kıt olan genç " diye ekledim

Eğer senin dediğin gibi sağır olsaydım kulaklıkla müzik dinliyor olmazdım değilmi dedim ve ilerlemeye devam ettim. Kendime söyleniyordum beni nerden de bulurlardı bir günüm olaysız geçmezdi asla diye okula gelmiştim .

Evden erken çıkmama rağmen okula geç kalanlar arasına geçmiştim bu birazda olsa insana dokunuyordu ama yapacak birşey yoktu. Geç kalanların ismi tek tek alınırken önümdeki kişiden dolayı hangi hocanın aldığını bilmeden sırada ilerliyordum . Ve en beklenmedik zamanlardaki olan herşeyler gibi buradada karşıma çıkan bir adet barkın hocaydı.

Sakin olup ismimi söyleyip hemen oradan uzaklaşmalıydım . Ama bu saçma fikrime sonra ben de kızdım çünki ben ona kötü birşey yapmadımki ne alakaydı yani jemen olay yerinden kaçmak filan ..

Sıradan önümdekide ayrılınca barkın başını kaldırmadan isim almaya devam ediyordu hızlı bir şekilde ismimi söylediğimde barkının gözleriyle göz göze gelmiştim tamam işte şimdi yanmıştım sanırım niye öyle bakıyodu ki anlam veremedim sanırım sınıf öğretmeni olduğu için sınıfından bir öğrencinin bunu yapmasını beklemiyor , beklemediği kadarda katı kurallarıyla sınıfına laf gettirtmeye çalışıyodu sanırım ..

Ben ilerlerken arkadan gelen sulu öpücükle arkamı döndüğümde cenk ve barkın hocanın tam arkamda olduğunu anladım ....

Kahvem Olur Musun ? ( Tatlı ~ Sert)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin